Kärpät ei kyllä tule tiputtamaan ketään missään. Tai no, saattavat ehkä narrit tiputtaa takaisin metukkaan.Lyhyt kevät tulee. Joku Pelicans/TPS/Kärpät tiputtaa IFK:n heti säälikierroksella.
Nyt ne Kärpät onkin jo IFK:ta parempi, vittu ei näissä sun jutuissa ole mitään järkeä.Lyhyt kevät tulee. Joku Pelicans/TPS/Kärpät tiputtaa IFK:n heti säälikierroksella.
Mulla päinvastaiset fiilikset, vaikka tappiot aina syö. Alkoi sentään maalinteko ja takaa-ajo onnistua eikä tullut täystyrmäys. Nolla pistettä siis silti ja Saip&Kalpa iskuetäisyydellä pudottamaan HIFK:n selviytymään rääppiäisiin.Olisi vituttanut vähemmän, jos IFK olisi pelannut koko ajan paskasti ja hävinnyt 3-0.
Kyllä mä uskon, että TPS:ää ja Kärppiä vastaan pärjättäisiin. Pelicansia vastaan ei olisi mitään jakoa.Lyhyt kevät tulee. Joku Pelicans/TPS/Kärpät tiputtaa IFK:n heti säälikierroksella.
Mä luulen, että just nämä sijoilla 11-12 mukaan pääsevät saavat ihan hirveän boostin tekemiseensä, kun saavat täysin ansaitsematta toisen mahdollisuuden. Taas sijoilla 5-6 olevat kipsaavat, koska sinäänsä hieno suoritus valuu viemäristä alas. Sijat 11-12 menee jatkoon veikkaan mä. Jopa Kärpät, jos noihin sijoihin yltää.Kärpät ei kyllä tule tiputtamaan ketään missään. Tai no, saattavat ehkä narrit tiputtaa takaisin metukkaan.
Ei ole, mutta lue yllä oleva viestini.Nyt ne Kärpät onkin jo IFK:ta parempi, vittu ei näissä sun jutuissa ole mitään järkeä.
Kitkerä tappoi. Paikka neljän sakissa on tiukassa.
Ihan teoreettinen kysymys niin lähdetkö sijoituksista ja runkosarjan piste-eroista huolimatta luottavaisin mielin säälisarjaan jotain ”Pelicansia” tai ”Kärppiä” vastaan? Minä en.Nyt ne Kärpät onkin jo IFK:ta parempi, vittu ei näissä sun jutuissa ole mitään järkeä.
Itsehän olit jokaisen Espoon tekemän maalin aikana kentällä. Voittomaalikin meni sun mailasta.Helvetin hyvä kolmas erä. Ei ihan riitä, kun jakaa neljä ilmaista maalia puolustamalla päin persettä.
Vituttaa kyllä.
Pitää osata kritisoida myös itseään. :DItsehän olit jokaisen Espoon tekemän maalin aikana kentällä. Voittomaalikin meni sun mailasta.
Mikähän hitto siinäkin on, että IFK:ssa ei voi olla samaan aikaan kaksi hyvävireistä maalivahtia? Aina kun toisella kulkee, niin toisen taso droppaa selvästi samanaikaisesti.Liikaa junnuja pakistossa, ei anneta apuja eikä puolusteta keskialuetta hyvin. Hovisen heikompi vire sai jatkumoa.