Petrell#32
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Mikael Granlund
Onko tosiaan niin että Briadhurst on edelleen loukkaantuneena?
Mistä tämän poimit?
Kousalla taisi mennä polvi.
Lonkka edellä polveen. Tästä suoraan kuvauksiin ja toivotaan parasta.Harmittoman näköinen tilanne. Nähdäkseni polvi kopsahti Aatu Rätyn housuun.
Toivotaan, että ainoastaan venähti jotain ja sivuunjäänti oli varotoimenpide. Hyvä merkki on, että kesti ottaa jonkin verran painoa luistellessaan vaihtoaitioon.
Kukahan Kousan tilalle? Toivottavasti Karjalaista ei tarvitse peluuttaa. Typeriä jäähyjä riittää ja pää tuskin kestää pleijarivääntöjä kun tiukkaa tekee kontrollin kanssa ihan perus runkosarjamatsissakin.
Täytyy sen verran huomauttaa, että kevätpuolen Kousa on ollut se Kousa, jota on odotettu, joukkueen tärkein pakki. Syyskaudella hän oli liian usein liian löysä ja riskialtis ja ansaitsee mielestäni ainakin osan paskalastista, jonka sai täällä niskaansa. Itse asiassa asiasta ei tainnut edes olla väittelyä, koomista tai vakavaa.Teräväinen.
Kousa saa paljon kuraa ja koomista väittelyä aikaan jostain plusminuksista etenkin omilta kannattajilta, mikä on mielestäni käsittämätöntä. Mutta pian nähdään miten Kousan poissaolo näkyy tällaisissa pudotuspeleissä, monien mielestä ei varmaan mitenkään. Itse suuri Pro Kousa ja olen erittäin huolissani jos mies on poissa nyt pidempään.
Nyt saa sitten Lyytinen, Motin ja Bernhardt urakoida enemmän koska Kousan kuormaa on täytettävä. Tämä taas sitten näkyy Lyytisen, Motinin ja Bernhardtin otteissa ja jaksamisessa.
Kaikki vaikuttaa kaikkeen, saadaan ikävä kierre pakiston suhteen liikkeelle jos Kousa (ja tietenkin isoon ruutuun kaavailtu Auvitu) pidempään poissa..
Täytyy sen verran huomauttaa, että kevätpuolen Kousa on ollut se Kousa, jota on odotettu, joukkueen tärkein pakki. Syyskaudella hän oli liian usein liian löysä ja riskialtis ja ansaitsee mielestäni ainakin osan paskalastista, jonka sai täällä niskaansa. Itse asiassa asiasta ei tainnut edes olla väittelyä, koomista tai vakavaa.
Joka tapauksessa, todella paha menetys, jota viime aikoina hyvin pelannut Teräväinen ei tule valitettavasti korvaamaan.
Ei oo. Siitä silloin kerrottiin että Piken kanssa yhä sairastelee, Pike nyt saatiin Torstaina mukaan mutta Kaltoa ei näy.Tuli tässä matsia katellessa mieleen, että Kari Kalto ei ole tainnut palata koronatauon jälkeen penkille?
mutta Kaltoa ei näy.
Ajattelinkin, että oonko vaan missannur tv-kuvista. Kalton poissa- tai mukanaoloa ei ole taidettu kommentoida mitenkään edes Piken paluun yhteydessä, toivottavasti asiat on ok.
Eikö Kousan tilanteesta oikeasti ole tihkunut mitään tarkempaa infoa kenenkään syväkurkun tietoisuuteen?
Ei mitään.