HIFK:ssa muutoksia lähiviikkoina

  • 82 504
  • 1 008
Tila
Viestiketju on suljettu.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Business on business ja Mooses on Mooses, mutta asiaan.
Brewer toi esiin suorasanaisesti sen, mikä IFK:n tosi-faneja yhdistää: M-henki. Jos et tunne sydämessäsi tällaista me-henkeä, et ole oikea IFK-fani. Kybällä kaikki.
Rebelin kanssa siinä samaa mieltä, että ns. kotisivut hanurista, ja olisi paljon muitakin jotka ostaisivat kaulahuiveja yms. fanitavaraa ympäri Suomen, jos niitä vain olisi saatavilla. Mm. ManU tekee kymmeniä miljoonia vuodessa fyffee pelkästään fanitavaralla.
Kölli ei lähde mihinkään ja Hurmetta ei tarvita.
Ai niin, ja lopuksi, kyllä sitä Kotalikia kovasti yritetään, mutta...
Ja eikun taas matkoille.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Siis Me-henki (halvatun etusormi!).
Me- henkeen kuuluu Calle Brewerin opetukset suomalaiselle jääkiekkoilulle, Rantasilan grogilasin korkuiset, Stubbin jääräpäisyys, Jylhä-Murto-Kolkka, Hexin nousu, Lalli, Stigun käry, Jokereitten voitto vaikka oltiin 0-2, M.Eavesin surkea kausi, Mestaruudet ja kaikki, prkl!
Sanokaa mitä sanotte. Periksi ei anneta.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
muutoksilla vauhtia masiinaan

Vapaa keskustelun puolella oli Gallup HIFK Ahdingon suurimmista
syista:

Tulokset (osallistuneita n=68)

Blomqvist 1.47%
Cipruss 4.41%
Kaarela 2.94%
Kortelainen 1.47%
Kuhta 5.88%
Lindfors 4.41%
Matikainen 67.65%
Nielikäinen 5.88%
Podkonicky 1.47%
Tuominen 1.47%
Vauhkonen 2.94%

Nousiais-Pesoslaisen tulkinnan mukaan I-ketjuun on
hieman oltu petytty ja ilmeisesti Penan tarttee apulaisen
pelaajahankintoihin.
Nivalan Cowboyn panoksiin ei olla myoskaan kauhean
tyytyvaisia. Toista oli Lallin ja Jarkko Ruudun aikaan.

Kortelainen ei olisi listan kiireisin vaihdokki. Ukkohan lienee
lisaksi sairiksella.

Pena, nayta me-henkea: Miten me noustaan ?
 

CaarloK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
-kantor-

//Pitäisi tehdä joitakin oleellisia muutoksia! Ei Hurme voi muuttaa IFK:n peliä ainakaan paremmaksi.//


Mutta kun se ei voi enään huonommaksikaan muuttua, ja sitä paitsi köllillä alkaa jo vanhuus painaa, ei siitä oo ollu enään kahteen kauteen mihinkään!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hohhoijaa!

Viestien lukumäärän perusteella, luulisi Hifk:ssä käyvän oikea pelaajarumba:D

Junkan lähtö ja todellinen uutisankka O.J:n paluusta petopaitoihin ovat saaneet aikaiseksi yli 700 viestiä - onhan välissä pientä kritiikkiä myös Matikaisesta;)

Kieltämättä aihe on melko laaja - aina jotain tapahtuu...
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Jotain täältä ainakin fanien puolelta on saatu aikaan, sillä kyllä tuo eilinen Ilta-Sanomien toimittaja on tekstin puolesta lukenut Jatkoaika.comia ihan tarpeeksi. Eikös Pentti sanonut tässä ihan vähän aikaan sitten (reilu viikko), että ihan odotusten mukaisesti on mennyt. Nyt kun toimittaja ottaa yhteyttä, niin jo oli toinen ääni kellossa, nyt ollaankin menty alle odotusten, really???:D . Itse ole odottanut tältä kaudelta sijalukua 7., ja mahdollista yllätystä sitten pleijareissa ja pronssipeliä. Mutta kun vahvistukset, ooops anteeksi "vahvistukset" ovat mitä on. Täytyypi tässä jotain tapahtua.

Toivottavasti Levokari palaa sille tasolle mitä oli ennen loukkaantumistaan, ainakin minut yllätti positiivisesti. Ehkä sitten ei Akikaan koheltaisi eli pääsisi kentälle. J.Vauhkonen ihan minne vaan, kunhan pois tästä joukkueesta. Valitettava tosiasia, mutta kyllä Köllin aikakin tällä tasolla on mennyttä, ja mystinen tauti taitaa myös olla sellainen tosiasia, että mies ei yksinkertaisesti mahdu kokoonpanoon, näinpä ainakin kuulin.

Yritettäisiin nyt saada myös kotimaan apuja, rahaa pöytään, sen jälkeen myös ulkomaalaisia.

