Nautittava matsi kaiken kaikkiaan. Ehkä parasta IFK:ta sitten Erkan ja Ramin, kuten joku jo edellä mainitsi. Ei taidollisesti parasta, olihan viime kauden jengissä huomattavasti enemmän käsiä, mutta asenteeltaan parasta. Oli todella hienoa nähdä, että kaverit ovat jälleen löytäneet tekemisiinsä sen rentouden. Sama rentous tarttui katsomoonkin, ja esimerkiksi ekalla erätauolla, vaikka oltiin tappiolla, ei kukaan manaillut ja voivotellut, vaan oltiin luottavaisia. Tuota ei liiemmin ole tällä kaudella, jos edelliselläkään, tavannut.
Itse ottelusta ei juurikaan ole lisättävää edellä raportoituun. No, sen verran, että Rajala on todella huono puolustaja jokaisella osa-alueella.
Nyt pidän sormet ja varpaat ristissä, että tämä hieno peli jatkuisi torstaina. Itseasiassa uskonkin sen jatkuvan. Ei se Ape niin huono ookkaan...kato...yks voitto jo kolmesta pelistä ja tässä ollaan jo Ape faneja. No ei, mä julistin, että Ape-faniksi en ala, mutta jos homma jatkuu samanlaisena, niin joudun ehkä perumaan puheeni....no joo, mutta jotenkin luotan siihen, että Alpo kokeneena kettuna pystyy pitämään paketin kasassa.
Tämä kausihan on voitosta huolimatta lähes varmasti historiaa, mutta nyt onkin korkea aika alkaa tehdä työtä ensi kauden eteen. Sopimukset kaikille sen arvoisille nykyisille miehille, heti. Vopat ja junnut etunenässä. Sen jälkeen Apen suhteiden avulla muutama kova vahvistus...ja ensi kaudella homma näyttää alusta asti toisenlaiselta.
Luultavasti pian on se tilanne, että IFK:n pudotuspelit ovat jo käytännössäkin mennyttä. Silloin olis mielestäni hyvää pr:ää faneille päin ilmoitella tipoittain jatkosoppareista. Antais uskoa tulevaan siinä merkityksettömien matsien lomassa. Eipä silti, ei kirves vielä kaivossa ole, mutta olen jo varman päälle alkanut valmistautumaan pahimpaan, ettei ainakaan tipu kovin korkealta.
Onko Suhosella muuten sopimus ensi kaudesta vai no? Jossain lehtijutussa sanottiin, että on, mutta saman jutun lopussa oli taas jotain epämääräistä "ensi kausikin on mahdollinen"-juttua. Tietääkö joku?