Juntimpi ku toi selostaja?Toi yleisö on kyllä juntti. Ehkä juntimpi kuin kuopiossa.
Mä en nyt ihan saanut kiinni mitä tällä edes tarkoitat. Niin surkeaa tekstin tuottamista. Jos itse oppisit ensin kirjoittamaan ja ala sitten vasta neuvomaan muita.Olenko ainut jolle tuottaa vaikeuksia lukea palstaveli @Ballo :n oksennusta jota joku voisi erehtyä luulemaan asiaksi?
Miettikääpä jos lepoetua ei olisi. Niinpä.On muuten tasoltaan aivan säälittävä jääkiekko-ottelu .
Ei löydy tunnetta. Ketään ei kiinnosta.Pakarinen tai Lädä vois vaikka vähän kertoa tarinoita tosielämästä tuolle meilläkin pelanneelle pensseli-kelmusilmälle.
Mä en nyt ihan saanut kiinni mitä tällä edes tarkoitat. Niin surkeaa tekstin tuottamista. Jos itse oppisit ensin kirjoittamaan ja ala sitten vasta neuvomaan muita.
Vaihtamalla päävalmentajaaMistähän saataisiin maalintekijöitä tähän jengiin...
Samaa traktorin pakokaasujen haistelijaporukkaa.Juntimpi ku toi selostaja?
Selvä.Sitä vaan että sä olet ihan helvetin raskas persoona.
Onneksi on ignore ominaisuus käytettävissä.
nyt se sai kiekonMikä ton Marlöön rooli on tossa yv, kun ei saa kiekkoa ollenkaan. Ihan vapaana kokoajan
Näin.... Helppoa....Mikä ton Marlöön rooli on tossa yv, kun ei saa kiekkoa ollenkaan. Ihan vapaana kokoajan
Hyvin näyttää ominaisuus toimivan.Sitä vaan että sä olet ihan helvetin raskas persoona.
Onneksi on ignore ominaisuus käytettävissä.