Mainos

HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 493 092
  • 9 170

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Oksettava pelaaja tuo Borg. Osuihan Melartin kyynärpää toki päähän kun oli itse kyyryssä ja Melart on puolet isompi pelaaja. Todella kevyt osuma ja siihen kunnon kuoleminen päälle, jotta tuomarit menevät varmasti kelailemaan videoita. Tämän jälkeen ylös ja vaihtoon niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Tämä on jääkiekon syöpä.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Taisi käytöskymppi tulla siitä, että laukoi vihellyksen jälkeen. Ei siitä, että sattui osumaan Borgiin.
Ei se kyllä vihellyksen jälkeen tullut kuten myös Liivik sanoi. Ja vaikka olisikin tullut niin mistä lähtien hieman myöhässä tulleesta purusta on jaettu kymppejä? Tuohon kuka tahansa muu kuin Leksa, niin aivan salettii ei olisi tullut yhtään mitään.

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisihan toi Kangasniemi kelvannut meillekkin pyörittämään ylivoimaa. Ei varmaan jääny budjetista kiinni, vaan pesosen saamattomuudesta.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Olisi toi Kangasniemi kelvannut mun puolesta hyvinkin meille. Kiekollinen jäbä.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Jokaisella on mielipide, minun mielestäni laidan läheisyydessä ei kannata kumarrella.
Mun mielestä tuossa tilanteessa ei kumarrella, eikä taklata päähän. Lädä olisi pystynyt vetämään tuon taklausen täysin puhtaasti kroppaan. Idiootti mikä idiootti.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Tekeekö HIFK yhtään maalia tänä viikonloppuna?

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville otti aikalisän!
Selvästi kehittynyt viime kaudesta. Pidennetty TET-harjoittelu tuo jotain kehittymisen merkkejä.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tilanteesta ei olisi ikinä tullut jäähyä saati ulosajoa, jos Borg ei olisi jäänyt jäähän kieriskelemään. Säälittävä jätkä.
Mun mielestä olisi silti pitänyt tulla. Päähän kohdistuva niitti on ulosajo, johon ei vaikuta se, loukkaantuuko taklattu pelaaja vai ei.

Siitä täysin samaa mieltä, että filmaaminen on oksettavaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy