Yllättyneet käsi ylös. Meillä on keväisin sulava, ei voittava valmentaja.Ihan itse tehdään tämä.
Yllättyneet käsi ylös. Meillä on keväisin sulava, ei voittava valmentaja.Ihan itse tehdään tämä.
Mikä? Tuo YV vai?Ihan itse tehdään tämä.
Mikä? Tuo YV vai?
Nojoo, lähinnä sitä, että ei työ jäähy ollut kyllä ansaittu ensinkään.Tämä passiivinen muniinpuhaltelu johtaa huonoihin asioihin.
Mikä? Tuo YV vai?
Joo se on ihan paskan sama vaikka KooKoo tasoitti. SaiPa iskee loppuun tarvittavan kuitenkin. Varmaan neljännen kerran reiluun viikkoon.Niin siinä nyt vain käy. Paskaa peliä ja IFK pullahtaa top-4 ulos. Tuo on kuolinisku mestaruushaaveille vaikka ne muutenkin hyvin ohkaiset olivat.
Matsia en näe ja radiokaan ei toimi Suplan kautta, mutta tuloksen perusteella kaikki eilinen hyvä on lennolla unohdettu. Perkele ja paskaa.
hylättiin kun videota katsottiin eli 2-1 saipaKooKoo tasotti. Taas kääntyy. Jännää on!
Peltosen spesiaalin kuvailit, surullista.Eilisestä ei enää mitään jäljellä. Varovaista ja pelokasta pelaamista eikä mitään tunnetta. Pitäisi saatana pelata paikasta neljän parhaan joukossa ja asenne on täysi nolla.
Maali hylätty, SaiPa johtaa.KooKoo tasotti. Taas kääntyy. Jännää on!
Mä olen tästä vahvasti erimieltä, kaverilla kypärä aivan liian löysällä ja tunkee pää kainaloon. Lisäksi kahvaa itse Lehterää huomattavan voimakkaasti. Huomattavasti selvempiä jätetty tässäkin ottelussa viheltämättä.No se nyt oli sääntöjen mukaan päivänselvä jäähy. Valitettavasti näin. Eteenpäin.