Ollut mielestäni muutamaa suonenvetoa lukuunottamatta koko kauden todella vaisu. Toivottavasti on edelleen Kevään miehiäRask on ollut todella näkymätön loukin jälkeen.
Ollut mielestäni muutamaa suonenvetoa lukuunottamatta koko kauden todella vaisu. Toivottavasti on edelleen Kevään miehiäRask on ollut todella näkymätön loukin jälkeen.
Sulla on nyt väärä kohde. Minähän en ole tätä termiä lanseerannut, vaan eräs toinen kirjoittaja.Jos minä sain rikepisteitä ja penalttia termistä Roskisdyykkari niin tästä termistä Hartikaisen yhteydessä pitäisi tulla elinkautinen
Tiedän tiedän, tämä oli hassutteluaSulla on nyt väärä kohde. Minähän en ole tätä termiä lanseerannut, vaan eräs toinen kirjoittaja.
Kesän miesOli kyllä jo ennen sitä.
Asia kunnossa.Tiedän tiedän, tämä oli hassuttelua
Ei voi olla koska selostaja sano just, että yks parhaimmista eristä tällä kaudella.Tää on niin hidastempoista skeidaa, että tässä on jo kaksi kertaa torkahtanut erän aikana
Oon ruvennut miettimään, että HIFK:n peli näyttää paskalta koska se on paskaa, MUTTA koko liigan taso on vaan ihan luokaton.
Ilveksellä varmaan just vähiten heikkouksia, ja sillä kärjessä.
Kun näistä HIFK:n peleistä melkein jokaisen katsonut, niin jotain tälle liigalle pitää tehdä.
Ei kai se mikään yllätys ole kun ennakkoon mestareiksi veikatut Tappara ja Kärpät on vetänyt ihan läskiksi. Sitten hyviksi haastajiksi veikatut TPS ja Pelicans urakoinut itsensä karsintojen partaalle. Siihen päälle välikausi-HIFK vaikka tuloksellisesti ihan hyvin onkin mennyt. Todellinen rospuuttokausi. Kaikki kärkijengit on korvannut lilliputti saipat ja vastaavat. Mun mielestä Liigassa on tällä kaudella kolme oikeasti laadukasta joukkuetta Kalpa, Lukko ja Ilves. Loput joko enemmän tai vähemmän sekaisin olevia jättiläisiä tai ylisuorittavia lilliputteja. Tämä olisi ollut se the paikka voittaa mestaruus HIFK:lle.Oon ruvennut miettimään, että HIFK:n peli näyttää paskalta koska se on paskaa, MUTTA koko liigan taso on vaan ihan luokaton.
Ilveksellä varmaan just vähiten heikkouksia, ja sillä kärjessä.
Kun näistä HIFK:n peleistä melkein jokaisen katsonut, niin jotain tälle liigalle pitää tehdä.
Vain Jumala sekä Ville&stäffi tietääMiten Mannisella voi olla tähän 1. erään eniten jääaikaa? Sehän on ollut joka toinen minuutti jäällä yli 11 minuutin peliajalla.
Pakkiparilla Nykyrillä sitten 4,47 minuuttia.
Tämäpä juuri. HIFK voisi olla resurssiensa puolesta helpostikin tällä kaudella mestarisuosikki, mutta kun ei vaan osata ja se pistää vituttamaan.Oon ruvennut miettimään, että HIFK:n peli näyttää paskalta koska se on paskaa, MUTTA koko liigan taso on vaan ihan luokaton.
Mua ei toi Lämsän Lukko vakuuta. Näen että Peltosen HIFK voi heitä vastaan pärjätä, mikäli veskari ei vuoda pahasti.Mun mielestä Liigassa on tällä kaudella kolme oikeasti laadukasta joukkuetta Kalpa, Lukko ja Ilves. Loput joko enemmän tai vähemmän sekaisin olevia jättiläisiä tai ylisuorittavia lilliputteja. Tämä olisi ollut se the paikka voittaa mestaruus HIFK:lle.