Mainos

HIFK:n uudet valmentajat?

• 190 341
  • 628
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Isaksson kirjoitti:
Olisikohan nyt vihdoinkin aika ymmärtää, että tässä tilanteessa IFK sumuttaa minkä kerkiää, ei kai niillä nyt ole mitään tarvetta antaa väliaikatietoja kenellekään. Eiköhän se riitä, että hakijoiden jono ylettyy jo Auroran sairaalalle saakka, vaikka täällä on syvällä rintaäänellä annettu ymmärtää, että kukaan ei halua tulla IFK:n valmentajaksi. Hoh hoh.

PS. Pena, Hexi ja Allu olisi lyömätön valmentajakolmikko sanoi Sihvonen mitä tahansa.

Isaksson. Milloin tämä jono alkaa purkautumaan? Siis milloin on odotettavissa jotain infoa asiasta? 28.12 lähestyy, ja joulukin on tässä välissä! Tänään? Huomenna?

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Bob Halkidis

Kun jutuissa täällä ei tietenkään ole mitään todellisuusperää niin minäkin heitän oman haaveeni kehiin:
Jos minä saisin valita kaivaisin toisena Summasen jälkeen esiin Bob Halkidiksen. Paras vaihtoehto olisi hän Summasen kakkoseksi.

Bob oli kaikkea sitä mitä HIFK edustaa. Vaikutus mestaruusjoukkueeseen oli huikea, uskoisin että hänellä olisi annettavaa myös valmennuspuolella.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Punainen kolmonen kirjoitti:
Eikös tämä Hexi ja Allu valmennuspari ole juuri sitä, mitä Jatkoajan brändipojat ovat tilanneet? Ei mitään turkulaisia Koivuja tai tukka-Jukkia vaan kunnon stadilaisia ryminämiehiä. Menestystä on turha odottaa, mutta sitähän ei IFK:ssa enää kaivatakaan - kunhan vähän rymistellään. Yltiöpäisiä taklauksia ja tappeluja onkin uskolliselle yleisölle jälleen tiedossa.

Summanen on tietysti ykköstoive, ei kai täällä kukaan ole niin hullu, ettei toivoisi yhtä kiekkomaailman parhaista valmentajista meidän valmentajaksi, kun on vielä kotimainen vaihtoehto. Rautakorpi kelpaisi minulle, jos tavoite olisi pidempi aikajänne kuin pelastaa loppukausi. Jukka Koivun osaamisesta valmentajana on itse urheilulehti kirjoittanut niin tyrmääviä lausuntoja, että ei sitä Koivu-klaanin isäpappaa osaa oikein tänne kaivata, kun ei pysty tuomaan Sakua ja/tai Mikkoa mukanaan. Heksi ja Allu, miksi ei Matti Hagman mukaan kolmanneksi valmentajaksi. Jos päätetään heittää loppukausi viihteelle, niin mikä ettei. Silloin ei kulu rahaa kausikorttikatsojalta välttämättä edes säälipleijarilippuun, mutta peleissä voi olla hauskaa. Vahinko, että Vesa Surenkin valmentaa Venäjällä.

Uskokaa tai älkää, tulijoita on vaikka pilvin pimein. Nyt pitää vain valita paras ja samalla oikea kaikista tarjokkaista.

Edit. Valinnasta tietysti näkee kuinka loppukauteen suhtaudutaan HIFK:n organisaatiossa eli mikä on painopiste.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
power play kirjoitti:
Oisko uusi loppukauden coutsi Kari "Piri" Eloranta... ???

Lyhyeen kysymykseen lyhyt vastaus:

- Toivottavasti ei ole. Täysin yliarvostettu valmentaja jolla ei juurikaan hurrattavia näyttöjä Pelicans pestin jälkeen ole. Ei ole HIFK:ta varten. Summasta odotellessa...Olkoonkin henkilökemiat solmussa ihan sama. Kovempaa kaveria tuskin on tarjolla.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Johannes kirjoitti:
Jukka Koivun osaamisesta valmentajana on itse urheilulehti kirjoittanut niin tyrmääviä lausuntoja, että ei sitä Koivu-klaanin isäpappaa osaa oikein tänne kaivata, kun ei pysty tuomaan Sakua ja/tai Mikkoa mukanaan.

Koivun tulemiseen olisi lisäksi Lukollakin miehen nykyisenä työnantajana sanansa sanottavana.

e. tulipas hassunhauska kaksimielinen lause

Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Blues ja Charleston Chiefs!
Kuitunen on lähempänä uutta valmennustiimiä kuin uskottekaan. Joko ykkösenä tai osana tiimiä.

Mieshän on koko ajan ollut HIFK:n palkkalistoilla.

Piri-Samu, Pena-Samu tai Samu-Sakke

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tapiolan Taidomi kirjoitti:
Kuitunen on lähempänä uutta valmennustiimiä kuin uskottekaan. Joko ykkösenä tai osana tiimiä.

Mieshän on koko ajan ollut HIFK:n palkkalistoilla.

Onks yhtä lähellä ku Bednar ja Sakic Espoon Bluesia?:)

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Tapiolan Taidomi kirjoitti:

Vaikka Pena virheitä tekeekin, niin jokin sairas järjestelmällisyys ja logiikka hänestä silti löytyy. Kari Elonranta ei HIFKiä valmenna niin kauan kuin nykyinen johto pysyy palleillaan. Raimo Summanenkin on lähempänä pestiä kuin Piri. Summasen palkkaaminen vaatii ainoastaan rahaa ja oman ylpeyden nielemistä. Pirin palkkaaminen vaatisi lobotomiaa.

Todennäköisin vaihtoehto kuitenkin:

Pena - Samu - Sakke

Ja tämä kaikki tietenkin ainoastaan omalla perstuntumalla ja vuosien kokemuksella.

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Neely kirjoitti:
Eihän se nyt kävisi päinsä että penkin takana seisoisi Sihvosen ihailema ja kunnioittama Summanen. Mistä helvetistä se sitten keräilisi niitä "floppi-fiasko-kaikkienaikojenvirhe" otsikoita ja juttuja (nimenomaan HIFK:ta koskien)? Omaa parastaan Rönkä ja Sihvonen ajattelevat, saisipahan räksytys jatkua ( vaikka Franciksen kohdallahan tuo osui naulankantaan ). Jos tuo uusi valmentaja on kuin onkin Summanen niin yksi "perinteinen" valmentaja-analyysiosio ei saa UL:ssä jatkumoa. Reilun vuodenhan tuolla samalla sapluunalla vain nimet vaihtamalla on jo ratsastettu, tulisi siis lisätyötä ja vaivaa keksiä uusi "kansan syviä rivejä" kiihottava aihe.

Tuo Riihiranta - Lähteenmäki oli jo Röngänkin taholta uskomaton sukellus paskaan.
Veikkaanpa, että jos HIFK Summasen pestaisi, niin Ramin "pelikirja" vanhentuisi ja lopullisesti häviäisi olemattomiin Urheilulehden sivuilla n. viikossa. => ei Petterin tarvitsisi juttusapluunaa vaihtaa, kunpahan vain heittäisi rotsinsa ympäri Summasen suhteen. En tosin missään nimessä usko Summasesta tulevan HIFK:n valmentajaa, ennen kuin näen. Oma veikkaukseni on akselilla Kuitunen-Rautakallio. Bobista mennään eteenpäin joka tapauksessa, kunhan valinta on kuka tahansa muu kuin Tami.

Tuosta Hexi-Allu "huhusta" olen samaa mieltä, joskin 100% tyypilistä UL:äähän tuo lopulta vain oli. Urheilun 7 päivää, jota luotettavampaa faktaa SM-liigasta löytää vaikka selailemalla Mustanaamiota.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Tarkennetaan hieman

Ioota Rhoo kirjoitti:
Summasen palkkaaminen vaatii ainoastaan rahaa ja oman ylpeyden nielemistä.

