Pepe Lehtonen vissiin valitsi Melartin pelin parhaaksi jos oikein kuulin? Yleisö piti! Hyvä pelisilmä Pepellä. Enkä tarkoita että se ainoa silmä millä Pepe näkee.***Komarov
**Knot
*Åsten + Marleau
Edit:
****Melart
Pepe tietää ja ymmärtää, mistä tässä kaikessa on pohjimmiltaan kyse.Pepe Lehtonen vissiin valitsi Melartin pelin parhaaksi jos oikein kuulin? Yleisö piti! Hyvä pelisilmä Pepellä. Enkä tarkoita että se ainoa silmä millä Pepe näkee.
Kuka se sinua on nussinut, kun noin hyvällä tuulella olit?Kai se on oltava ylpeä toisen erän asenteesta.
Olipa erinomainen kirjoitus ja osuva huomio kesken pelin. Harvinaislaatuisesti olemme myös jostain täysin samaa mieltä eli senkin osalta rasti seinään. Oli silkkaa sexyä, kun Yli-Junnila ulisi tuomareille ja kiljui omilleen, että ”rauha, rauha”, kun Muuli, Leksa ja k:nit aloittivat kärhämiä kaikkialla ja vastustajan pelaajilla alkoi keittää. Miksi kesti niin kauan keksiä tämä lääke? Tästä olemme mahdollisesti eri mieltä, mutta itse uskon pelaajien itse ottaneen homman käsiinsä ensimmäisellä erätauolla eli muuttunut ilme ei ollut Peltosen ja stäffin ansiota.Pelicans on edelleen porukka, joka elää tunteesta ja on kokoajan emotionaalisesti rajalla. Paras tapa sekoittaa heidän pelinsä on vastata kovaan kovalla ja saada Pelicansin lataus menemään yli. Niin kauan, kun IFK vaan kivasti neppailee lahtelaisia vastaan stadilaiset eivät ole ne, kenellä on kentällä kivaa. Nyt vaan sitä kovuutta niihin pelaajiin, joihin kohdistettuna Pelicans saadaan sekaisin. Vinkki Villelle, nämä pelaajat eivät ole Tyrväisiä, Bryggmaneja jne.
Vai voisiko olla niinkin, että kun Ville Peltonen on tulosvastuussa oleva koutsi, hän aivan infernaalisessa loukkisumassa on itse joutunut sietämään?Ville mainitsi myös, että tässä on opittu sietämään kaikenlaista. Siinä oli ainakin oikeassa ja Peltonen itse on ollut se, jota tässä on jo aika kauan jouduttu sietämään.
Olipa erinomainen kirjoitus ja osuva huomio kesken pelin. Harvinaislaatuisesti olemme myös jostain täysin samaa mieltä eli senkin osalta rasti seinään. Oli silkkaa sexyä, kun Yli-Junnila ulisi tuomareille ja kiljui omilleen, että ”rauha, rauha”, kun Muuli, Leksa ja k:nit aloittivat kärhämiä kaikkialla ja vastustajan pelaajilla alkoi keittää. Miksi kesti niin kauan keksiä tämä lääke? Tästä olemme mahdollisesti eri mieltä, mutta itse uskon pelaajien itse ottaneen homman käsiinsä ensimmäisellä erätauolla eli muuttunut ilme ei ollut Peltosen ja stäffin ansiota.
Ei Peltonen missään oikeassa tulosvastuussa ole. Jos olisi, näillä tuloksilla olisi saanut aikaa sitten jo kenkää.Vai voisiko olla niinkin, että kun Ville Peltonen on tulosvastuussa oleva koutsi, hän aivan infernaalisessa loukkisumassa on itse joutunut sietämään?
Peltosen HIFK on hieno osoitus siitä, mitä tapahtuu, kun työ perustuu rakkauteen. Aivan absoluuttisen upea peli!
Vahingossa fluorivoiteitaMitä vittua sä oot juonut?
Pari Koffin porteria ja kaksi lasia punaviiniä. Miksi kysyt tällaisen kysymyksen jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla?Mitä vittua sä oot juonut?
Katsoin tilanteen erätauolla uudelleen. Tyrväinen vaihtaa linjaa ja taklaa Vesalaista, joka on kiekoton mies. Taklaus osuu Vesalaista oikeaan jalkaan (ilmeisesti polveen) ja Vesalainen tipahtaa jäähän pidellen oikeaa jalkaansa.
Mikä tässä on karnevalisointia?
Kyllä, oi kyllä! Huikea peli, vaikka itsellä kyllä meni usko siinä 1-3 suossa. Onneksi jengillä ei mennyt. Hieno matsi.Eilen ku tuntunu miltään, ni tänään jopa liikutuin. Alivoimabyyri omiin, kaks kundii kylmäksi. Peli 1-3.
Ja tästä suosta Jengi nousi. Pelas kimpassa. Oli sielua. Paljon.
Tällaisen IFKn mä haluan nähdä. Oli tulos taululla mikä tahansa.