En mä ainakaa kaipaa yhtään nelosen sentteriä lisää tähän joukkueeseen.
Ei lisää missään nimessä. Mutta 100/100 katsoisin nelosessa mieluummin Väänästä kuin Jasua.
Projekti on kesken. Ensi kaudeksi yritetään ottaa tehdyistä virheistä opiksi.On tämä HIFK:n pelaaminen vastenmielisen näköistä. Tuossa ei toimi mikään, ei sitten niin mikään.
Kuinkahan kamalaa se ensi kaudella on? Eikö norsunluutorniin ole kerrottu että sarjasta voi nykyään myös pudota.Projekti on kesken. Ensi kaudeksi yritetään ottaa tehdyistä virheistä opiksi.
IFK:n aiheuttamat äänet, koska kyllä tässä sekoaa kuka vaan tätä katsoessa.Saukkosen sinfoniamainen ääni?
Tämä on nyt neljättä kautta putkeen ihan luokatonta paskaa. Ei tule Ville Peltosen aikana parantumaan.Avauspelaaminen on edelleen "Nyt just vituttaa" ketjun kamaa.
Ihan pelaajamateriaaliin tämä näyttää kaatuvan, ei riitä laatupelaajat millään tähän hommaan nyt.Alkukauden hyvä vire on kuin se ihana uni. Ei riitä tällä taaperruksella millään.
Pitäisiköhän tässä alkaa jo miettimään änärityylistä "räjäytetään core" (joskin tiedän, että nuo Lehterät, Martinit jne eivät ole ongelma) kun ei tää nyt vaan toimi.
Avauspelaaminen on edelleen "Nyt just vituttaa" ketjun kamaa.
Tähän on helppo vastata. Se näyttää ihan samalta paskalta kuin nytkin.Kuinkahan kamalaa se ensi kaudella on?