Ja kun kerran nuo Cipruss Ja Podo on mitä on tuossa sentteriosastossa, niin miksi ei annetta sitten kylmästi vastuuta Häppölälle ja Viitaluomalle, jotka Ilves matsissa sitä saadesaan voittivat enemmän aloituksia kuin Cipruss koko kautena
;)

Itse ainakin HIFK-narrit pelissä hengessä mukana, kaikki mukaan ja kaikki huutamaan.

nyt tuli kiire sorvin ääreen:)
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti kimi#11

Missä luuraa tiki10 ?

Tule esiin, sinä tämän aloitit. Missä ovat muutokset, joita mainitsit tapahtuvan lähiaikoina. Et kai sentään tarkoittanut tätä "Junkka-tapausta" ?
Olit ketjun alussa niin tietäväinen, että nyt olisi syytä tuilla esiin niitten muutoksien kanssa.

kimi#11:

Siis VOI JEESUS!!!!!Minäkin olen huhuillut täällä ja pystytkö sanomaan montako kertaa minä olen erehtynyt.Tiki10 ja myösikin minä olen luotettavalta taholta tälläista kuullut,mutta me emme pysty VAIKUTTAMAAN niiden toteutumiseen.ELI SE EI OLE MEISTÄ KIINNI!!!!!!

Mieti ennenkuin kritisoit,vai olisiko parempi ettemme kirjoita enää mitään,mitä sattuisimme kuulemaan.Hyvää jatkoa kimi#11!!!!!
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Ai niin, yksi nopea vielä:)

Junkan lähtö alkoi silloin pari viikkoa sitten, ja asiathan voidaan tehdä asiallisesti, ja laittaa, että pelaaja ei ollut ihan tyytyväinen, kuten ei myöskään joukkueen johto. Muistattehan, että reilu viikko sitten kukaanhan ei ollut lähdössä. Sama kuin sanoisi, että sä pelaaja lähdet ens kuun 17. päivä pois tästä joukkueesta, mutta yritä nyt pelata nää yhdeksän peliä vielä hyvin, I doubt about it.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Jaahans...

Re: Jaahans...

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Viestin lähetti JHag
...tänään sitten varmistui, että Narrit saavat Haakanan takaisin. Onnea vaan sinne, mites meillä? Kohta sieltä tulee meille jonkun logiikan mukaan Ilkka Mikkola?

--------------------------------------------------------------------------------


Viestin lähetti Judge


Huumoria peliin:

Ilulla taitaa olla enemmän Suomen mestaruuksia kuin koko nykyisellä IFK-porukalla yhteensä? ;)

-No joo, mutta niissä Tepsin jengeissä, missä Mikkola on pelannut, kuuluisa palopostikin olisi saanut mestaruuslätkän poikineen. Mitä olen Mikkolaa Narreissa nähnyt, niin huonompaan vaihtoivat kun Kauppinen lähti Tepsiin. Eikä siinä Kauppisessakaan paljon hurraamista ollut.......Mutta tässä jamassa meille kyllä kelpaisi ehkä palopostikin! Tai mites olisi HIFKissäkin "jyrännyt" Pekka Kangasalusta? Tai kaiketi kaikissa joukkueissa yrittänyt Ahmaoja?

Ja oikeestihan meillä on hyökkääjäpula:p
 

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Miten on?

Onkohan joku jaksanut lukea tämän viestiketjun kaikki viestit?
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Velho:

Kyllähän toki kaikki on luettuna, kun on alusta asti seurannu ;)

Niin.. onko tää kaikkien aikojen pisin? :)
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti t4
Hohhoijaa!

Viestien lukumäärän perusteella, luulisi Hifk:ssä käyvän oikea pelaajarumba:D

Junkan lähtö ja todellinen uutisankka O.J:n paluusta petopaitoihin ovat saaneet aikaiseksi yli 700 viestiä - onhan välissä pientä kritiikkiä myös Matikaisesta;)

Kieltämättä aihe on melko laaja - aina jotain tapahtuu...


Duanoinnii, kysymykseen miksi tämä ketju on niin pitkä, on selvä vastaus:

Hifkin huippuhienoilla kotisivuilla ei ole minkään valtakunnan keskustelufoorumia, kuten kaikilla muilla joukkueilla. Meillä täytyy olla joku itkumuuri, ja se on nyt sitten tämä "muutoksia lähiaikoina". Samanlaista keskustelua käytiin paljon vanhoilla sivuilla jossa oli sentään paikka purkaa tuntojaan.

Mutta jos Hifkillä on tarkoitus ryssiä kaikki mahdollinen, niin eikai sitä foorumiakaan tarvita... bisnesmiehet ei sitä kuitenkaan käytä. Faneistahan ei olla kiinnostuneita.
 

