HIFK:n sairastupa ja muut poissaolot kaudella 2018–2019

  • 154 373
  • 464

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Telia-TV:n selostaja Sebastian Waheeb kertoi matsilähetyksessä, että Raskilla ja Petrellillä on jokin pelaamisen estävä vamma ja että Salminen on sairastumisen vuoksi sivussa. Ihmettelen, ettei IFK tiedota enää kokoonpanouutisten yhteydessä loukkaantumisista ja sairastumisista eikä niiden arvioiduista kestoista.

Vittu, sehän se vielä puuttuisi että toitotettaisiin koko suomelle, että se ja se sivussa varmaan monta viikkoa, eikä pelaa ennen marraskuuta. Jos jeesusteipillä ja puudutuspiikeillä saadan ukkoa laatikkoon niin hyvä homma.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä veikkaan Raskin kohdalla aivotärähdystä. Sen verran outoa oli elekieli, kun ei suostunut Heleniuksen tutkittavaksi sen Jokisen laitataklauksen jälkeen perjantaina. Vähän kyseenalaistahan näillä on tietenkin arvuutella, mutta toivottavasti olen väärässä ja Rask on taas maanantaina jäällä.
 

RedNumber9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä veikkaan Raskin kohdalla aivotärähdystä. Sen verran outoa oli elekieli, kun ei suostunut Heleniuksen tutkittavaksi sen Jokisen laitataklauksen jälkeen perjantaina. Vähän kyseenalaistahan näillä on tietenkin arvuutella, mutta toivottavasti olen väärässä ja Rask on taas maanantaina jäällä.

En kyllä ihan tuota teoriaa osta, kun oli kuitenkin matsin jälkeen HIFK:n nettisivujen haastattelussa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mä veikkaan Raskin kohdalla aivotärähdystä. Sen verran outoa oli elekieli, kun ei suostunut Heleniuksen tutkittavaksi sen Jokisen laitataklauksen jälkeen perjantaina. Vähän kyseenalaistahan näillä on tietenkin arvuutella, mutta toivottavasti olen väärässä ja Rask on taas maanantaina jäällä.
Ei ole tästä kyse. Waheeb tosin valitettavasti oikeassa pelaamisen estävän vamman suhteen.
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Ei ole tästä kyse. Waheeb tosin valitettavasti oikeassa pelaamisen estävän vamman suhteen.

”Häähää minäpä tiedän mikä vamma Raskilla on, mutta en kerro sitä teille. Kerron vain, että tiedän”. Onnittelut! Mutta voitko sen verran kertoa, että mahtaako Rasse (tai Lennu tai Salminen) pelata huomenna?
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
”Häähää minäpä tiedän mikä vamma Raskilla on, mutta en kerro sitä teille. Kerron vain, että tiedän”. Onnittelut! Mutta voitko sen verran kertoa, että mahtaako Rasse (tai Lennu tai Salminen) pelata huomenna?
Rask tuskin pelaa. Jos pelaa niin on kyllä melkoinen Soturi. Lennusta ja Salmisesta ei aavistustakaan.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Lennulla ilmeisesti on ollut vammaa nyt jo pidemmän aikaa. Siihen nähden osoittaa taas sitä Lennu-soturia, että pelaa siitä huolimatta noin kovilla kierroksilla.

Ehkäpä myös syy siihen miksi on kapteeni ja sai jatkopahvin. Näyttää taistelun esimerkkiä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

444

Jäsen
Sai kiekon kovaa käteensä siinä Kärppien toisen erän viimeisessä ylivoimassa. Olisikohan ranne murtunut?
Kun miettii, kuinka paljon minäkin kritisoin hänen jatkosopimustaan, niin en ihan heti uskoisi sanovani tätä: ei voi vittu olla todellista, jos myös Kanki putoaa ”ylävartalovamman” vuoksi pois. On ollut hyvinkin käyttökelpoinen pakki tässä sarjassa, vaikka uran huippu onkin kaukana takana. Hän kuitenkin muistaakseni pelasi tuon vaihdon loppuun, kun se kiekko vielä jonkin aikaa pyöri alueella. Vaatii kyllä kohtalaista kipukynnystä, mikäli jotain oikeasti murtui tuossa. Toivottavasti ei.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Missähän tilanteessa hyvää kevättä pelaava ROC hajosi? Lähetyksessä puhuttiin viimeisestä vaihdosta ekan erän 18 minuutilla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös