Vituttaa eniten Lennun puolesta tämä loukkaantuminen. Äijä on painanut niska limassa hommia tämän projektin eteen kolme vuotta(+ kaikki aiemmat vuodet HIFK-nutussa) ja nyt kalkkiviivoilla hän ei pääsekään taistelemaan joukkueensa puolesta kaukalossa.
Aivan, mutta toisaalta se peli, mihin Lennu sitten pääsee hyppäämään mukaan, tulee olemaan erityinen. Mieheltä löytyy silloin valtavasti virtaa. Missäköhän Lennu oli eilen, yritin katsella, että oliko C1:n portailla. Se olisi ollut peliliike mennä sinne istuskelemaan. Lennu ei ole sen tyylinen pelaaja, joka ryystäisi vanhan koulukaverinsa kanssa kahvia ja pullaa IFK:n aitiossa käyden jotain peruskeskustelua: Lennu: "Jake, tuutsä HIFK:in mestaruusjuhliin ens maanantaina, mä hoidan sut sisään?", Jake: "en mä voi, Mari menee aerobiciin ja mä oon lasten kanssa kotona", Lennu: "okei" (HIFK tekee maalin) Lennu: "Hyvä Söde, ei vittuuuuuuu SÖDEEEEEE!!!!!!!!", Jake: "mä oon miettinyt, että vaihtaisin mun Mazda 6:n farmari Mondeoon. 1,6 kone, 6 kovaäänistä ja ne lupas suksiboksin mukaan. 30 euroa pienenisi verotusarvo ja työnantajakin olisi tyytyväinen, kun co2 arvo laskee. Vastuullinen ympäristökampanja meillä talossa". Lennu: "hyvä jätkät, tää matsi on meidän!", Jake: "hyvää pullaa. Lennu hei, me ollaan kyl kovia jätkiä, muistatsä kun mä vedin silloin 1999 juhannuksena six packin lonkeroa putkeen. Me ollaan kovia jätkiä juhlimaan Lennu". Lennu: "IFK, IFK, IFK."