HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 86 108
  • 1 377

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
IFKn materiaali Bottom6-osastolla hyökkäyksessä on sen verran heikko tälle kaudelle niin ei ole yhtään varaa laskea sen varaan, että nämä SaiPat kaatuvat viimeistään materiaalieron avulla.

Toivottavasti VP & stäffi saavat jengin herätettyä
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Onneks sain IFK:n toimistolta ilmaset liput tähän peliin. Viimeksi kun olen ollut tätä spektaakkelia, IFK:n ja SaiPan pelatessa katsomassa, IFK voitti 9-5. Liput F katsomossa joten virvokkeet on lähellä.
 

Xenon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Manninen oli hyvä jokunen vuosi sitten. Peli nopeutunut, mies hidastunut ja säännöt muuttuneet, niin tuossa tulos. Pihalle ja mahdollisemman nopeesti. Ei mitään käyttöä. Jaa no on se että, saa treenata av:ta aina tuo skeida on kentällä sekoittamassa omien peliä
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Sellainen maininta vielä, että Saipa pelaa erittäin hyvin, mutta jos otetaan vähän kierroksia oman pään riistopeliin niin Saipa vielä helisee.
Mulle ainakaan Saipan hyvä startti kauteen ei ole tullut yllätyksenä, koska Raipe on ukko paikallaan tietynlaisesta maineestaan huolimatta.

Ehkä tämä nihkeä lähtö oli odotettuakin hienon eilisen jälkeen, mutta kyllä mä uskon jengin tuosta parantavan.
 

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Jos nyt jotain niin AV on timanttia.

Lisäys: Ei riittänyt enää Sundin jäähyn aikana.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Onneksi jäin himaan kun mietin jo töissä ostavani lipun. Vituttais jos tästä jotain olisi maksanut.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Oliko se niin että riittää että voitetaan Tappara koska se kantaa jo pitkälle?

2. erään tuli vain yksi joukkue paikalle, toinen on edelleen näemmä Nokia Areenalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös