Nyt paikkas kyllä hörpyn
Ylipelaa pahemmin kuin Tapsa. En uskonut moisen olevan edes mahdollista.Myi itsensä tuossa kyllä aivan liian helpolla ja osti harhautuksen. Tällä kertaa kävi tsägä.
Näyttää olevan. Rasse siinä kävi, mutta nyt kolmosessa taas.Siis onko kakkosketju nyt Komarov-Kodytek-Åsten :D
Klassinen kukaan ei nähnyt mitään ja nää tiedetään, että saikkua se 3kk vähintään.Ottiko Marleau osumaa vai mitä kävi?
No kohta tulee Ruotsista vahvistus.En vain jotenkin tunnu pääsevän yli siitä miten paska Manninen on.
Kokonaisvaltaisesti luokattomia ratkaisuja jokaisella pelin osa-alueella.
Luulen et otti loukin taklaus tilanteessa oman siniviivan tuntumassa. Olisko ollu erän alkupuolella. Ei se mikään uran lopettava pommi ollu, mut tais tulla yllättäen ja saatto siinä tulla osumaa.Klassinen kukaan ei nähnyt mitään ja nää tiedetään, että saikkua se 3kk vähintään.
Toki jos joku huomasi, että missä tilanteessa meni ja mitä meni niin saa paljastaa? Itse en tosiaan huomannut yhtään mitään. Vasta ketjumuutoksista bongasin ja sitten sen jälkeen ettei ollut enää edes penkillä.
Ajattelin että otan tänään erityistarkkailuun, koska lähtökohtaisesti oon sitä mieltä ettei oo niin huono ku palstakonsensus väittää.En vain jotenkin tunnu pääsevän yli siitä miten paska Manninen on.
Kokonaisvaltaisesti luokattomia ratkaisuja jokaisella pelin osa-alueella.
Vois olla joo, jäi kiekko jalkoihin ja meni vähän pää skreboissa. Kontakti ei näyttäny tosin pahalta, vaikka aineksia oli.Luulen et otti loukin taklaus tilanteessa oman siniviivan tuntumassa. Olisko ollu erän alkupuolella. Ei se mikään uran lopettava pommi ollu, mut tais tulla yllättäen ja saatto siinä tulla osumaa.
Kontakti ei näyttäny tosin pahalta…
Joo, ei tuo pahalta näyttänyt. Mitä nyt kelasin läpi niin Marleau poistui viimeisen kerran jäältä kun peliaikaa oli jäljellä muutama minuutti, tuossa vaihdossa ei ainakaan tullut mitään kontaktia ja mies luisteli vaihtoaitioon ihan normaalin oloisena. Kuitenkin parin minuutin päästä Rask oli kakkosketjussa eikä Marleauta enää näkynyt. Toivottavasti selviää säikähdykselläLuulen et otti loukin taklaus tilanteessa oman siniviivan tuntumassa. Olisko ollu erän alkupuolella. Ei se mikään uran lopettava pommi ollu, mut tais tulla yllättäen ja saatto siinä tulla osumaa.