HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 598 351
  • 10 824

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Ai sen takia kun SÄ et tykkää pelaajan lempinimestä niin sitä ei tulisi käyttää??
Hah! Voi luoja..
Ok, laita korkki kiinni tänään hyvissä ajoin, ei sitten satu mitään.

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Toki se kokki on aivan luokaton tässä seurassa, mutta onko sekin mielestäsi sysipaskan kokin syytä, jos tarjoilija kaataa bisset päällesi tuodessaan sen hiiltyneen pihvin pöytään?

Seuran tekeminen on karseaa, mutta kyllä muo siltikin vituttaa että tuo tuomari työskentely on ollut näissä pelsu matseissa vähintäänkin erikoista
Noi tuomarit ei itseä voisi vähempää kiinnostaa kun se ei tämän akkalauman tekemiseen vaikuta. Sitten kun joskus vielä ehkä menestytään ja pelissä on jonkinlaista järkeä, voin ottaa kiinni tuomareihin. Turha syyttää muita kun itse on paska.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Alkaa tuo vitun nepotismi Mäkiahon löysäily omissa vituttaa huolella.

waakneri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Kingit IFK ja Penguins, ManU
Mä rupesin tekemään uunilohta vaimon kanssa. Tässä sentään edes syntyy jotakin, HIFK:n pelissä ei näytä syntyvän oikein mitään.
Tuleeko lohen tekemisestä mitään? Valmistaminen on paljon helpompaa.
Sama vika ifk pelissä, yritetään tehdä sitä kun pelkkä pelaaminen riittäisi.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nordenskiöldinkadun kierrätyskeskus
Noi tuomarit ei itseä voisi vähempää kiinnostaa kun se ei tämän akkalauman tekemiseen vaikuta. Sitten kun joskus vielä ehkä menestytään ja pelissä on jonkinlaista järkeä, voin ottaa kiinni tuomareihin. Turha syyttää muita kun itse on paska.
Ymmärrän kyllä tämänkin. Itse elän tässä vielä niin tunteella, että nuo vituttaa vaikka joukkue onkin aivan miespillu tällä hetkellä.

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
WTF HIFK - FC Liverpool
Komarovin osalta väitteesi on vaan väärä, mutta mistähän sitten voi johtua jos uransa fyysisellä pelillä NHL:ssä tehnyt pelaaja ei muka pystyisi vastaavaa esittämään liigassa?
Oli edellisessäkin tilanteessa tosi kova. Huuteli vihellyksen jälkeen, kahden metrin päässä torikkokouksesta rumia. Ja lähti vaihtoon.

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hartikainen ja osa.10500, miten voin syöttää 10 metriä ohi lavasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy