HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 600 351
  • 10 825

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Olipas matsi! 1-3 tilanteessa ketutti huolella, mutta vihdoin taustalta nousi uusia ratkaisijoita. Hieno nousu jossa joukkoja johtivat Melart, Muuli ja Rask. Lopulta pelikaanit olivat aika kesy ja nöyrä porukka, hyvin kyllä meidän porukka hoiti lopulta eilisen nöyryytyksen jälkeen tämän kotipelin.

Vaan mikäköhän mahtaa olla kokoonpano seuraavaan peliin... Raskin tilanne näytti harmittomammalta kuin Vesalaisen, ja tietty jälkimmäisen loukkaantuminen olisi pahin mahdollinen skenaario tässä kohtaa.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno voitto ja varmasti joukkueelle tärkeä. Isossa kuvassa tilanne ei kuitenkaan muuttunut, tai jos muuttui niin heikompaan suuntaan uusien loukkaantumisten takia. Mutta hyvä, että tuollainen sikailu kuitattiin sekä nyrkein, että voittamalla peli. Tässähän saattaa käydä niinkin, että IFK ja Pelicans kohtaavat taas pleijareissa, tällä kertaa uusituissa sääleissä. Sitäkin ajatellen oli tärkeää näyttää nousukkaille kaapin paikka.

Suosikkijoukkue
HIFK
***Komarov
**Knot
*Åsten + Marleau

Edit:

****Melart
Pepe Lehtonen vissiin valitsi Melartin pelin parhaaksi jos oikein kuulin? Yleisö piti! Hyvä pelisilmä Pepellä. Enkä tarkoita että se ainoa silmä millä Pepe näkee.

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Perkele mä sanon. Katsoin nyt sitten vähän jälkilähetyksenä. Näin kun pelataan, niin mun pää kestää kyllä voitot ja tappiot. Noudot, taklaukset, pelsujen tyhmät jäähyt, hienot maalit ja vielä voitto. Jokainen pelaaja halusi Veskun loukkaantumisen jälkeen voittaa pelin. Ja ensimmäisen tauon jälkeen turbobuustattuna.

Kiitos Ville, että päästit Vanhan Kunnon IFK -hengen esille tänään.

Suosikkijoukkue
HIFK
Pelihän oli tänäänkin aivan kamalaa paskaa, pelinrakenne on tai siis sitä ei ole. Tänään kävi sitten niin, että jengi lähti valmennuksen näpeistä. Melart teki varmasti päätöksen toimia ihan itse tai muiden pelaajien kanssa. Tämä johti siihen, että muukin jengi sai laskettua munia snadisti kainaloita alemmaksi.

Rask ei ole mielestäni minkäänlainen menetys, Vesalainen taas on. Onhan Rask tietysti menetys siinä mielessä, kun rosteri on muutenkin vajaa ja miehet ei riitä edes täyteen kokoonpanoon.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pelicans on edelleen porukka, joka elää tunteesta ja on kokoajan emotionaalisesti rajalla. Paras tapa sekoittaa heidän pelinsä on vastata kovaan kovalla ja saada Pelicansin lataus menemään yli. Niin kauan, kun IFK vaan kivasti neppailee lahtelaisia vastaan stadilaiset eivät ole ne, kenellä on kentällä kivaa. Nyt vaan sitä kovuutta niihin pelaajiin, joihin kohdistettuna Pelicans saadaan sekaisin. Vinkki Villelle, nämä pelaajat eivät ole Tyrväisiä, Bryggmaneja jne.
Olipa erinomainen kirjoitus ja osuva huomio kesken pelin. Harvinaislaatuisesti olemme myös jostain täysin samaa mieltä eli senkin osalta rasti seinään. Oli silkkaa sexyä, kun Yli-Junnila ulisi tuomareille ja kiljui omilleen, että ”rauha, rauha”, kun Muuli, Leksa ja k:nit aloittivat kärhämiä kaikkialla ja vastustajan pelaajilla alkoi keittää. Miksi kesti niin kauan keksiä tämä lääke? Tästä olemme mahdollisesti eri mieltä, mutta itse uskon pelaajien itse ottaneen homman käsiinsä ensimmäisellä erätauolla eli muuttunut ilme ei ollut Peltosen ja stäffin ansiota.

VSP73

Jäsen
Ville mainitsi myös, että tässä on opittu sietämään kaikenlaista. Siinä oli ainakin oikeassa ja Peltonen itse on ollut se, jota tässä on jo aika kauan jouduttu sietämään.
Vai voisiko olla niinkin, että kun Ville Peltonen on tulosvastuussa oleva koutsi, hän aivan infernaalisessa loukkisumassa on itse joutunut sietämään?

Sitä voi miettiä itse kukin kohdallaan.

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa erinomainen kirjoitus ja osuva huomio kesken pelin. Harvinaislaatuisesti olemme myös jostain täysin samaa mieltä eli senkin osalta rasti seinään. Oli silkkaa sexyä, kun Yli-Junnila ulisi tuomareille ja kiljui omilleen, että ”rauha, rauha”, kun Muuli, Leksa ja k:nit aloittivat kärhämiä kaikkialla ja vastustajan pelaajilla alkoi keittää. Miksi kesti niin kauan keksiä tämä lääke? Tästä olemme mahdollisesti eri mieltä, mutta itse uskon pelaajien itse ottaneen homman käsiinsä ensimmäisellä erätauolla eli muuttunut ilme ei ollut Peltosen ja stäffin ansiota.

Boldattuun kohtaan sen verran, että jos näin on, niin Ville (tai joku stäffistä) voi tuoda ennen peliä kokoonpanot ja vaikka livauttaa lapun oven raosta. Pelaajat hoitakoon tsemppaamisen peliin keskenään.

pertsa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Hienoa Peltos-lätkää tänään. Reagoitiin paineeseen jo vastustajan kolmanneksella ja ennen kaikkea vastattiin väkivaltaan väkivallalla. Itse muistelen näin mainiota HIFK:ta katsoneeni ehkä joskus Pikkaraisen honeymoonilla viimeksi. Pelin toisteisuus toi ajoittain jopa erektion pöksyyn. Kiitos IFK!

Toivottavasti Vesalainen ei ole kauaa poissa.

Jo

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Oli kyllä melkoinen esitys tänään, tunneskaala meni kyllä laidasta laitaan näillä esityksillä.
Tässäkin pelissä ei voinut olla huomaamatta että, meillä on kasassa on todella hidas joukkue, ei luistelemalla saada kun harvoin vastustaja kiinni ja Martin jatkaa tuttua sekoilua viivalla, jaksa edes laskea kuinka montaa tällä kaudella on av maali tullut noista mokista.
Raskin tilanteessa oli hyvin erikoista kun Arkko olisi päässyt ja ollut lähempänä kiekkoa, huusi kuitenkin Raskille "mene" ja löi itse jarrut päälle ja katsomosta näki hyvin miten Raskin peli sekosi siihen tilanteeseen ja siitä sitten jyrän alle ja peli ohi.

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans
Eilen ku tuntunu miltään, ni tänään jopa liikutuin. Alivoimabyyri omiin, kaks kundii kylmäksi. Peli 1-3.
Ja tästä suosta Jengi nousi. Pelas kimpassa. Oli sielua. Paljon.
Tällaisen IFKn mä haluan nähdä. Oli tulos taululla mikä tahansa.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Vai voisiko olla niinkin, että kun Ville Peltonen on tulosvastuussa oleva koutsi, hän aivan infernaalisessa loukkisumassa on itse joutunut sietämään?
Ei Peltonen missään oikeassa tulosvastuussa ole. Jos olisi, näillä tuloksilla olisi saanut aikaa sitten jo kenkää.

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit

Ege H.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen ku tuntunu miltään, ni tänään jopa liikutuin. Alivoimabyyri omiin, kaks kundii kylmäksi. Peli 1-3.
Ja tästä suosta Jengi nousi. Pelas kimpassa. Oli sielua. Paljon.
Tällaisen IFKn mä haluan nähdä. Oli tulos taululla mikä tahansa.
Kyllä, oi kyllä! Huikea peli, vaikka itsellä kyllä meni usko siinä 1-3 suossa. Onneksi jengillä ei mennyt. Hieno matsi.

Vesalaisen polvi näytti pahalta, kuin myös Raskin. Toivotaan että kuin ihmeen kaupalla siteet olisivat ehjät.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy