Kävikö Raskillekin jotain sittenkin?Koivistoinen kampitettiin viime matsin lopussa ikävän näköisesti ja kesti hetken nousta, sen jälkeen vähän vaikean näköisesti luisteli vaihtoon. Tilanteessa muistaakseni maila jäi ikävästi jalkojen väliin.
Lopussa otti kipeän näköisen blokin kuten Kaskimäki myös. En tiedä sattuiko siinä.Kävikö Raskillekin jotain sittenkin?
No mitäpä sillä väliä. Nuo tuli nyt todella huonoon saumaan, IFK:n ”kaikkien aikojen eniten loukkeja missään palloilusarjassa ikinä” - saaga jatkuu
Oli raukkamainen ja halpa temppu Ilveksen pelaajalta. Jäi fiilis, että oliko tarkoitus kevättä ajatellen sikailla IFK:n kärkipelaajia telakalle. Sama vaikutelma jäi tilanteesta jossa Ilveksen pelaaja hakemalla kaatui Martinin jalan päälle. Tuollaiset sikailut pitäisi tutkia ja ottaa pois isoilla tuomioilla, ei mitenkään pelitilanteisiin liittyviä rikkeitä.Toivotaan, että Pakarinen selvisi säikähdyksellä.
Juuri näin. Eiköhän Peltonen viitannut lehdistötilaisuudessakin juuri tuollaisiin pelitilanteisiin kuulumattomiin tapahtumiin.Tuollaiset sikailut pitäisi tutkia ja ottaa pois isoilla tuomioilla, ei mitenkään pelitilanteisiin liittyviä rikkeitä.
Niin, jos joku Åsten olisi vetänyt Palve/Suomi/Meskanen akselia samalla meiningillä niin tänään olisi isot otsikot IL:ssä ja Ilves olisi tehnyt rikosilmoituksen, eduskunnan täysistunnossa otettaisiin tapahtumiin kantaa…Juuri näin. Eiköhän Peltonen viitannut lehdistötilaisuudessakin juuri tuollaisiin pelitilanteisiin kuulumattomiin tapahtumiin.
Ei Iiroa listalla. Hyvä!Koivistoinen 1-2 viikkoa
Lehmus 2 viikkoa
Rask 2-4 viikkoa
Kiviharju 6 viikkoa
Jaahas, tarkoittaakohan että Pakarisen tapauksesta selvittiin säikähdyksellä, vai ettei vielä tiedetä mitä kädesta löytyy (tutkimuksia)...Koivistoinen 1-2 viikkoa
Lehmus 2 viikkoa
Rask 2-4 viikkoa
Kiviharju 6 viikkoa
Ei Iiroa listalla. Hyvä!
Luulisi, että sitten olisi day-to-dayEhkä ei oo keretty diagnosoida vielä.
No eiköhän Iiro ole kunnossa, oli valmis jo itse lähteä Gregoirea muistuttamaan.
Näin optimistisesti haluan itsekin ajatella (koputan puuta), mutta hiukan pelkään tuon Kyoceran uutisminuutin olevan osittain automatisoitu eli nuo loukkaantumiset listattu jo eilen.Luulisi, että sitten olisi day-to-day
Kerro enemmän? Itse en ole missään instoissa tms joten kiinnostaa.Viimeisin instastoori vaikuttaa positiiviselta.
Viimeisin instastoori vaikuttaa positiiviselta.
Tässä tuo Pakarisen laittama kuva, tosin itse tulkitsen että tämä on eiliseltä joten tästä on paha tulkita mitään muutakuin että tuolla on aika saatanan hyvä nippu kasassa.Kerro enemmän? Itse en ole missään instoissa tms joten kiinnostaa.
Tässä tuo Pakarisen laittama kuva, tosin itse tulkitsen että tämä on eiliseltä joten tästä on paha tulkita mitään.
Kyllähän Pihlajalinnan vastaanotolla vuoroa odotellessa on luppoaikaa, niin hyvin voi vaikka Instagramiin laitella kuvia.Näin itsekin kelasin, että ennen eilistä peliä. Ellei sitten sitä kautta, ettei hassuttelukuvaa ei postaisi ranne sökönä?