Uncle Becker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Україна
Vaikka tällä nyt niin väliä ole, mutta eihän toi meidän kapteeni nyt auta tätä hommaa.
Jos Leksa taklasi, niin miksi Melart lensi suihkuun? Hereille.Eikö Leksa taklannut Borgia?
Hyvin näkyi videoltakin että tuomari laittaa pillin suuhun vasta laukauksen jälkeen. Naurettavaa pelleilyä.Taisi käytöskymppi tulla siitä, että laukoi vihellyksen jälkeen. Ei siitä, että sattui osumaan Borgiin.
Ei se kyllä vihellyksen jälkeen tullut kuten myös Liivik sanoi. Ja vaikka olisikin tullut niin mistä lähtien hieman myöhässä tulleesta purusta on jaettu kymppejä? Tuohon kuka tahansa muu kuin Leksa, niin aivan salettii ei olisi tullut yhtään mitään.Taisi käytöskymppi tulla siitä, että laukoi vihellyksen jälkeen. Ei siitä, että sattui osumaan Borgiin.
Jokaisella on mielipide, minun mielestäni laidan läheisyydessä ei kannata kumarrella.Melartin ulosajo päivän selvä, vittu mikä idiootti. Komarovin käytösboksi huumoriosastoa.
Ei kyllä ole ihme, että tämä filmaajien ja ulisioiden joukkue ei voita koskaan mitään. Ja hyvä niin
Filmasi silti, turha siitä on väitelläIhan selvä femma, turha tuosta on itkeä.
Mun mielestä tuossa tilanteessa ei kumarrella, eikä taklata päähän. Lädä olisi pystynyt vetämään tuon taklausen täysin puhtaasti kroppaan. Idiootti mikä idiootti.Jokaisella on mielipide, minun mielestäni laidan läheisyydessä ei kannata kumarrella.
Sitten katsoin väärin. Olin ihan varma että se oli 47. Peli vie mennessäänJos Leksa taklasi, niin miksi Melart lensi suihkuun? Hereille.
Taklasiko Melart päähän? Kyllä.Filmasi silti, turha siitä on väitellä
Pikku makoilut maassa kun sattui niin paljon. Vähän spanielikatsetta vaihtoaitiossa ilman kypärää ja eikun yv hommiin. Yrjö.Ei kyllä ole ihme, että tämä filmaajien ja ulisioiden joukkue ei voita koskaan mitään. Ja hyvä niin
Sitähän mä sanoin, mikä tämän kommentin pointti oli?Taklasiko Melart päähän? Kyllä.
Oliko vitonen ansaittu? Kyllä.
Korostiko Borg taklausta? Kyllä.
Tilanteesta ei olisi ikinä tullut jäähyä saati ulosajoa, jos Borg ei olisi jäänyt jäähän kieriskelemään. Säälittävä jätkä.Taklasiko Melart päähän? Kyllä.
Oliko vitonen ansaittu? Kyllä.
Korostiko Borg taklausta? Kyllä.
Mun mielestä olisi silti pitänyt tulla. Päähän kohdistuva niitti on ulosajo, johon ei vaikuta se, loukkaantuuko taklattu pelaaja vai ei.Tilanteesta ei olisi ikinä tullut jäähyä saati ulosajoa, jos Borg ei olisi jäänyt jäähän kieriskelemään. Säälittävä jätkä.