Jos olisin ihminen jolla ei ole vielä Liigassa suosikkijoukkuetta, kiertäisin HIFK:n kaukaa.Jos olisin ammattikiekkoilija niin kiertäisin HIFK:n kaukaa. Suht musta aura tän seuran ympärillä.
huoh...
Jos olisin ihminen jolla ei ole vielä Liigassa suosikkijoukkuetta, kiertäisin HIFK:n kaukaa.Jos olisin ammattikiekkoilija niin kiertäisin HIFK:n kaukaa. Suht musta aura tän seuran ympärillä.
huoh...
Mä kannattaisin säälistä.Jos olisin ihminen jolla ei ole vielä Liigassa suosikkijoukkuetta, kiertäisin HIFK:n kaukaa.
Jaksaakos joku joka muistaa kasata vaikkapa Peltosen ajan loukkaantumiset listaksi kausi kaudelta ja pituudet jos muistaa.
IFK:lla on ollut niin paljon loukkaantumisia viime vuosina, että kyllä sen syitä on kyllä aivan aiheellista pohtia. Toivottavasti ainakin seura toimii niin jos tällä palstalla siihen ei ole aihetta.Jaa niin et käännetään tääkin nyt vielä Villen niskaan kun tarpeeks ei ole vielä maalitettu... huoh.
ja näin yleisesti niin kyllähän fakta on että jääkiekko on loukkaantumis altista touhua ja kyllä, IFK on tunnetusti viime kausina kärsinyt isoista poissaolomääristä mutta kyllä niitä tulee kaikille joukkueille ja joillain on tällä hetkellä asiat paljon huonommin kuin meillä joten vähän kyllä laittaisin jäitä hattuun... Tämä palsta on karmeaa luettavaa ollut jo pidempään kun seuraa pelkästään kritisoidaan kaikin tavoin mitä vain ikinä keksitään. Kaikista ikävintä tämä tän päiväinen uutinen on Kiviharjulle itselleen kun ajoitus on se huonoin mahdollinen varausvuoden takia ja siksi itse toivon Aronille pikaista paranemista!
IFK:lla on ollut niin paljon loukkaantumisia viime vuosina, että kyllä sen syitä on kyllä aivan aiheellista pohtia. Toivottavasti ainakin seura toimii niin jos tällä palstalla siihen ei ole aihetta.
Pelitavan korrelaatio loukkaantumismääriin on mielestäni ihan validi keskustelu, koska on selvää, että mitä kuluttavampi ja kamppailupelaamiseen perustuva pelitapa - sitä enemmän pelaajilta vaaditaan fyysistä venymistä ja sitä enemmän he altistuvat erinäisille vammoille.
Pelitapaa arvioidessa taas on aika vaikea ohittaa joukkueen tämänhetkistä päävalmentajaa.
Hajoaako kundit tuohon Nordiksen pehmeään jäähän, vai mistä tällainen kato ilman näkyviä asioita oikein tulee?
Sen verran tähän pakko sanoa että eilenhän harjoitukset on olleet ellulla eikä nordiksella.
Voihan sen näinkin nähdä. Itse olen sitä mieltä, että Pikkaraisen (tai aikoastaan jo Selinin) ajoista lähtien IFK on joutunut tekemään järjettömän määrän duunia laadukkaan maalipaikan eteen. Jos verrataan johonkin Tapparaan, niin pelisysteemi ei kauheasti tuo selkänojaa.Seura on aivan takuuvarmasti asian eteen tehnyt ja tekee töitä. Se on ihan työnantanjana jo velvollisuus tutkia ja parantaa olosuhteita.
Jorihan sanoi viime kaudella eräässä haastattelussa että oli iso yllätys kun palasi liigaan että kuinka paljon täällä nykyään pitää vääntää ja möyriä joka puolella kenttää ja itse olen samaa mieltä katsottuani paljon pelejä viimeisen parin kauden aikana että kamppailuvaade on noussut ja taitokiekko hiukan jäänyt vähemmälle... Ei IFK:n pelityyli ole ollut mitenkään huomattavasti kuluttuvamman näköistä kuin muidenkaan näin katsomosta katsottuna.
Kaikkein parhaiten tähän saisi järkeä jos saisi tilastoja että millaisia vammoja milläkin joukkueella on ollut ja minkä verran niin voisi niitä syitä paremmin pohtia mutta ne asiat eivät taida olla lain puitteissa julkaistavissa vaikka nimiä ei kerrottaisikaan.
Jaa niin et käännetään tääkin nyt vielä Villen niskaan kun tarpeeks ei ole vielä maalitettu... huoh.
Minä vastasin tuohon sinun kommenttiisi liittyen noiden loukkien määrään enkä maalipaikkoihin? Siitä olen täysin varma että seurassa ollaan kiinnostuneita pelaajien terveydestä ja sitä kautta uskon että noita loukkaantumisia tutkitaan ja niiden syntymistä edesauttavia asioita pyritään poistamaan harjoittelusta ja pelaamisesta.Voihan sen näinkin nähdä. Itse olen sitä mieltä, että Pikkaraisen (tai aikoastaan jo Selinin) ajoista lähtien IFK on joutunut tekemään järjettömän määrän duunia laadukkaan maalipaikan eteen. Jos verrataan johonkin Tapparaan, niin pelisysteemi ei kauheasti tuo selkänojaa.
Kun pelaajien sijoittuminen on nyt nähdyllä tasolla, niin peli yleensä menee visiiri huurussa tsemppaamiseksi, perässä juoksemiseksi ja nurkissa painimiseksi.
Pointtina ei todellakaan ollut maalipaikkojen määrä vaan se, että minkälaisella pelitavalla IFK saavuttaa sen määrän maalipaikkoja kuin saavuttaa ja onko tuolla pelitavalla vaikutusta kaudesta toiseen jatkuvaan loukkaantumisrumbaan.Minä vastasin tuohon sinun kommenttiisi liittyen noiden loukkien määrään enkä maalipaikkoihin?
Sen verran tähän pakko sanoa että eilenhän harjoitukset on olleet ellulla eikä nordiksella.
Katsoin samaa. Jos oikein näin niin luopui kiekosta, oli menossa vaihtoon siinä ennenkuin Åsten teki ekan maalin ekassa, sitten katosi kartalta…mitään osumaa tm en kyllä huomannut?! Ripuli?Väänänen näytti tv-kuvissa polkevan jalkaa siellä vaihtopenkillä eli alaraajavammaa veikkaan minä. Harmi... Todella harmi.
Katsoin samaa. Jos oikein näin niin luopui kiekosta, oli menossa vaihtoon siinä ennenkuin Åsten teki ekan maalin ekassa, sitten katosi kartalta…mitään osumaa tm en kyllä huomannut?! Ripuli?
Riippuu ripulista… no ei, onhan tää nyt prkl jos taas tippu äijä! Onneksi siellä on Ex-EHT-Tallberg reservissä. Muita ei sitten käsittääkseni ole.Jos on ripuli, niin varmaankaan paras juttu ei ole silloin polkea jalkaa...?
Hiljaiseksi vetää tuo lista.Kotkansalo
Lepistö
Karhunen
Kaskimäki
Komarov
Sund
Koivistoinen
Kiviharju
Väänänen?
Mennään lokakuun alkua. Voi luoja tätä seuraa. Kaikkea on yritetty, mutta pitäisikö nyt Nordikselle kutsua jokin poppamies tai samaani!? Kiroushan tuolla on päällä ei mikään muu enää selitä tuota.