HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 824 773
  • 14 985

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Rask on ollut todella näkymätön loukin jälkeen.
Ollut mielestäni muutamaa suonenvetoa lukuunottamatta koko kauden todella vaisu. Toivottavasti on edelleen Kevään miehiä

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Jos minä sain rikepisteitä ja penalttia termistä Roskisdyykkari niin tästä termistä Hartikaisen yhteydessä pitäisi tulla elinkautinen
Sulla on nyt väärä kohde. Minähän en ole tätä termiä lanseerannut, vaan eräs toinen kirjoittaja.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittu, että on taas halpa maalin hinta tänään

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ässät on siis aivan paska. Mutta ei kelpaa.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Säälittävää tekemistä.

Js11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oon ruvennut miettimään, että HIFK:n peli näyttää paskalta koska se on paskaa, MUTTA koko liigan taso on vaan ihan luokaton.

Ilveksellä varmaan just vähiten heikkouksia, ja sillä kärjessä.

Kun näistä HIFK:n peleistä melkein jokaisen katsonut, niin jotain tälle liigalle pitää tehdä.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tää lammaslauma alkaa olla valmis sääleihin ja sieltä pikavauhtia Leville.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikesta huolimatta HIFK, eilen, tänään ja aina
Oon ruvennut miettimään, että HIFK:n peli näyttää paskalta koska se on paskaa, MUTTA koko liigan taso on vaan ihan luokaton.

Kun näistä HIFK:n peleistä melkein jokaisen katsonut, niin jotain tälle liigalle pitää tehdä.

Tähän on helppo ratkaisu. Otetaan Mestiksestä vaikka viisi joukkuetta alkuun lisää.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Js11

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten Mannisella voi olla tähän 1. erään eniten jääaikaa? Sehän on ollut joka toinen minuutti jäällä yli 11 minuutin peliajalla.

Pakkiparilla Nykyrillä sitten 4,47 minuuttia.

Edit: näemmä jokin virhe liigan sivuilla tuon peliajan suhteen. Nyt korjattu 7,18 minuutiksi.

Viimeksi muokattu:

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ei kai se mikään yllätys ole kun ennakkoon mestareiksi veikatut Tappara ja Kärpät on vetänyt ihan läskiksi. Sitten hyviksi haastajiksi veikatut TPS ja Pelicans urakoinut itsensä karsintojen partaalle. Siihen päälle välikausi-HIFK vaikka tuloksellisesti ihan hyvin onkin mennyt. Todellinen rospuuttokausi. Kaikki kärkijengit on korvannut lilliputti saipat ja vastaavat. Mun mielestä Liigassa on tällä kaudella kolme oikeasti laadukasta joukkuetta Kalpa, Lukko ja Ilves. Loput joko enemmän tai vähemmän sekaisin olevia jättiläisiä tai ylisuorittavia lilliputteja. Tämä olisi ollut se the paikka voittaa mestaruus HIFK:lle.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miten Mannisella voi olla tähän 1. erään eniten jääaikaa? Sehän on ollut joka toinen minuutti jäällä yli 11 minuutin peliajalla.

Pakkiparilla Nykyrillä sitten 4,47 minuuttia.
Vain Jumala sekä Ville&stäffi tietää

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tämäpä juuri. HIFK voisi olla resurssiensa puolesta helpostikin tällä kaudella mestarisuosikki, mutta kun ei vaan osata ja se pistää vituttamaan.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En minä Pikkaraishokistakaan erityisemmin välittänyt. Pikkaraisella on pelitavallisesti hyvin samankaltaisia ongelmia, kuin Peltoskiekolla. Se missä Pikkarainen oli Peltosta edellä, niin sellaisessa joukkueen psyykkaamisessa ja siitä oli pakko tykätä. Poriin Pikkarainen varmasti sopii ja hyvää tulosta tehnyt.

Js11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä Liigassa on tällä kaudella kolme oikeasti laadukasta joukkuetta Kalpa, Lukko ja Ilves. Loput joko enemmän tai vähemmän sekaisin olevia jättiläisiä tai ylisuorittavia lilliputteja. Tämä olisi ollut se the paikka voittaa mestaruus HIFK:lle.
Mua ei toi Lämsän Lukko vakuuta. Näen että Peltosen HIFK voi heitä vastaan pärjätä, mikäli veskari ei vuoda pahasti.

KalPa ja Ilves samaa mieltä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy