Siinähän luistelee, IFK puolustaa (pääosin) fiksusti keskustan ja A-sektorin pois. Tuota vesikauhuista tikkaamista kun jatkaa, niin eilisen pelin rasitus iskee jossain vaiheessa.Vesikauhuiset taas luistelee miljoonaa joka suuntaan. Kohtalaisen vaikea IFKn päästä kiekolle.
Hyvin taistelivat siellä. Toi on kyllä vaan huono kun joutuu Lehterä/Pakarinen pelaamaan alivoimassakin. Pitäis ihan muiden hoidella se puoli.Hienoja blokkeja YV:llä, arvostan! Nyt vaan painetta tokassa erässä Kalpan päähän niin hyvä siitä tulee.
Siinähän luistelee, IFK puolustaa (pääosin) fiksusti keskustan ja A-sektorin pois. Tuota vesikauhuista tikkaamista kun jatkaa, niin eilisen pelin rasitus iskee jossain vaiheessa.
Ihan odotetunlainen avauserä mielestäni, ehkä olen sitten kyyninen. Mutta oma odotusarvo oli se, että KalPa vie avauserää liikkellä ja kiekonhallinnalla, toisessa tasoittuu ja kolmannessa IFK pääsee lepoedun turvin niskan päälle.Voi kaunistella, mutta kyllä tuossa oltiin niin ottavana osapuolena kuin olla ja saattaa. Maaliodottama 0,18.
Ihan odotetunlainen avauserä mielestäni, ehkä olen sitten kyyninen. Mutta oma odotusarvo oli se, että KalPa vie avauserää liikkellä ja kiekonhallinnalla, toisessa tasoittuu ja kolmannessa IFK pääsee lepoedun turvin niskan päälle.
Juu näinhän se yleensä menee. IFK ottaa pelin haltuun kolmannessa erässä.Ihan odotetunlainen avauserä mielestäni, ehkä olen sitten kyyninen. Mutta oma odotusarvo oli se, että KalPa vie avauserää liikkellä ja kiekonhallinnalla, toisessa tasoittuu ja kolmannessa IFK pääsee lepoedun turvin niskan päälle.
Tämä ei perustunut siihen, mitä IFK yleensä tekee, vaan siihen, minkälaista ottelua odotan tänään.Juu näinhän se yleensä menee. IFK ottaa pelin haltuun kolmannessa erässä.
Jeesus mikä alku erälle…