Tää palsta on loistava! Vuorokausi pois ja heti saa kieriskellä naurusta pitkin lattioita. Mieletöntä legendaa!
Daespoolle: Rikoit juuri vakavasti Jatkoajan nettikäytäntöä kertomalla kuinka Jarkko Ruutu voitti tappelussa David Lingin tasoisen pusherin. Aijai, koeta nyt jo oppia, että Oliwa ei ole jääkiekkoilija ja Jakke on turha mussuttaja ja paskahousu, jolla ei ole mitään backgroundia puheidensa tueksi. Ihme touhua tollainen, hyiiih, Jatkiksen sohvaperunaosasto paheksuu jyrkästi. Kannattaa muuten kaivella myös Perrot -materiaalia.
Valmentajakysymys lepää hra Sheddenin varassa tällä hetkellä. Mies kävi, tutustui ja vastaa pian. Hänelle on muitakin halukkaita ottajia, mutta toivokaamme parasta. Tiedän, että ukko olisi HIFKin näköinen käskijä. Mutta hän haluaa ammattimiehenä vaikuttaa pelaajistoon ja nyt tutkitaan sitäkin puolta asiasta. The Penan backup-plan sisältää muitakin ulkomaankieltä puhuvia nimiä, mutta Shedden on selkeä ykköstoive.
Tuomainen oli väärinymmärryksenä kehiin paiskattu nimi, tietenkin hänellä jatkuu Sveitsin sopimus. Kannattaisi lukea ne tekstarit tarkemmin - siis minun. HIFK katselee erästä toista ex-hyökkääjäämme ns. sillä silmällä. Mutta oman mittarini mukaan mitään häkellyttävän kuumaa kontaktointia ei ole menossa. Tai katsotaan nyt vielä saataisiinko Se Kotimainen Gooni, joka jakaisi mielipiteet tasan kahtia. Puhutaan Heleniuksesta ja HIFKistä mitä puhutaan, on kuitenkin syytä muistaa, että herrat Matikainen ja Pulliainen ovat istuneet aiheesta Sami H. Itse asiassa Pena on ainoa kotimainen seurapomo, joka on -so far- tehnyt tarjouksen Helestä. Mediassa Pentti ilmaisee tämän savolaiseen tapaan "meille on tarjottu Heleniusta". Jaa? Soittiko Juuso tai Sami itse tarjoten palveluja? Vai kontaktoiko HIFK sittenkin ensin, jolloin tarjottiin, kun HIFK pyysi? Oli miten oli, raha ratkaisee, mutta kontaktia on turha kieltää, vaikka kuinka tekeekin mieli. Jos näin kävisi, että Sami tulee, ehdotan että hän saisi paidan #6, joka tilattaisiin HIFKin historiassa ensimmäistä kertaa yli XS-kokoisena.
PS. Voiko olla hifkimäisempää tilannetta: 2-valmentajamme Samu Kuitunen ei puhu englantia. Joten ykköseksi haetaan nimenomaan ulkomaalaista kaveria. GILTT.