Punaviivaprässi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
KivaKomarov kuumentaa. Aivan varmasti nähdään tänään vielä kunnon nyrkkihippaset.
KivaKomarov kuumentaa. Aivan varmasti nähdään tänään vielä kunnon nyrkkihippaset.
Onhan tämä nyt taas ihan hirveätä paskaa. Kuinka kauan tätä Peltosen sekoilua pitää katsoa?
Onhan tämä nyt taas ihan hirveätä paskaa. Kuinka kauan tätä Peltosen sekoilua pitää katsoa?
se tiedettiin ja lähdettiin kapealla rosterillaJa oikeesti ihan vitun epäreiluakin tavallaan. Mikään muu jengi ei menetä pelaajia koskaan tähän tahtiin.
Ei tarvitse hävetä. IFK itse luovutti jo ennen kauden alkua, kun rosteri jätettiin keräilyeräksi ja Peltonen jatkoi valmentajana.En mä tiiä. Luovutan tän kauden osalta...
Kyllä jatkosopparia luultavimmin sorvataan jo, kuitenkin sarjassa kolmantena, hei.Kevääseen 2026 asti vähintään.
Ei tullut . Pitkähousu oli meritoitunut veska ja nyt meillä on kakkosdivariveskari.Tuli mieleen ihan Juha Pitkämäki.. silloinkin oli kärpät vastassa
Näin se kyllä on. Sääliks käy kundia.Tiedän. Mutta nyt peluutetaan väkisin kaveria, joka on väärällä tasolla.
Se on ihan itsestä kiinni. Mä luulen, etten viitsi kolmatta erää. Ei tässä ole mitään, mikä toisi iloa.Onhan tämä nyt taas ihan hirveätä paskaa. Kuinka kauan tätä Peltosen sekoilua pitää katsoa?
Tämän kauden joukkueessa yksikään osa-alue ei ole kunnossa. Edes Saros ei pelastaisi tätä uppoavaa laivaa. Kokoonpanon korjaamiseen menisi varmaan se miljoona ja sen lisäksi Peltonen pitäisi potkia helvettiin.Maalivahtipeli on aikas tärkeä osa-alue tässä lajissa.
IFK:lla se ei ole kunnossa! Ei edes Taposen ollessa maalissa puhumattakaan nyt.
Ei Peltonen voi tälle mitään.Se on ihan itsestä kiinni. Mä luulen, etten viitsi kolmatta erää. Ei tässä ole mitään, mikä toisi iloa.
Ja oikeesti ihan vitun epäreiluakin tavallaan. Mikään muu jengi ei menetä pelaajia koskaan tähän tahtiin.
Ei Peltonen voi tälle mitään.
Juu, tuo on totta. Todella totta. Mutta kenkää ei tule, vaikka kyvyt on nähty.Ei Peltonen voi tälle mitään.
Tarkoitit varmaan, että kyvyttömyys on nähty?Mutta kenkää ei tule, vaikka kyvyt on nähty.