Päivän HIFK-huhu..
...koska millään ei ole hirveästi enää väliä (kausi mennyttä) voi kai huhujakin jo alkaa kertoa. Sillä todellisuushan tulee olemaan vielä ihmeellisempää kuitenkin. Ampukaa alas tai kertokaa oma versionne.
(Joku kysyi yksityisviestissä, että tarkoittaako aiempi viittaukseni HIFKiä lähellä oleviin tahoihin itse HIFK:ta ja vastaan tässä: ei itse HIFK:ta, mutta Suomen pientä jääkiekkoammattilaisten (poislukien pelaajat) piiriä)
Näin siis huhuillaan:
-Mälkiä lähdössä itse, jos ei saa lisäapua (Kaarela-Blomqvist veks?) --> kakkosen pitäisi olla tasoa Selin
-pelaajatilanne toivoton, ketään ei vapaana/kiinnosta. Joku esitti aikaisemmin, että eikö pohjamudissa polkevan joukkueen auttaminen olisi hyvä näyttö NHL:ään? Ei ole. NHL-scoutit käyttävät rajallisen aikansa kärkijoukkueiden seuraamiseen ja ennenkaikkea maajoukkueturnauksissa (kaikki ikäluokat). Tunnettu tosiasia on, että maajoukkueisiin mennään kärkijoukkueista. Nyt SHG:ssa HIFKistä 1 kpl (Zidy/Tsekit), Jokereita useita ...+ nuoret päälle. Suomeksi: jos haluat näyttää osaamisesi, mene Jokereihin, älä HIFKiin.
Tämän seurauksena saamme kuin saammekin lahden takaa apua, mutta toivotaan toivotaan -projektin ELLEI supertuuri tuo Bednaria/Kotalikia. Nyt se on enää tuurista kiinni. Lähinnä esim. Jardan mielialasta.
-Hannes, Veke, OJ....ei toistaiseksi mitään luvassa
-Bluesilta ja Jokereilta kysytty olisiko mitään ---> tulossa korkeintaan Pesonen tai jotain vastaavaa...Variskin tsekattu!
-Podo lähtee kun löytyy halukas ottaja
-Z lähdössä ei viihdy eikä tule juttuun Takatukan kanssa....nyyh! Tilalle voidaan sitten saada iso kala kotimaasta eli vaihtari Bluesin/Jokerien kanssa. Mutta Caloun ei tule (arvatkaa onko sekin tsekattu)
Että tämmöisiä....Huhujen levittäminen on perseestä, mutta HIFKin tilanne tuntuu nousseen ykköspuheenaiheeksi kaikkien jääkiekkovaikuttajien keskuudessa ja asioista puhutaan aika ronskisti ja suoraan. Jos tapaat/tunnet nyt jonkun kiekkoammattilaisen, sanotaan vaikka scoutin tai toimittajan, joudut JOKA TAPAUKSESSA keskustelemaan HIFKistä ja heidän toimenpiteistään vaikka ei itse aloittaisi!! Siksi näitä juttuja lentää tavallista enemmän ilmassa myös pro-piireissä.
Koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin huono meininki HIFKissä. Kyllä ne sen itsekin tajuavat ja tiedostavat, vaikka esittävätkin että tilannetta tarkastellaan. Mutta hankala on tehdä ostoksia, kun kaupassa ei ole kuin ylipäivättyä tavaraa - joku perkele vei kaikki tuoreet!