HIFK:n sairastupa ja muut poissaolot kaudella 2024–2025

• 198 907
  • 999

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kaikella logiikalla tulkitsin asian myös näin, mutta jostain mututuntuman syystä koen että voi tulla pettymys.
Olisi jälleen kerran markkinoinnin suurteko salibandy-Jonnelta!

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös Jasulta alunperin mennyt akilisjänne poikki? vai muistanko aivan väärin.
Ainakin sillä yhdellä videolla jumppasi kättään kuminauhalla, joka oman arvauksen mukaa viittaa olkapään vammaan. Olen se Ikankin mainostama lukuja vaille lääkäri ja käden muut vammat tulee ymmärtääkseni aika nopeestikin kuntoon ja käden kuminauhajumppa ei hirveästi stimuloi akillesjännettä, joten betsini on olkapäällä.

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Ainakin sillä yhdellä videolla jumppasi kättään kuminauhalla, joka oman arvauksen mukaa viittaa olkapään vammaan. Olen se Ikankin mainostama lukuja vaille lääkäri ja käden muut vammat tulee ymmärtääkseni aika nopeestikin kuntoon ja käden kuminauhajumppa ei hirveästi stimuloi akillesjännettä, joten betsini on olkapäällä.
Jollakin syksyllä julkaistulla videolla Jasu oli Sundin kanssa vastaamassa muistaakseni kysymykseen mikä eläin haluaisit olla. Myös Sund oli tuolloin loukkaantuneena ja molemmilla taisi olla siniset treenipaidat päällä.

Kiinnitin videolla huomioita Jasun oikeaan? ranteeseen jossa oli joku tuki/laite, joten olisikohan vamma ollut sillä seudulla eikä olkapäässä.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olis kyllä melkosen hienoa, jos Vesa olis jo huomenna mukana, kuten tosiaan Instassa vihjailivat. Siinähän saikuttelun kesto olis muuttunu kertaheitolla. Noh, toki täytyy muistaa, että tää meidän mediapeli on vähän niin ja näin, mutta pientä lisäjännitystä huomiseen klo 12, että josko sittenkin. Tärkeitä pelejä tulossa.

Viimeksi muokattu:

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Se voi olla että huomenna on takaisin Vesalainen, Somppi, Lundell, Rask ja Jasu ehkä ja sitten tietenkin uusi hankinta Roine pelaa.
Tässä pelottaa että ketkä kaikki on tippunut pois kokoonpanosta viimeisen viikon aikana. Aina kun saamme muutaman kovan takaisin sairastuvalta, niin saman verran pelaajia onkin tippunut pois. Se vakio 10 pelaajaa on oltava saikulla.

RÖDA1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkukauden esityksillä ja saikun pituudella mitattuna, voiko olla mahdollista että Jasu on kokoonpanossa kevään matseissa?

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Alkukauden esityksillä ja saikun pituudella mitattuna, voiko olla mahdollista että Jasu on kokoonpanossa kevään matseissa?

Jasu itse sanoi tiistaina HS:n artikkelissa:

”Tarkoitus on kuitenkin pelata vielä tällä kaudella. Tänään on itse asiassa lääkärikäynti, mutta ei ole kuitenkaan vielä mitään tarkkaa paluuaikataulua”, Jasu sanoi.

RÖDA1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jasu itse sanoi tiistaina HS:n artikkelissa:

”Tarkoitus on kuitenkin pelata vielä tällä kaudella. Tänään on itse asiassa lääkärikäynti, mutta ei ole kuitenkaan vielä mitään tarkkaa paluuaikataulua”, Jasu sanoi.
No, pelottava ajatus itselleni, mutta ammattini ei liity jääkiekkoon, joten ehkä viisaammat tietää mitä tekee.

Gabrieli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Newcastle, Chiefs
Olis kyllä melkosen hienoa, jos Vesa olis jo huomenna mukana, kuten tosiaan Instassa vihjailivat. Siinähän saikuttelun kesto olis muuttunu kertaheitolla. Noh, toki täytyy muistaa, että tää meidän mediapeli on vähän niin ja näin, mutta pientä lisäjännitystä huomiseen klo 12, että josko sittenkin. Tärkeitä pelejä tulossa.
Tämä. Tosin Matsipäivän kuvassakin Vesa Laineen kuva. Kyllä sit olis melkonen takaliston näyttö, jos ei ole.

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Onko tosta Nurmesta mitään käryä, mä kyllä hieman tykästyin siihen ja nyt mun muistaakseni ollut jo pitkään day-to-day ?
Eikun ollut pitkään ’toistaiseksi’, eri asia.

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tosta Nurmesta mitään käryä, mä kyllä hieman tykästyin siihen ja nyt mun muistaakseni ollut jo pitkään day-to-day ?
Petteri Nurmi ollut viimeksi kokoonpanossa 21.12.2024. Tämän jälkeen sivussa tuolla "toistaiseksi" syyllä 26.12. lähtien.

Jostain syystä minulla alkaa heräämään ajatus, että kyseessä ei ole loukkaantuminen vaan jotain isompaa joka estää pelaamisen mallia Donskoi.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy