Punaviivaprässi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
True. Kukahan tätä jengiä valmentaa? Peltosella varmaan kysyntää Euroopassa tulevalla kaudella ?Ennakkoluulotonta. Lampaanperseet Pesoselle, hatunnosto joukkueelle ja Peltoselle.
True. Kukahan tätä jengiä valmentaa? Peltosella varmaan kysyntää Euroopassa tulevalla kaudella ?Ennakkoluulotonta. Lampaanperseet Pesoselle, hatunnosto joukkueelle ja Peltoselle.
Haastosta olisi ehkä hylkääntynyt, toisaalta maalivahdin alueen ulkopuolella tapahtui.Melartin jalka näytti kaataneen veskarin, joten mun oikeustaju oli tyytyväinen ettei maalia tullut.
PoikittaisellaMelart meni mestoille kuten kuuluukin.
Poikittaisella
Toivottavasti. Ja toivottavasti myös ymmärtävät päästää vaikka onkin vielä vuosi sopparia jäljellä. Ihan kivasti soljunut kausi, mutta sittenkin ei kiitos enää yhtään villekautta, jos vaan on mahdollista välttää.True. Kukahan tätä jengiä valmentaa? Peltosella varmaan kysyntää Euroopassa tulevalla kaudella ?
Tekisipä saman terveellä kokoonpanolla ja himassakin.Täytyy antaa Peltoselle posia miten on saanut tämän todella vajaan rosterin pelaamaan vastoin kaikkia ennakko-odotuksia. Energisyyden lisäksi viisikkopuolustus on toiminut todella tiivisti ja Ilves on saatu pidettyä pois vaarallisilta maalipaikoilta.
En ole tästä lainkaan eri mieltä. Olen kritisoinut Peltosta hyvinkin äänekkäästi, mutta minulle ei ole myöskään ongelma antaa posia silloin kun on posin paikka.Tekisipä saman terveellä kokoonpanolla ja himassakin.
Tämä haisee liian vahvasti klassiselta Nokia Areena peliltä, joka vaikuttaa hyvältä, mutta aina tulee se mutta. Saa yllättää IFK.
Kyllä, 5 minuuttia ennen loppua tulee se ohhoh pomppu ja lopputulos 1-0Tämä haisee liian vahvasti klassiselta Nokia Areena peliltä, joka vaikuttaa hyvältä, mutta aina tulee se mutta. Saa yllättää IFK.