HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 135 024
  • 2 211

Rio Cola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brûleurs de Loups
Ja sieltähän tuli sitten heti torjunta, minkä voisi kuvitella palauttavan itseluottamusta, jos se mihinkään järkkyikään.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Aika huvittava tapa eliaksella torjua tuo läpiajo. Helvetin hidas ja hyvä kun jaksaa mailan nostaa ja laittaa kiekon eteen. Noh nyt jäi, koska surkea viimeistely. Koko maali tyhjänä
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buli, RIP HIFK Hockey, 9611
Ottiko Marleau osumaa vai mitä kävi?
Klassinen kukaan ei nähnyt mitään ja nää tiedetään, että saikkua se 3kk vähintään.

Toki jos joku huomasi, että missä tilanteessa meni ja mitä meni niin saa paljastaa? Itse en tosiaan huomannut yhtään mitään. Vasta ketjumuutoksista bongasin ja sitten sen jälkeen ettei ollut enää edes penkillä.
 
Suosikkijoukkue
Hifk
Klassinen kukaan ei nähnyt mitään ja nää tiedetään, että saikkua se 3kk vähintään.

Toki jos joku huomasi, että missä tilanteessa meni ja mitä meni niin saa paljastaa? Itse en tosiaan huomannut yhtään mitään. Vasta ketjumuutoksista bongasin ja sitten sen jälkeen ettei ollut enää edes penkillä.
Luulen et otti loukin taklaus tilanteessa oman siniviivan tuntumassa. Olisko ollu erän alkupuolella. Ei se mikään uran lopettava pommi ollu, mut tais tulla yllättäen ja saatto siinä tulla osumaa.
 
Suosikkijoukkue
IFK
En vain jotenkin tunnu pääsevän yli siitä miten paska Manninen on.

Kokonaisvaltaisesti luokattomia ratkaisuja jokaisella pelin osa-alueella.
Ajattelin että otan tänään erityistarkkailuun, koska lähtökohtaisesti oon sitä mieltä ettei oo niin huono ku palstakonsensus väittää.

Mutta tänään on kyllä ollut.
 

tmh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Viikingit
Luulen et otti loukin taklaus tilanteessa oman siniviivan tuntumassa. Olisko ollu erän alkupuolella. Ei se mikään uran lopettava pommi ollu, mut tais tulla yllättäen ja saatto siinä tulla osumaa.
Joo, ei tuo pahalta näyttänyt. Mitä nyt kelasin läpi niin Marleau poistui viimeisen kerran jäältä kun peliaikaa oli jäljellä muutama minuutti, tuossa vaihdossa ei ainakaan tullut mitään kontaktia ja mies luisteli vaihtoaitioon ihan normaalin oloisena. Kuitenkin parin minuutin päästä Rask oli kakkosketjussa eikä Marleauta enää näkynyt. Toivottavasti selviää säikähdyksellä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös