mä en nähnyt enää sitä neljättä maalia. Alkoi sen verran harmittaa, että käänsin uutiset tai urheiluruudun päälle. Jäi varmaan minuutti puolitoista lopusta näkemättä.
Kannattaa tsekata, esimerkiksi tuolta - itse olen herkutellut jo moneen kertaan:
http://www.nelonenpro.fi/jääkiekko/sm-liiga/media/476132
(linkki vie HIFK - Pelicans-matsin koostevideoon)
7 nappisyöttöä, jonka seurauksena loistava maalipaikka ja erinomainen viimeistely. Erittäin harvinaista herkkua tämän kauden IFK:lta.
No mä nyt en hirveästi tuulettelisi tällä. Joo olihan se hieno maali, mutta ei Pelicansia kiinnostanut enää ollenkaa ja sen kyllä huomaa tuosta alivoimatyöskentelystä. Yksikään joukkue ei menisi noin helposti vipuun, jos tilanne olisi ollu vielä sellainen, että taisteltaisiin pisteistä.
Mene joskus itse - paikan päälle - katsomaan matseja, ettei tule niin paljon mutu-juttuja (jotka sitten muuttuvat "faktaksi") tai ettet ole pelkästään huonojen kuvakulmien varassa. Voisit nähdä joskus tilanteet livenä, alusta loppuun. Jos et ole nähnyt tilanteita kokonaisuudessaan, niin älä syötä tänne paskaa faktoina. Katsomalla otteluita paikan päällä ei tarvitse arvuutella ottelun kulkua muiden kertomusten perusteella tyyliin "jäi epäselväksi tuo tilanne, mitä joku kertoi..."Kavennusmaali oli muuten huonosti kuvattu. Jotenkin liian läheltä. En tuosta uusinnastakaan saanut oikein käsitystä, mitä siinä tapahtui. Jäi siis epävarmaksi tuo tilanne, mitä joku kertoi Petrellin luistelusta.
No mä nyt en hirveästi tuulettelisi tällä. Joo olihan se hieno maali, mutta ei Pelicansia kiinnostanut enää ollenkaa ja sen kyllä huomaa tuosta alivoimatyöskentelystä. Yksikään joukkue ei menisi noin helposti vipuun, jos tilanne olisi ollu vielä sellainen, että taisteltaisiin pisteistä.
Joojoo. Merkitykstön maali YV:llä huonoa vastustajaa vastaan. Silti se oli omasta mielestäni paras kuvio mitä IFK on tällä kaudella esittänyt ja pidän itselläni oikeuden ottaa asiasta ilon irti, ettei mene ihan koko kausi ranteiden viiltelyksi.
Mene joskus itse - paikan päälle - katsomaan matseja, ettei tule niin paljon mutu-juttuja (jotka sitten muuttuvat "faktaksi") tai ettet ole pelkästään huonojen kuvakulmien varassa. Voisit nähdä joskus tilanteet livenä, alusta loppuun. Jos et ole nähnyt tilanteita kokonaisuudessaan, niin älä syötä tänne paskaa faktoina. Katsomalla otteluita paikan päällä ei tarvitse arvuutella ottelun kulkua muiden kertomusten perusteella tyyliin "jäi epäselväksi tuo tilanne, mitä joku kertoi..."
En lainaa tekstistäsi kuin tuon avauslauseen todeten, että tekstin sisältö ei anna aihetta minkäänlaisiin kommentteihin koska se kertoo sivistystasostasi kaiken. Samoin paljastat minkälainen "HIFK-fani" todellisuudessa olet.älä ala vittuilemaan runkku.......
Sen enempää ottamatta kantaa, tarkoitatko sanomaasi tosissasi vai et, mutta mikään maali ei liene merkityksetön.
Nyt oli kyse siitä, että panoksen vähäisyys kyseisessä pelitilanteessa ehkä osaltaan edesauttoi kuvion onnistumista. Nyt ei ollut kyse maalin mahdollisista psykologisista seurauksista tekijöilleen.
Korjaataan vaan sen verran, että siinä oli joku pakeista hukannut oman miehensä. Petrell taisteli itsensä laiturina vastustajan päätyviivalta asti omalle maalille ja melkein sai Gorenin kiinni. Sen sijaan toinen pakki oli ties missä, mutta joo selvää löysäilyä taas loppuun jolla annettiin Pelsulle pieni sauma vaikka tulla tasoihin.....
Aikamoista ilotulitusta menossa Göteborgissa. Panosta ei matsissa tietty ole, mutta toivottavasti nää onnistumiset kantaa liigaankin jotain. Kibe perkele tee se maali nyt tänään!
Ei tehnyt Kibe. 8-0. Vastustajalla 12 ensikertalaista miesten tasolla.
Vastustajalla 12 ensikertalaista miesten tasolla.
Näin yhden ainoan hienon hyökkäyskuvion, kun ekassa erässä Redenbach syötti takaa nousevalle Södelle. Mutta Söde veti yli.
Asennetta on, mutta aivan kun olisi kielletty taklaamasta tai sitten kukaan ei ehdi taklaamaan, kun pitää juosta vastustajan perässä.
Tosin Ortio oli hyvä, joka onkin tällä hetkellä ainoa iloinen asia IFK.ssa. Taitava ja pelaava maalivahti, joka kaiken lisäksi on nuori!!!
Veikkaan, että ukaasi on annettu johtoportaasta. Yhtään ulosajoa/ylilyöntiä ei saa tulla.
Harmittaa ihan Ortsun puolesta. Ansaitsisi paremman joukkueen.
Ainoa kaveri, kuka oikeastaan pelaa tasollaan jokaisessa pelissä. Olisi helppo vajota muiden tasolle, mutta onneksi jollakin on ammattiylpeyttä.