Munatonta paskaa. Tosta en enää maksa penniäkään. Ville ja neloskenttä oli ainoat joiden luistelusta ja kiekonsiirtelystä näki että ne haluaa voittaa, kaikki muut pakoilivat vastuuta, jäätyivät kaksinkamppailuissa, eivät esittäneet mitään luovia ratkaisuja, tyytyivät vain liukumaan ja odottelemaan mitä tapahtuu. Eivät ole valmiita, eivätkä ikinä tule olemaan.
Meinasin katsoa nää pleijarit loppuun ja vasta sitten laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, tiputtaa pois turhat ajanvietteet ja keskittyä maailmanparantamiseen ja muuhun oikeasti tärkeään, mutta eiköhän tämä ole tässä. En mä todellakaan halua näitä paskoja tunteita taas kerran. Liian monta kertaa olen jo masentunut aivan triviaaleista asioista, jotka eivät edes ole omissa käsissäni. Kuinka säälittävää on masentua parinkymmenen urheilijan suorituksista? Kuinka säälittävää on antaa egonsa samaistua johonkin urheiluseuraan ja sen suorituksiin? Onko järkeä kantaa rahaa johonkin sirkukseen, joka tarjoaa pelkkiä negatiivisiä fiiliksiä, joka kevät, juuri silloin kun fiilisten pitäisi olla valoisia? Keväällä on tarkoitus olla aurinkoa, rakkautta, ystävyyttä, iloa ja onnellisuutta.... Ei tällaisia paskoja fiiliksiä, jotka johtaa ihan aikuisten oikeaan masennukseen. Se ei ole tervettä.
Mä en ole luopumassa toivosta. Mä olen luopumassa yli kaksikymmentävuotisesta harrastuksesta. Pitäkää te vaan jatkossakin hauskaa seuratessanne jotain säälittävää kumipalaa joka pomppii päin vittuja, mua ei vaan enää kiinnosta. Elämässä on niin paljon muutakin, ja jos mä tarviin jonkun henkireiän unohtaakseni hetkeksi Japanit, Libyat ja rahajärjestelmän sisäänrakennetut eriarvoistamismekanismit, mä kyllä löydän fiksumpiakin harrastuksia kun tämä läjä paskaa.
Toivottavasti tekin löydätte jotain muutakin sisältöä elämäänne kuin jääkiekon seuraaminen. Mulle se on ainakin tuottanut enimmäkseen tuskaa, paitsi sen yhden kevään 13 vuotta sitten, mutta sitäkään en osannut silloin 17-vuotiaana arvostaa niin paljon kun olisi ehkä pitänyt.
Poistunpa samalla täältä lapsellisten miehenalkujen hiekkalaatikolta, sillä eihän tämäkään ole kuin itkuvirsillä saturoitunut kasa nettiegojen taistelua. Jääpähän ainakin tunti päivässä aikaa muulle järkevämmälle kuin tämän paskan selailulle... Kiitos BOL siitä että toit vähän asiantuntemusta näiden poikien juttuihin, -BR- siitä että toit positiivista energiaa ja kaiken kuningatar siitä, että pointtasit terävästi kun pojilla meni egoilu yli. Ja Stigun läppiä oli myös hauska lukea. Mä tuskin toin mitään lisäarvoa tänne, mutta vielä varmempaa on että tää paska ei tuo mitään lisäarvoa mulle. Heissulivei.
P.S. Jätän harrastuksen, en sen kautta löytämiäni kavereita.
Hienoin viesti koko Jatkoajan historiassa!