HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 664 717
  • 12 132

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Peltonen upottanut kuittivihkon kassakaapissa Itämereen.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Moneskohan tolppa oli reilun viikon sisään HIFK:n maalilla? Ei sillä, tolpat on maalivahdin parhaat kaverit, sen tiedän.

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Okei, onhan tämä peli kyllä aika paskaa. Teennäisen rauhallista avauspeliä ja ollaan sen jälkeen aina kusessa ipan karvauksen kanssa. Vähän tarvittaisiin vauhtia itsekin.

Todella paljon myös syöttövirheitä ollut tänään. Ykkösketjulla varsinkin.

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mää tiedän että sohaisen mutta Pakarisen kaatuminen lyöntiin ok mutta tuo jatko konttaaminen ehkä ei sitä rehtiyttä mitä täällä vaaditaan.

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mää tiedän että sohaisen mutta Pakarisen kaatuminen lyöntiin ok mutta tuo jatko konttaaminen ehkä ei sitä rehtiyttä mitä täällä vaaditaan.

Olen itse saanut jonkun kerran (tahattoman, ehkä) huitaisun tuolle alueelle, ja voin sanoa, että tekee kipeää. Että sen takia en usko, että Pakarinen tuota mitenkään korosti. Herran tietäen vielä vähemmän uskon.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mitä meinaat? Tuonne polvitaipeeseen, kun lyö sopivasti, niin siinä ei varata jalalle painoa ihan hetkeen.

En silti itse pidä tuota kuin pikku rottailuna missä mitään tuon vakavampaa ei voi käydä. Peliä pelin sisällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy