Anneli sanoisi, että aloita vaan, mutta ei tarvitse toistella. -En mä toistelekaan, se oli kaiku...
: D
Rouva Anneli asusti ainakin jokunen vuosi sitten kätevästi Nordiksen lähellä. Näin hänet usein mennessäni Töölö Gymille. Nämä olivat fantastisia hetkiä ihmiselämässä. Asenne kuntoon, 2,5 promillen känni päälle ja hommiin. Mutta älä ota syväluotaavaa linjaa. Kuulin, että sinne rakennetaan lentokenttää. Ja okei, kyllä mäkin sitten yhtä reilusti annan mestaruuslupauksen!
Jos mestaruus tulee, lupaan lipaista Jessica Alban pannun. Tällä puheella. Fair play, eikö vaan?
BOL: Nää on näitä jätkien juttuja, vähän on liikaa nyt odotusaikaa. Mutta on mulla ihan peliinkin liittyvää asiaa. Lennun poissaolosta ei kannata tehdä nyt sitä juttua, johon kompastutaan. Lukaisin kokoonpanon läpi ja huomasin, että siellä on jumalauta 19 kivikovaa sälliä, jotka vetävät kaiken peliin! Olen aina vierastanut niitä juttuja, joiden mukaan "asenne ei ole kunnossa" tai "toinen joukkue haluaa enemmän voittoa". Höpöhöpö. Jokainen pelaaja molemmissa joukkueissa haluaa mestaruuden ja lataa kaiken peliin. Jos toisen joukkueen meno jäällä näyttää huonommalta, se johtuu pelillisistä ongelmista. Ei ole asenteessa vikaa. Edarit eivät ota finaalipaikkaa nousten pari kertaa haudasta matkalla.
Ai niin, mieleen tuli tällainen hauska tapaus maailman turuilta. Suomi ja Lordi voittivat juuroviisut vuonna -06 Ateenassa ja edellisen kerran Ateenassa viisuiltiin joskus 80-luvun lopulla. Edustajamme oli Anneli Saaristo tällä Dolce vita -biisillään. No, Mr. Lordi ihmetteli kovasti, kun paikalliset toimittajat ampuivat heti eka treenien jälkeen hänen juttusilleen:
-Hienoa nähdä sinut taas täällä!
-wtf?
-Sinähän edustit Suomea jo 20 vuotta sitten ja akka senkun kaunistuu vuosi vuodelta!