Se kyseinen 1999 toinen finaalihan päättyi lopulta 7-2 kun edelliskauden HIFK-peluri Miika Elomo ohjasi vielä lopussa Tepsille lohdutusmaalin.ensimmäisessä pelissä oltiin lyöty Tepsi aivan jäänrakoon, tyyli 7-1 tjsp.
Se kyseinen 1999 toinen finaalihan päättyi lopulta 7-2 kun edelliskauden HIFK-peluri Miika Elomo ohjasi vielä lopussa Tepsille lohdutusmaalin.ensimmäisessä pelissä oltiin lyöty Tepsi aivan jäänrakoon, tyyli 7-1 tjsp.
Mikä se on miehellä mielessä? No rau tietysti!
Tuli vaan tästä innostavasta kenties aukeavasta ilmasillasta HIFK:n ja Röglen välillä se original sillankulkija, molempien seurojen seuralegenda Lindegren ja hänen panoksensa selostustaiteessa. Oli kuunneltava taas. °Tää on mun IFK!
Selostaja ja Pietilä, Ai jumalauta et putosin.
Ihan kun toimittajalla olisi ollut hikka. Sitkeästi vei kuitenkin repliikkinsä loppuun.Alun toimittaja olis voinu tehdä läksyt. Sattuu korviin vieläki.
Joka kerta kun joku mainitsee Vopatin, tulee mieleeni tuon ylläolevan Eloranta keissin huutelut "I rip you fucking head off, and everyone of you"
Otan kiinni vähän vanhemmasta viestistä, kun YouTubeen on ilmestynyt pidempi kooste tästä matsista:
Olen aina tykännyt Jukka Koivusta. Muistan vielä sen tulikuuman matsin jossa Vopat aikoi ruuvata Elorannan (muistaakseni) pään irti koska tämä (muistaakseni) taklasi Söderholmia kyseenalaisesti. Valmentaja-Koivu kävi matsin aikana kuumana kuin hellankoukku ja olin varma että lehdistötilaisuudessa tulee kaikkien aikojen itkuvalitus. Kattia kanssa; vastoin ennakko-odotuksia Jukka olikin pressissä kuin viilipytty eikä itkemisestä ollut tietoakaan. Vastaili rehdisti hyvässä urheiluhengessä kysymyksiin kuin mies.Oi niitä aikoja! On kyllä pakko sanoa, että Jukka Koivu on kyllä huikea ukko. Oikeastaan koko Koivun klaani on varmaan vahingossa päätynyt turkuun, sillä he ovat kaikki IFKn näköisiä hahmoja
En edes muistanut tällaista tunnetta. Nyt kun oikein muistelee, niin saattaa snadisti muistaa miltä tuo tuntui. Ja tuota tapahtui ihan säännöllisesti runkosarjassakin! Ei HIFK anna minulle enää mitään muuta kuin vanhojen muistelun, kuten tuo Sheddenin kausi 05-06. Kävin silloin katsomassa jokaisen kotiottelun Nordiksella. Kyllä sitä oli aivan täpinöissä ennen jokaista matsia mietiskellen, että mitäköhän tänään tapahtuu. Jos en väärin muista, niin HIFK:n slogankin oli ainakin jollain kaudella ”Aina sattuu ja tapahtuu!”.Ai että; tuntuu joltain vaihtoehtoiselta todellisuudelta tuo aika. Aika jolloin seuraavaa matsia oikein odotti. Nykyään kaikki on juuri päinvastoin; esim. IFK-matsin katsominen telkkarista tuntuu enemmän rangaistukselta kuin huvilta.
Muistat aivan oikein!Olen aina tykännyt Jukka Koivusta. Muistan vielä sen tulikuuman matsin jossa Vopat aikoi ruuvata Elorannan (muistaakseni) pään irti koska tämä (muistaakseni) taklasi Söderholmia kyseenalaisesti. Valmentaja-Koivu kävi matsin aikana kuumana kuin hellankoukku ja olin varma että lehdistötilaisuudessa tulee kaikkien aikojen itkuvalitus. Kattia kanssa; vastoin ennakko-odotuksia Jukka olikin pressissä kuin viilipytty eikä itkemisestä ollut tietoakaan. Vastaili rehdisti hyvässä urheiluhengessä kysymyksiin kuin mies.
Itse asiassa kyseessä on aikanaan Linkun kanssa Hockey Night-lähetyksiä ja sittemmin Pelicansin otteluita radioon selostanut Jarmo Saarela, ei Muukkonen.Muukkonen: Lääkäri hoitaa Lydmanin kuntoon
Muistat aivan oikein!
”Who the fuck are you? … I’ll rip your fucking head off!”
edit: Tätä näköjään olikin jo käsitelty ylempänä pidemmän koosteen muodossa.
Täsmälleen näin. Mutta? Nyt pätkii muisti, sillä miten ton Elorannan kanssa lopulta kävi? Saiko sitä kukaan koskaan ruuvailtua, vai selvisikö rangaistuksetta? Vai onko noutaja vielä liikkeellä toimittamassa väistämätöntään?T
Tuntuu erikoiselta että meillä on ollut pelaaja joka on oikein uhkaillut vastustajaa. Kauaksi on meidän suurseura ajautunut oikean jääkiekon juurilta.
Muistaakseni tota ei sen kummemmin koskaan kuittailtu. Toki Rafalski muutamia vuosia aiemmin jekutteli Elorantaa, joten se lämmittää. Se kypärän siirto on jostain syystä jääny mieleen, vaikkei siinä mitään ihmeellistä ollutkaan. Ehkä se koko ysärin loppu oli niin taianomaista, että kaikki pienimmätkin yksityiskohdat on jääny mieleen matseista. Toista se on nykyään.Täsmälleen näin. Mutta? Nyt pätkii muisti, sillä miten ton Elorannan kanssa lopulta kävi? Saiko sitä kukaan koskaan ruuvailtua, vai selvisikö rangaistuksetta? Vai onko noutaja vielä liikkeellä toimittamassa väistämätöntään?
Taisi jäädä uhkailun asteelle. Olisi varmaan tullut aikamoinen keissi jos Vopat olisi toteuttanut tv:ssä kuullut ruuvailut.Täsmälleen näin. Mutta? Nyt pätkii muisti, sillä miten ton Elorannan kanssa lopulta kävi? Saiko sitä kukaan koskaan ruuvailtua, vai selvisikö rangaistuksetta? Vai onko noutaja vielä liikkeellä toimittamassa väistämätöntään?
Joo, se jäi siihen, molemmat heitettiin pihalle. Muistan kun pähkäiltin katsomossa että jatkuukoTaisi jäädä uhkailun asteelle. Olisi varmaan tullut aikamoinen keissi jos Vopat olisi toteuttanut tv:ssä kuullut ruuvailut.
Taisi jäädä uhkailun asteelle. Olisi varmaan tullut aikamoinen keissi jos Vopat olisi toteuttanut tv:ssä kuullut ruuvailut.
Itse asiassa kyseessä on aikanaan Linkun kanssa Hockey Night-lähetyksiä ja sittemmin Pelicansin otteluita radioon selostanut Jarmo Saarela, ei Muukkonen.