Se on huomenna mietittävä tarkkaan, mitkä vaatevalinnat ihan boxereista lähtien, että saa IFK:n voittamaan. Toki kun IFK vierasjoukkue, eli ns. oikealla puolella, niin jotenkin sitä puolta suosittava erilaisissa muissa valinnoissa, kuten kaupassa, jos siellä töistä käy. Noilla kuitenkin iso merkitys, koska selkeästi taas tuli laiminlyötyä tämän(kin) sarjan alussa noita tosiasioita, kun erittäin huonosti alkoi.
Todellakin on. Kyllä ainakin itse oon niin helvetin taikauskoinen, että monia asioita sitä on tehnyt tämän ottelusarjan aikana aina tietyllä tavalla, kun niitä voittoja on nyt tullut. Tietyt vaatteet on pitänyt olla aina pestynä pelipäivänä ja tiettyä pelipaitaa ei ole syytä silloin vaihtaa, kun se on ollut päällä voittopelissä.
Vasta keskiviikkona lähtee mulla oma play offs-parta pois, kun ajoin sen muistaakseni viimeksi jossain tässä silloin kun sarja oli 1-0 Pelicansille. Oli tässä mielessä sitä pois ajaa, mutta nyt kun näitä voittoja on tässä tullut sen kasvaessa, niin eipä sitä ole uskaltanut mihinkään ajaa, vaikka alkaa olla kohta melkein samanlainen kun Paajasella viime kaudella.