tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Mitkäs lastenjuhlat täällä nyt on? Itellä 55v fanitusta rikki. Mä saan päättää:)
:D! Oleksä vampyyri?
Tässähän pitäisi pitää jotkut yyberseniorikokoontumisajot... Onko 58 kuulolla?
Mitkäs lastenjuhlat täällä nyt on? Itellä 55v fanitusta rikki. Mä saan päättää:)
:D! Oleksä vampyyri?
Tässähän pitäisi pitää jotkut yyberseniorikokoontumisajot... Onko 58 kuulolla?
Näin vain reilut seitsemän vuotta myöhemmin vastaten, Allun kilahdus näyttää olevan lisätty Elävään Arkistoon Lahden lauantaitanssien kohun jälkimainingeissa. Enpä ollut tuota itsekään aiemmin nähnyt.
Kiitos tästä,klassikko pätkää kannatti odottaa kaikki nämä vuodet...
Eipä tosta tosiaan ihan täyttä kuvaa asiasta saa ja omat muistikuvatkin on aika hatarat mut IFK lisää on tuomioissa ollu näköjään jo silloin! :)
edit. kertokaa näin nuoremman ikäpolven fanille: saiko Allu tuosta muita sanktioita oikeuslaitoksen taholta? Itse en tätä voi muistaa, vaikka itse "kilahdus" onkin tuttu tapaus.
.edit. kertokaa näin nuoremman ikäpolven fanille: saiko Allu tuosta muita sanktioita oikeuslaitoksen taholta? Itse en tätä voi muistaa, vaikka itse "kilahdus" onkin tuttu tapaus.
Bluessihan pelasin koko syksyn 98 evakossa IFK:n kotihallissa ja kohtasi kaksi kertaa kotijoukkueeksi merkittynä IFK:n ja hävisi ensin 1-9 ja sitten 3-6.
Kun en itse ollut silloin paikanpäällä niin tiedustelen vaan, että vaikka IFK olikin vierasjoukkue kotihallissaan niin poikkesivatko Blues-ottelut kuitenkaan mitenkään normaalista IFK:n kotimatsista? Oliko 99 prosenttia kannattajista IFK:n puolella kuten yleensä, jätettinkö IFK:n maalilaulu soittamatta, yrittikö kuuluttaja kuulostaa kuin olisi Bluesin puolella...vai oliko kaikki kuten normaalistikin IFK:n kotimatseissa?
Kuka pani Suskia? Tätä kysymystä on yritetty ratkoa monessa ketjussa monilla teorioilla. Itse esittäisin kysymyksen hiukan vanhemmille kannattajillemme: kuka pani Calounin vaimoa? Itse olin vielä viaton lapsin noihin aikoihin.
Marketaa?? Ika Lehkonen? Ainakin jotain vipinää sillä oli aikanaan Ackeströmin vaimon kanssa (ja jonka takia Oscar sai monoa pelaamatta peliäkään HIFK:ssa), jos villeihin huhuin on uskomista, niin miksei Marketaakin. :)
Tämä sopinee otsikon alle useammallakin tasolla:
Katkelma Höyry Häyrisen radioselostuksesta 2. finaalista IFK - Tappara, 1986.
Itse esittäisin kysymyksen hiukan vanhemmille kannattajillemme: kuka pani Calounin vaimoa? Itse olin vielä viaton lapsin noihin aikoihin.
Ihan mielenkiinnosta vaan tiedustelen. Oli kuitenkin aika erikoinen tilanne kyseinen evakkosyksy.
Eikös se tapahtunu Calounin pelatessa Bluesissa; "Molo" Elomo? Vai paniko Marketaa joku miehen pelatessa HIFK:ssakin? No, ei tainnu olla turhan tarkka tavarastaan Marketa (kaan) ;)
Ei, HIFKissä tuo tapahtui ja sen takiahan Caloun tappeli joukkueen treeneissä ko. sankarin kanssa (AUK?). Toki voi olla, että Marketa on ollut vauhdissa myöhemminkin, mutta siitä mulla ei ole ainakaan tietoa. Bluesissa on sitten ihan toisten pelaajien kohdalla kyllä tapahtunut vastaavaa.
Uudessa Veikkaaja-lehdessä oli monen sivun juttu Tony "Tiikeri" Arimasta. Ihan tuttua matskua oli, mutta on hienoa, että Tonya muistetaan. Tiikeri oli, ainakin minun mielestäni, yksi hienoimmista pelaajista, jotka ovat edustaneet seuraamme. Pienikokoinen, mutta armoton tsemppaaja, joka ei koskaan antanut periksi kaukalossa. Tony oli todellakin brändin nakoinen pelaaja, kunnon katupoika, joka mätti mukavasti tehojakin Hakin rinnalla.
Kepeät mullat legendalle, sinua ei unohdeta koskaan.
Uudessa Veikkaaja-lehdessä oli monen sivun juttu Tony "Tiikeri" Arimasta. Ihan tuttua matskua oli, mutta on hienoa, että Tonya muistetaan. Tiikeri oli, ainakin minun mielestäni, yksi hienoimmista pelaajista, jotka ovat edustaneet seuraamme. Pienikokoinen, mutta armoton tsemppaaja, joka ei koskaan antanut periksi kaukalossa. Tony oli todellakin brändin nakoinen pelaaja, kunnon katupoika, joka mätti mukavasti tehojakin Hakin rinnalla.
Kepeät mullat legendalle, sinua ei unohdeta koskaan.
Olisiko jollain tietämystä valottaa Surenkinin pelaajauraa hieman enemmän?