HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 918 146
  • 16 759

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Niin siinä nyt vain käy. Paskaa peliä ja IFK pullahtaa top-4 ulos. Tuo on kuolinisku mestaruushaaveille vaikka ne muutenkin hyvin ohkaiset olivat.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisikö edes hieman yrittää haastaa kiekolla ja jalalla? Voitaisiin saada vaikka yv. Nyt tyydytään laukomaan kaukaa vaarattomia vetoja.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Niin siinä nyt vain käy. Paskaa peliä ja IFK pullahtaa top-4 ulos. Tuo on kuolinisku mestaruushaaveille vaikka ne muutenkin hyvin ohkaiset olivat.
Joo se on ihan paskan sama vaikka KooKoo tasoitti. SaiPa iskee loppuun tarvittavan kuitenkin. Varmaan neljännen kerran reiluun viikkoon.

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilisestä ei enää mitään jäljellä. Varovaista ja pelokasta pelaamista eikä mitään tunnetta. Pitäisi saatana pelata paikasta neljän parhaan joukossa ja asenne on täysi nolla.

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ja KooKoon maali vietiin pois :D

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Eilisestä ei enää mitään jäljellä. Varovaista ja pelokasta pelaamista eikä mitään tunnetta. Pitäisi saatana pelata paikasta neljän parhaan joukossa ja asenne on täysi nolla.
Peltosen spesiaalin kuvailit, surullista.

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kookoon maali hylättiin. Pakko siis tehdä varsinaisella tällä hetkellä.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nordenskiöldinkadun kierrätyskeskus
No se nyt oli sääntöjen mukaan päivänselvä jäähy. Valitettavasti näin. Eteenpäin.
Mä olen tästä vahvasti erimieltä, kaverilla kypärä aivan liian löysällä ja tunkee pää kainaloon. Lisäksi kahvaa itse Lehterää huomattavan voimakkaasti. Huomattavasti selvempiä jätetty tässäkin ottelussa viheltämättä.

Bromse

Jäsen
Hyvä vaan ettei tällä hiirikiekolla saada palkinnoksi sitä että muut petaa pöydän meille top 4:sta.

Jos ei kriisijengiä pystytä voittamaan, voidaan aloittaa pohjalta. (Toivottavasti edes tulisi Tepsi vastaan eikä näätäjämät)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy