HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 86 173
  • 1 377

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Onko Martin liigan paskin luistelija...
 

Rio Cola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brûleurs de Loups
Ai saatana tämä oli kova. Yksi parhaista peleistä mitä olen paikan päällä ollut katsomassa. Ei siis tietenkään se pelin taso, vaan tunnelma. Se oli infernaalinen kolmannessa erässä.

Itsekin olin tuolloin paikalla loppuun asti ja se kyllä kannatti. Tässä SaiPan alivoimamaalia katsoessani en ole täysin varma, että tänään pitkäjänteisyyttä palkitaan.
 

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Maalivahdin osalta varmaan Pesosenkin kommentit "Jos pelaajia haluaa, niin itse pitää soitella. Markkina on aika dead".
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Sitten kun Saipa vihdoin sen jäähyn saa niin tekevät alivoimamaalin. :D
 

Js11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tälläisinä iltoina tarvitsisi sitä energiaa alaketjuista.

Mä en ymmärrä miten HIFK:n 3 ja 4 ketjuihin pääsee vaikka ei OJ:n sanoja mukaillen toisi yhtään mitään pöytään.

Rask ja Seppälä on ainoat siellä jotka tuo sen asenteen ja liikkeen mitä alaketjuissa vaaditaan.

Jasu, Mäkkäri jr, Hartikainen ei taklauksia ei paineen antamista ei tiukkaa puolustamista ei mitään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kaasua nyt ja vilkku päälle ja ohi
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Itsekin olin tuolloin paikalla loppuun asti ja se kyllä kannatti. Tässä SaiPan alivoimamaalia katsoessani en ole täysin varma, että tänään pitkäjänteisyyttä palkitaan.
Ei todellakaan ole. Tappara romahti silloin ihan täysin, ja muistan tekstanneeni jo 4-6 tilanteessa, että tasoihin tullaan pommin varmasti. Saipalla tuntuu nyt ihan eri tavalla olevan ote, mutta jos nyt 5-7 vielä tulee ennen viimeistä kymppiä, niin voi ihmeitä vielä tapahtua...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös