HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 845 072
  • 15 497

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Hieno taistelu, mutta ei riittänyt tänään… ei vaan. Kaks erää paskaa, sitten herättiin ja nukahdettiin. Eipä siinä mitään, pelitili kiittää.

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Kyllä syö tämä tappio kun tultiin jo hienosti tasoihin ja Espoo oli lähes kanveesissa, mutta sitten kylmää vettä niskaan. Tais Espoo tehdä molemmista erän paikoista maalin.

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Olisi vituttanut vähemmän, jos IFK olisi pelannut koko ajan paskasti ja hävinnyt 3-0.
Mulla päinvastaiset fiilikset, vaikka tappiot aina syö. Alkoi sentään maalinteko ja takaa-ajo onnistua eikä tullut täystyrmäys. Nolla pistettä siis silti ja Saip&Kalpa iskuetäisyydellä pudottamaan HIFK:n selviytymään rääppiäisiin.
Hovisella pari viime peliä normaalia alavireisemmin. Tätä menoa ei olekaan niin selvää, kumpi molari aloittaa playoffseissa.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kärpät ei kyllä tule tiputtamaan ketään missään. Tai no, saattavat ehkä narrit tiputtaa takaisin metukkaan.
Mä luulen, että just nämä sijoilla 11-12 mukaan pääsevät saavat ihan hirveän boostin tekemiseensä, kun saavat täysin ansaitsematta toisen mahdollisuuden. Taas sijoilla 5-6 olevat kipsaavat, koska sinäänsä hieno suoritus valuu viemäristä alas. Sijat 11-12 menee jatkoon veikkaan mä. Jopa Kärpät, jos noihin sijoihin yltää.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ansaittu tappio. Tietysti olisi mukava nähdä 60 minuutin hyvä esitys joskus, mutta jos edes puolet tuosta saataisiin aikaiseksi, olisi sekin jo paljon. Hieman ansiottomasti päästiin jo tasoihin, sitten kuitenkin perinteinen sulaminen loppuun ja nolla psitettä. Turha selitellä, tulos oli oikea.

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Kitkerä tappoi. Paikka neljän sakissa on tiukassa.

Olisi pinnakin ollut erittäin tärkeä tähän kohtaan. Vahva fiilis, että kolmen kärki on
Ilves
KalPa
Lukko

SaiPan ja Kookoon kanssa väännetään tuosta neljännestä sijasta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nyt ne Kärpät onkin jo IFK:ta parempi, vittu ei näissä sun jutuissa ole mitään järkeä.
Ihan teoreettinen kysymys niin lähdetkö sijoituksista ja runkosarjan piste-eroista huolimatta luottavaisin mielin säälisarjaan jotain ”Pelicansia” tai ”Kärppiä” vastaan? Minä en.

Lisäksi tässä vielä se mahdollisuus, että IFKn avulla esimerkiksi Kärpät juuri pääsen sääleihin.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Liikaa junnuja pakistossa, ei anneta apuja eikä puolusteta keskialuetta hyvin. Hovisen heikompi vire sai jatkumoa.
Mikähän hitto siinäkin on, että IFK:ssa ei voi olla samaan aikaan kaksi hyvävireistä maalivahtia? Aina kun toisella kulkee, niin toisen taso droppaa selvästi samanaikaisesti.

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Se ois sit keskiviikkona kauden tärkein matsi tähän mennessä Saipaa vastaan, melkein ratkee siihen kumpi voittaa.

Jman1

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vielä pysytään 3. sijalla, tosin muilla vähemmän pelejä. Tärkeitä, tärkeitä pisteitä tarjolla viimeisistä runkosarjamatseista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy