Meikäläinen liittyy Rebelin ja Wabbitin seuraksi maltillisemman siiven IFK-faneihin. Jotenkin en jaksa vielä kahden pelatun pelin jälkeen panikoida siitä, että IFK:n pelityyliä oltaisiin ajamassa alas Suuren Saatanan, Alpo Suhosen toimesta.
Vähän turhan suuri haloo näyttää nousseen Ropelit-pelin pressistä, mitä kyllä kovasti ihmettelen. Kärjistettynä: mulle on aivan sama, mitä valmentaja sanoo tai tekee lehdistötilaisuuksissa. Poltelkoot vaikka ganjaa ja tehkööt pippelillään helikopteriliikkeitä, samalla omaa joukkuetta ripittäen, kunhan IFK:lle ominainen, fyysinen pelityyli säilyy tavaramerkkinämme. Ja edelleen olen sitä mieltä, että syytä huoleen ei ole: IFK pelaa edelleen fyysistä hokia, johon kuuluvat taklaukset, kova yritys, fyysisyys ja ajoittaiset lentopallomailatalkoot. Paskalehdistö saa edelleen kirjoittaa IFK:sta, valmennuksesta ja sen faneista mitä lystää, ei kiinnosta. Mutta se siitä.
Tohon Wabbitin mainitsemaan pakkipulaan mulla olisi ratkaisu, nimittäin
Patte Lostedt. Kaveri pelaisi taatusti itsensä kotikatsomon suosikiksi. Samainen veijari on mikkihiirimitoistaan huolimatta noin 100 kertaa fyysisempi kuin esim. täällä paljon mainostettu Holman Eetu, puhumattakaan Hedbergistä.
Mutta nyt hametta ylle ja kohta hallille huutamaan Tappara suohon - yhdessä muiden joojoo-miesten ja Apen perseennuolijoiden kanssa, ehhehe. Iloa ja valoa kaikille tasapuolisesti.