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Hienoa

Viestin lähetti kamraterna
Velho:

Kyllähän toki kaikki on luettuna, kun on alusta asti seurannu ;)

Niin.. onko tää kaikkien aikojen pisin? :)

Olet siis lukenut viestiketjun alkupäässä olleen runonikin. Siitä kiitokset ja pahoitteluni. Vakavasti puhuen uskon, että sekä HIFK:n että Jokereiden asiat olisivat paljon paremmalla mallilla, jos ne pääsisivät syvästi inhoamistani takatukistaan eroon.:D
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ketjun aloittajan olisi pitänyt laittaa viikkoina tilalle kuukausina. Paljon on ollut puhetta, mutta vähän tekoja. Jos Ifk ei tästä suosta nouse, niin tylsäksi menee paikallismatsien kannalta ja samalla koko Liigan kannalta.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Hienoa

Viestin lähetti velho


Olet siis lukenut viestiketjun alkupäässä olleen runonikin. Siitä kiitokset ja pahoitteluni. Vakavasti puhuen uskon, että sekä HIFK:n että Jokereiden asiat olisivat paljon paremmalla mallilla, jos ne pääsisivät syvästi inhoamistani takatukistaan eroon.:D


Tuota noin.. varmasti lukenut oon, mutten muista riviäkään :)

Eikai teillä ole enää mitään ongelmaa takatukan kanssa.. ainakaan kun rosteria katsoo..? Onkohan Matti siirretty syrjempään ja joku muu hoitaa pimennosta noita soppari/skoutti hommia? Monta vuotta tässä ollaan kavereiden kanssa pohdittu että mitähän se Matti tietää Jalliksesta kun saa toimessaan jatkaa vuodesta toiseen.. :)
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin SM-puolella tämä ketju on ylivoimaisesti kaikkien aikojen pisin. Tuostahan ne saa "pituusjärjestykseen", kun klikkaa "Vastaukset"-saraketta.

Edellinen väliaikatilanne oli tämä ketju 714 - toiseksi pisin (HIFK-Jokerit 18.10) 218... Tuskin muillakaan palstoilla isompiin lukuihin päästään.

On muuten kohtuullisen HIFK-voittoinen tuo eka sivu, kun ketjut pituusjärjestykseen laittaa. :cool:
 

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Re: Re: Hienoa

Viestin lähetti kamraterna



Tuota noin.. varmasti lukenut oon, mutten muista riviäkään :)

Eikai teillä ole enää mitään ongelmaa takatukan kanssa.. ainakaan kun rosteria katsoo..? Onkohan Matti siirretty syrjempään ja joku muu hoitaa pimennosta noita soppari/skuotti hommia? Monta vuotta tässä ollaan kavereiden kanssa pohdittu että mitähän se Matti tietää Jalliksesta kun saa toimessaan jatkaa vuodesta toiseen.. :)

Ai niin multa ihan unohtuikin, että Jokereiden pitäs vielä päästä eroon vajaalla sivuprofiililla varustetusta dirikastaan, jotta saataisiin Tikkasen nappulapaita pois Areenan katosta, jotta meitsikin voisi taas silloin tällöin siellä peltiarkussa piipahtaa.:D
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti Moto
On muuten kohtuullisen HIFK-voittoinen tuo eka sivu, kun ketjut pituusjärjestykseen laittaa. :cool:
Johtuiskohan siitä että jauhatte samaa pas... asiaa monta kertaa ja unohdatte mitä ketjuun on viime viikolla kirjoitettu ja kirjoitatte sen sitten uudestaan.:D
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jii

Johtuiskohan siitä että jauhatte samaa pas... asiaa monta kertaa ja unohdatte mitä ketjuun on viime viikolla kirjoitettu ja kirjoitatte sen sitten uudestaan.:D


Vai johtuisko se siitä että meitä on niin paljon.. tai siitä että meillä ei ole duunissa muuta tekemistä :D
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiki10?

Muutkin on jo kysellyt tietojesi perään - mitä se sama lähde on viimeaikoina sanonut? Onko kuulunut syitä muutosten viipymiseen?

Tietääkö muuten kukaan miten jengi, jota ei maajoukkueturnaus tällä kertaa hirvittävästi rikkonut, viettää tauon? Muistanko muuten oikein että parhaimmillaan nimetyssä maajoukkuekokoonpanossa oli 10 HIFK:n kaveria?
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Uuuh....

Nyt joku "kimi#11" onkin unohtanut, että joku muukin kuin "tiki10" on maininnut muutoksista. Onpa paha moka.

Toivottavasti "reds 1897" ei menetä yöuniaan kun hänestä ei ole mainintaa.

Itse asiassa minäkin olen kuullut, että Kanadan maajoukkueeseen tulee lähiaikoina muutoksia, mutta en voi kertoa enempää...
(Mut silti mä oon tosi ylpee, että tää tieto tulee kaverilta, joka on sisäpiiriläinen - ja mä tunnen sen!!!!)

Uuuhhh......
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante
Uuuh....
(Mut silti mä oon tosi ylpee, että tää tieto tulee kaverilta, joka on sisäpiiriläinen - ja mä tunnen sen!!!!)
Mut mä kirjotankin samalle nettikeskustelupalstalle kuin heppu, jonka kaveri on sisäpiiriläinen!!!! Uuuh....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös