HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 147 520
  • 2 562

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
En mä tiiä. Luovutan tän kauden osalta...
Ei tarvitse hävetä. IFK itse luovutti jo ennen kauden alkua, kun rosteri jätettiin keräilyeräksi ja Peltonen jatkoi valmentajana.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Muuten Hovinen olis jo vaihdettu sisään mutta:
”JENGI IHAN OIKEESTI LUULI ETTEN MÄ LOPETTANUTKAAN”
 

Ylähirsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maalivahtipeli on aikas tärkeä osa-alue tässä lajissa.
IFK:lla se ei ole kunnossa! Ei edes Taposen ollessa maalissa puhumattakaan nyt.
Tämän kauden joukkueessa yksikään osa-alue ei ole kunnossa. Edes Saros ei pelastaisi tätä uppoavaa laivaa. Kokoonpanon korjaamiseen menisi varmaan se miljoona ja sen lisäksi Peltonen pitäisi potkia helvettiin.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja oikeesti ihan vitun epäreiluakin tavallaan. Mikään muu jengi ei menetä pelaajia koskaan tähän tahtiin.

...mutta toisaalta IFK:ssa ei kyllä myöskään nähdä mitään sankaritarinoita. Meillä isot pelaajat pystyvät suorittamaan, mutta nuoret pelaajat ja nuoret maalivahdit sulavat joka kerta. Muistan kyllä niitäkin aikoja, kun tuli nuoria pelaajia junioreista ja onnistuvat heti.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Löydettäiskö tuleville kausille maalivahtivalmentaja, jolta löytyy muitakin meriittejä kuin mukava luonne ja paljon pelattuja otteluita IFK:ssa? Homma on tottapuhuen polkenut paikallaan vuosikausia eikä nuoret maalivahdit kehity täällä. Silloin katseet luonnollisestikin kääntyvät henkilöön, joka tuosta kehitysprosessista vastaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös