Ei päästy omista kovinkaan hyvin pois. Siihen on syynä Ville ja pelaajamateriaali.Mä olen tästäkin kyllä erimieltä.
Pelinopeus riittää tänään hyvin, Lukolla on vaan huomattavasti parempi rakenne lähdöissään (tai ainakin oli, vaikutti hajoavan eränloppua kohden). Jolloin pääsevät keskimäärin paremmin alueelle. Meidän hyvä pelinopeus ja kamppailu pelaaminen aiheuttaa sen sijaan sen, että Lukko ei saa nopeiden hyökkäyksien jälkeen käytänössä kiekkoa pidettyä ollenkaan.
Hitto kun toi Jyp peli olisi hoidettu mutta turha jossitella. IFK:lta pois niin monta pelaajaa niin odotukset eivät olleet korkealla.Huh, en olisi uskonut, että tässä vaiheessa viikkoa saldo on viisi pistettä. Huomenna 2-3 pistettä, niin olen viikkoon tyytyväinen.
Todennäköisesti tällaisen vahvan vieraspelin ja ns. ison voiton jälkeen huomenna Nordiksella nähdään sieluton, haluton ja löysä kotijoukkue.
Maaliodottama meni IFK:lle 2.76 - 2.53, että ei sen puolesta jaloissakaan oltu.Tosin torjuntojen ja maaliodottaman mukaan ei hallittu matsia.
En tiedä miten nuo tyhjä maalipaikat nosti odottamaa. Eka erä hyvä. Toisesta tasaista ensimmäiset 10 minuuttia sitten loppuaika oltiin jaloissa. Kolmas myös altavastaajana. Mutta ei voitosta mitään pois. Hieno oli.Maaliodottama meni IFK:lle 2.76 - 2.53, että ei sen puolesta jaloissakaan oltu.
Huomenna Tappara vastassa, joka voitti tänään 3 sekuntia ennen loppua ja ehkä hyvä meidänkin kannalta, siinä olis Tappara tullut ärsytettynä päälle.
Tärkeä voitto Lukosta! En olis uskonut!
Huomenna Tappara vastassa, joka voitti tänään 3 sekuntia ennen loppua ja ehkä hyvä meidänkin kannalta, siinä olis Tappara tullut ärsytettynä päälle.
Huomenna kun saataisiin voitto ja SaiPa voittaisi Ässät niin saataisiin hieman rajurakoa neljän joukkoon.