Ok, laita korkki kiinni tänään hyvissä ajoin, ei sitten satu mitään.Ai sen takia kun SÄ et tykkää pelaajan lempinimestä niin sitä ei tulisi käyttää??
Hah! Voi luoja..
Ok, laita korkki kiinni tänään hyvissä ajoin, ei sitten satu mitään.Ai sen takia kun SÄ et tykkää pelaajan lempinimestä niin sitä ei tulisi käyttää??
Hah! Voi luoja..
Noi tuomarit ei itseä voisi vähempää kiinnostaa kun se ei tämän akkalauman tekemiseen vaikuta. Sitten kun joskus vielä ehkä menestytään ja pelissä on jonkinlaista järkeä, voin ottaa kiinni tuomareihin. Turha syyttää muita kun itse on paska.Toki se kokki on aivan luokaton tässä seurassa, mutta onko sekin mielestäsi sysipaskan kokin syytä, jos tarjoilija kaataa bisset päällesi tuodessaan sen hiiltyneen pihvin pöytään?
Seuran tekeminen on karseaa, mutta kyllä muo siltikin vituttaa että tuo tuomari työskentely on ollut näissä pelsu matseissa vähintäänkin erikoista
Ai sen takia kun SÄ et tykkää pelaajan lempinimestä niin sitä ei tulisi käyttää??
Hah! Voi luoja..
Mä en oikein edes ymmärtänyt mitä siinä yritettiin sanoa, mutta varmaan ihan hyvä niin.Turhin viesti mitä oon ikinä lukenut palstalla. Keep up the good work.
Olin itsekin kommentoimassa viestin tyhjyydestä, mutta ei tommoisella paskalla sitäkään ansaitse.Saa aina miettimään miksi joku jaksaa raapustaa tällaista toisen joukkueen osioon. Ihan provosoimista tämä on. Onko riittämättömyyden tunnetta vai jotenkin muuten vain paha olo?
Tuleeko lohen tekemisestä mitään? Valmistaminen on paljon helpompaa.Mä rupesin tekemään uunilohta vaimon kanssa. Tässä sentään edes syntyy jotakin, HIFK:n pelissä ei näytä syntyvän oikein mitään.
Vau,ok sitten.Ok, laita korkki kiinni tänään hyvissä ajoin, ei sitten satu mitään.
Ei näytä siltä!Toiseen erään all in ja mukaan taistelemaan voitosta. Ilta on nuori vielä.
Ymmärrän kyllä tämänkin. Itse elän tässä vielä niin tunteella, että nuo vituttaa vaikka joukkue onkin aivan miespillu tällä hetkellä.Noi tuomarit ei itseä voisi vähempää kiinnostaa kun se ei tämän akkalauman tekemiseen vaikuta. Sitten kun joskus vielä ehkä menestytään ja pelissä on jonkinlaista järkeä, voin ottaa kiinni tuomareihin. Turha syyttää muita kun itse on paska.
Pakko myöntää, että repesin.No nyt Pekko pelikaani teki hyvän työn!
Onhan toi ihan totta!No nyt Pekko pelikaani teki hyvän työn!
Oli edellisessäkin tilanteessa tosi kova. Huuteli vihellyksen jälkeen, kahden metrin päässä torikkokouksesta rumia. Ja lähti vaihtoon.Komarovin osalta väitteesi on vaan väärä, mutta mistähän sitten voi johtua jos uransa fyysisellä pelillä NHL:ssä tehnyt pelaaja ei muka pystyisi vastaavaa esittämään liigassa?
Ville johtaa aidossa Sormus_moodissa. Omien poikien erityisosaamista.Jipii, pelkkää selviytymiskiekkoa. Koko joukkue on täysin sekaisin ja karmeassa mankelissa.
Lahilaiselle propsit, että oli kieliopillisesti täysin oikein.Pelikaani on oikeassa:"en gång fiasko, alltid fiasko"