Summasen palkkaaminen vaatii IFKlta rahaa ja ylpeyden nielemistä vaaditaan taas itse Raimo Summaselta.

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
IS:n keskustelupalstalla on vedetty esiin todellinen musta hevonen, nimittäin joku on kuullut jäähallin käytävillä huhun, että Shedden tulisi vetämään kauden loppuun HIFK:iin. Enkä ole humalassa, käykää itse katsomassa, jos ja kun ette usko (siis tätä IS-juttua, ei itse huhua jota tuskin uskoo kukaan).

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Buccaneer kirjoitti:
Veikkaanpa, että jos HIFK Summasen pestaisi, niin Ramin "pelikirja" vanhentuisi ja lopullisesti häviäisi olemattomiin Urheilulehden sivuilla n. viikossa. => ei Petterin tarvitsisi juttusapluunaa vaihtaa, kunpahan vain heittäisi rotsinsa ympäri Summasen suhteen.

Tuo nyt on lapsellista. Hannu Aravirtaa ja hänen ajamiaan muutoksia HIFK:n pelityyliin Sihvonen taannoin kehui. Ei sillä nyt taida kuitenkaan mitään HIFK-antipatiaa olla, vaikka se tietenkin mukava olisikin ajatella niin. Tosin, en minäkään voi millään uskoa, että tuollaiseen Hexi-Allu -parivaljakkoon HIFK:ssa sentään päädyttäisiin. Haiskahtaa siltä, että nyt on Rönkää ja Sihvosta kusetettu jostain "luotettavasta" lähteestä. Ei ne noita kuitenkaan varmaan ihan päästä keksi.

Tami on edelleen mun ykkösehdokas, mutta hyvä niinkin jos otatte sen Summasen pois kuleksimasta. En sitäkään tosin usko ennen kuin näen. Onhan se ihan luonnollista, että HIFK on edelleen koutsipiireissä haluttu paikka. Medianäkyvyyttä löytyy ja se alkaa oikeasti olemaan pian tuollainen high risk-high reward -tyyppinen työpaikka. Ei se ole Aravirtaa, Mälkiää ja Lehkostakaan kaatanut vaikka kenkää tuli. Eri asia on luonnollisesti se, että kuinka moni noista halukkaista on luokkaa Läntinen tai Dufva, jotka ei ehkä HIFK:lle kelpaa.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
jpp kirjoitti:
IS:n keskustelupalstalla on vedetty esiin todellinen musta hevonen, nimittäin joku on kuullut jäähallin käytävillä huhun, että Shedden tulisi vetämään kauden loppuun HIFK:iin. Enkä ole humalassa, käykää itse katsomassa, jos ja kun ette usko (siis tätä IS-juttua, ei itse huhua jota tuskin uskoo kukaan).

Niin, tämähän nyt ei vaan yksinkertaisesti voi olla mahdollista. Ajatelkaapa itse? Mitenhän mahdollisesti kyseisen skenarion toteuttaisitte?

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Brewer kirjoitti:
Summasen palkkaaminen vaatii IFKlta rahaa ja ylpeyden nielemistä vaaditaan taas itse Raimo Summaselta.

Nämä ovat niitä harvoja hetkiä, jolloin rahat kannattaa hommata vaikka "kulutusluotolla". Kärsitään sitten ehkä myöhemmin, mutta ainut tapa saada jotain aikaiseksi vielä tällä kaudella ja saada ehkä katsomotkin täyteen, on vetää hihasta juuri Summanen, joka sopii meille tässä ja nyt aivan täydellisesti.

Ylpeyttä tällä miehellä riittää vähän ehkä liiankin kanssa, mutta se on osa hänen hullua tyyliään. Rami-kortti pöytään nyt vaan rohkeasti... katsotaan sitä analyyttistä kakkosvalmentajaa sitten myöhemmin.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
douppi kirjoitti:
Nämä ovat niitä harvoja hetkiä, jolloin rahat kannattaa hommata vaikka "kulutusluotolla". Kärsitään sitten ehkä myöhemmin, mutta ainut tapa saada jotain aikaiseksi vielä tällä kaudella ja saada ehkä katsomotkin täyteen, on vetää hihasta juuri Summanen, joka sopii meille tässä ja nyt aivan täydellisesti.

Ifk:n etusivullahan on Master Cardin mainos. Jos ei muulla niin sillä sitten. Raato meille parin vuoden sopparilla ja Frank ja Raimo samaan joulupöytään istumaan ja sovittelemaan lapselliset riitansa.

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Shedden

Joku sanonut jossain, että Doug tulossa.... kaikilla HIFK-kannattajilla alkaa kuola valumaan ja Pena kyykyttää. Joo en usko että tulee... mutta...
Huhun olen kyllä kuullut, että Doug ei olisi Ilmalassa viihtynyt... ja toivotan avosylin herran takaisin niin saadaan ainakin miehekästä lätkää taas jäähalliin!

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Mäki oon kuullu jossain et Doug on tulossa.... varokaa roiskeita.... en mä tähän usko mut.... hallilla puhutaan...

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pärde kirjoitti:
Mäki oon kuullu jossain et Doug on tulossa.... varokaa roiskeita.... en mä tähän usko mut.... hallilla puhutaan...

Olisi kyllä kaikkien kyykytysten äiti! Voin kuvitella miten leuattoman alahuuli väpättäisi ja itkua vääntäisi!

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Mitäköhän ihmiset juo/käyttää, kun juttu sekoaa täällä niin pahasti..

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hegu kirjoitti:
Joku sanonut jossain, että Doug tulossa.... kaikilla HIFK-kannattajilla alkaa kuola valumaan ja Pena kyykyttää. Joo en usko että tulee... mutta...
Huhun olen kyllä kuullut, että Doug ei olisi Ilmalassa viihtynyt... ja toivotan avosylin herran takaisin niin saadaan ainakin miehekästä lätkää taas jäähalliin!
Hehheh, hyvin te vedätte. Hauskaa luettavaa nämä eri skenaariot mitä jokainen kehittää vuorollaan. Tämä on ikävä kyllä täysin mahdotonta. Jonkun räkänokan keksimä läppä jossain IS:n keskustelupalstalla.

Itse en edelleenkään usko Summasen valmentamiseen Suomessa. Jos näin tapahtuu, on se 2000-luvun kovin kaappaus ehdottomasti. Ja se tarkottaa myös ikävä kyllä sitä, että Amerikan-reissulta jäi tyhjä arpa käteen. Summasen ymmärrys lajia kohtaan on todella korkeaa tasoa, eikä hän tarvitse mitään analyytikkoja vierelleen. Paremminkin reippaan kiekkojen kerääjän.

Todennäköisesti uusi valmennusporras löytyy jo organisaatiosta, vahvistettuna jollain entisellä legendalla.

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Renegade kirjoitti:
Mitäköhän ihmiset juo/käyttää, kun juttu sekoaa täällä niin pahasti..

Tulee kyllä väkisinkin mieleen kysymys, onko jengi näin kännissä jo nyt?

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Pärde kirjoitti:

Jos näin kävisi niin, olisin kyllä ensimmäisenä ostamassa Penan muistelmateosta "Kyykytysten Kuningas", jotta selviäisi kuinka tämä kaappaus olisi toteutettu. Hirso varmaan tulee kylkiäisenä..?

En usko, ei ole mahdollista. Harkimo ei ole tyhmä mies. Vain tyhmä mies päästäisi sopimuksenalaisen joukkueensa kolmanneksi valmentaneen valmentajan paikallisvastustajaan.

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Mitähän järkeä olisi Shedsin vaihtaa nyt taas maisemaa? Ja kannattaako palkata valmentaja joka vaihtaa jatkuvasti joukkuetta. Voin sanoa ettei ole tulossa ja kyllä Peltosen Villen mersukin on Floridassa eikä Norskin pihassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.