HIFK pudotuspeleissä 2025

• 27 036
  • 211
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Tärkein ansaittu, eli top4 ja suora puolivälieräpaikka. Kiva myös aloittaa ottelusarjakotona. Ja vaikka välierät ja finaali oltas ilman kotietua niin ei haittaa, ollaanhan me liigan toisiks paras vierasjengi tällä kaudella!

Liitteet

• IMG_4537.jpeg
    IMG_4537.jpeg
    533 KB · kertaa luettu: 73
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Game kolmosen tsetit myyntiin tänään klo 1100. Sukkelampi on eka. NIO!!!

tiimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuodenvaihteessa, kun peli sakkasi ja kentällä pörräsi mestissankarit, junnut ja veljenpojat ajattelin mitä minä voin tehdä joukkueen eteen.

Ensimmäiseksi annoin parran kasvaa ja päätin ajaa vasta kun vituttaa ihan kunnolla.
Sitten luovuin sinisen IFK-pipon käytöstä matsipäivänä.
Koska edellä mainitut auttoivat pelin parantumiseen, luovuin pipon käytöstä myös muina päivinä.
Seuraavaksi olikin tukitoimintojen kehittäminen myös otteluaikaisiin tapahtumiin. Parhaiten on toiminut olut ottelujuomana.

Se, että näytän Röllipeikon ja Pirkko Määtän hieman vajaaälyiseltä jälkikasvulta ei poista sitä tosiasiaa, että uskon IFK:n kevätvireen olevan vain ja ainoastaan minun syytäni.

Parta alkoi vituttamaan kunnolla jo tammikuussa, mutta kyllähän tässä helposti parran kanssa kesänkin kärvistelisi, mikäli Nordiksella keitellään nakkeja parin kuukauden päästä.

Millä omalaatuisilla, mutta toimivilla keinoilla juuri sinä olet kantanut kortesi kekoon pitkän kevään puolesta?

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans
Millä omalaatuisilla, mutta toimivilla keinoilla juuri sinä olet kantanut kortesi kekoon pitkän kevään puol
Katson matsit nykyään tallenteelta, ihan itseni ja sydänongelmieni vuoksi. Mutta tuntuisi toimivan.
Iiron maali, ja sitä myötä suora jatkoonpääsy olisi taatusti jäänyt tulematta, mikäli olisin matsin livenä tsiigannu.

Sitkeys

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Barcelona, FC St. Pauli, New York Knicks
Pitäisiköhän itse kokeilla katsoa jatkossa pelejä punainen ämpäri päässä, johon kaivertaa jotkut aukot silmille, nenälle ja suulle niin on olo, että hyvä ystävämme Buli on tuomassa energiaa.

Viimeksi muokattu:

tiimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisiköhän itse kokeilla katsoa jatkossa pelejä punainen ämpäri päässä, johon kaivertaa jotkut aukot silmille, nenälle ja suulle niin on olo että hyvä ystävämme Buli on tuomassa energiaa.
Tuo rekvisiitta nostaisi ainakin katukredibiliteettipisteitä melkoisesti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy