HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 721 983
  • 13 236

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
WTF HIFK - FC Liverpool
Siellä on varmaan Raumalla samantyyppiset fiilikset kun Nordiksella jukureiden johtaessa peliä jota me ollaan suvereenisti hallittu. Se kun molemmissa päissä on kakkosmoket on meidän etu. Molemmissa päissä. Pidetään peli sekavana; möyritään ja ollaan sitkeästi sitkeitä. Cama!

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Et viitsisi olla niin negatiivinen. Mielestäni ihan OK erä ja pakisto suoriutui vahvasti. Ylivoimalla saatiin peliä pyörimään ja johtomaali.

Parannettavaa toki on.
No tavallaan olen positiivinen, kun ollaan johdossa. Mutta onhan tämä jääkiekoksi ihan älyvapaata sekoilua.

Edit-typo

Viimeksi muokattu:

Averel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen tästäkin kyllä erimieltä.

Pelinopeus riittää tänään hyvin, Lukolla on vaan huomattavasti parempi rakenne lähdöissään (tai ainakin oli, vaikutti hajoavan eränloppua kohden). Jolloin pääsevät keskimäärin paremmin alueelle. Meidän hyvä pelinopeus ja kamppailu pelaaminen aiheuttaa sen sijaan sen, että Lukko ei saa nopeiden hyökkäyksien jälkeen käytänössä kiekkoa pidettyä ollenkaan.
Juurikin näin. Enkä muutenkaan lähtisi ensimmäisenä joukkueen parhaimmistoa karsimaan, vaan lähtisin ennemmin hakemaan syvyyttä jo nyt valittuun linjaan. Tästä on hyvä esimerkki Palmu. Sai kesken kauden kenkää TPS:sta ja nyt lätkii maaleja meillä ykkösketjussa. Eli pelaajan sopivuus ja oikea rooli joukkueessa on hienojakoista hommaa.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Perkele, siinä ois ollut mestaa tyrehdyttää Lukon suurinta Intoa.

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Pakarinen saisi pikkuhiljaa alkaa kans edes vahingossa tekemään maaleja.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vahva vaihto Åstenilta. Ensin sitoo 2 jätkää ja kiekko Palmulle, ja sit toi rynniminen maalille

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy