Olisi ollut kyllä tärkeää ottaa Jyväskylästä ne täydet pisteet.
Liiga on kyllä erittäin tasainen ja kuka tahansa pystyy voittamaan kenet tahansa. Pleijarit jos alkais nyt, niin ei ole keskikastissakaan oikein semmosta selkeetä "helppoa" vastustajaa, kenet ottaisin vastaan IFK:lle. Nykyotteillaan ehkä Sport ja TPS. Mutta siellä on hyvin valmennettuja nippua kyllä aika paljon.
Niin, en tiedä onko tuossa mitään negailua, realismia pukemminkin. Millä perusteella nykykunnoltaan ja nykymateriaaliltaan heikko IFK voittaisi lähtökohtaisesti yhtäkään peliä tällä viikolla?En olisi lainkaan ihmeissäni, jos tän viikon peleistä olisi saaliina pyöreät nolla pinnaa. Lukkoa ja Ässiä vastaan ei liene pisteitä tulossa, ja jos Tappara on päässyt ohi kauden sekoiluvaiheestaan, tulee tukkaan heiltäkin. Ehdoton maksimi tältä viikolta on 2–3 pistettä.
Negailusta huolimatta olisin mieluusti väärässä.
Tässä alkaa jo olemaan sen verran kyyninen, ja nämä useat pisteiden menetykset esimerkiksi
Jukureita tai Pelsuja vastaan , ja nyt lauantaina Jyppiä alkaa karulla tavalla realisoitumaan.
Ja niin helvetin turhauttava, jäähyjä väärästä vaihdosta ja kiekon lyömisestäTodella harmittava tappio kaiken kaikkiaan.
Olisi voitettukin jos maaleja olisi tehtykin eikä vain meinattuJa niin helvetin turhauttava, jäähyjä väärästä vaihdosta ja kiekon lyömisestä
katsomoon, kun voiton avaimet oli jo käsissä.
Juu, IFK:llahan on aina tapana tehdä näistä ns. selvistä peleistä helvetin hankalia. Hyvät joukkueet voittaa noita 7-2 tms näytöstyyliin, me hävitään jatkoilla oman huolimattomuuden takia.Olisi voitettukin jos maaleja olisi tehtykin eikä vain meinattu
On kyllä aiheutettu tilanne ihan itse.
Keskiviikkona on myös Pelicans-KalPa sekä Tappara-Jukurit. Jos kuopiolaiset ja Tappara hoitavat omansa ja samaan aikaan otetaan kuokkaan Ässiltä niin piste-ero on 2 pistettä. Perjantaina sitten KalPalla on vastassa JYP, jonka suurella todennäköisyydellä hoitavat + Tapparalla Sport. Jos siitäkin HIFK ottaa pataan ja Tapparakin hoitaa omansa, niin yhtäkkiä ollaankin sijalla 7 jos laskin oikein.
Sitten onkin Kookoo ja Espoo hengittämässä niskaan riippuen omien peliensä tuloksista.
Summa summarum, jos halutaa pitää omat sijoitukset niin pisteitä on tultava muodossa jos toisessa.
Miksi sä osallistut vain keskuteluihin, joissa manataan HIFK:n paskuutta vaikeimpina hetkinä? Naureskelet hetken ja lähdet pois kun alkaa mennä paremmin. HIFK on sulle viihdettä rämpivänä suurseurana ja jos sä tämän määrittelet faniudeksi niin yhtä HIFK-fani sä olet mitä ankeimmat jokerifanit. Ihme uhriutumista.Minä en naureskele mitään, kunhan faktat tiputtelin ja vastasin vain älyttömään oksennukseesi.
Asun myös PK-seudulla, seuraan IFKta paljon ja tunnempa myös seuraa lähellä olevia toimijoita, niin koen kyllä, että yleisellä keskustelupalstalla olen oikeutettu myös täällä keskustelemaan, sekä välillä tuomaan ihan tietoa ja huhuja tähänkin osioon.
Olen vuosikausia IFK-osiossakin keskustellut ja koskaan aiemmin ei ole kenelläkään mitään ongelmaa ollut, eli olisiko vika nyt vain siellä päässä. Olen kuitenkin satoja viestejä tähänkin osioon vuosien aikana lähettänyt. Mikäli JYP ei pelaa, niin IFK on lähinnä sydäntä ja täten voisi ainakin joku jopa kannattajaksi sanoa. Olen myös tuonut seuralle rahaa lipuin + muilla ostoksilla, ehkä kuitenkin sinä sitten valitset ketkä saa keskustella ja ketkä ei.
Yleisesti kun ei mene hyvin, on hyvä tarjota vaihtoehtoisia ratkaisuja ja tuoda ideoita esiin sekä sitä, miten asioita ei pitäisi hoitaa. Ei itseä kiinnosta esim JYPinkään puolella kommentoida sen enempää kun hyvin menee, silloin kun menee hyvin siitä voi nauttia, mutta en itse koe että tarvetta taputella selkään keskustelupalstoilla. Eriasia tukea seuroja muuten, mutta sekin tuki kyllä minun mielestäni pitää antaa aina, menee huonosti tai hyvin.Miksi sä osallistut vain keskuteluihin, joissa manataan HIFK:n paskuutta vaikeimpina hetkinä? Naureskelet hetken ja lähdet pois kun alkaa mennä paremmin. HIFK on sulle viihdettä rämpivänä suurseurana ja jos sä tämän määrittelet faniudeksi niin yhtä HIFK-fani sä olet mitä ankeimmat jokerifanit. Ihme uhriutumista.
Ei se ole Kuhdan vika ettei VP ole tuon kummempi valmentaja. Jos Kibestä tulisi päävalmentaja niin väitän että kurssi kääntyisi ja pelillinen ilme olisi toista maata.Kuhta yrittää vakuutella tuossa saikkuhaastattelussa, että "Kyllä me lyödään itsemme likoon ja ollaan työteliäitä". Todellisuus kaukalossa on kuitenkin se, mitä esim. @Kiuru edellä totesi: "kuten tiedetään VPn aikana peli ollut ennemminkin varovaista möyrimistä jossa usein pelinvirtauksen kontrolli halutaan antaa syystä tai toisesta vastustajalle."
Kimmo K, sut on nähty.
Ei se ole Kuhdan vika ettei VP ole tuon kummempi valmentaja. Jos Kibestä tulisi päävalmentaja niin väitän että kurssi kääntyisi ja pelillinen ilme olisi toista maata.
Aaa, mä taas toivon että se olisi mielummin Kuhta kuin Söderholm.Mä taas pelkään, että Kuhta on meidän seuraava päävalmentaja ja sama meno jatkuu.
Aaa, mä taas toivon että se olisi mielummin Kuhta kuin Söderholm.
Kuhta yrittää vakuutella tuossa saikkuhaastattelussa, että "Kyllä me lyödään itsemme likoon ja ollaan työteliäitä". Todellisuus kaukalossa on kuitenkin se, mitä esim. @Kiuru edellä totesi: "kuten tiedetään VPn aikana peli ollut ennemminkin varovaista möyrimistä jossa usein pelinvirtauksen kontrolli halutaan antaa syystä tai toisesta vastustajalle."
Kimmo K, sut on nähty.