Mulla on perversio nähdä +10 paria rankkareita.Mieluummin peli poikki jatkoilla kun rankkareilla. Kun ei saada kuitenkaan yhtäkään rankkaria pömpeliin asti.
Sähän ihan huru-ukko olet.
Eiköhän näillä ole pieni pelikielto ansaittu.Tarpeeksi vahvoilla lääkkeillä ja punaisilla laseilla saa varmasti omaa mielipidettään tukevan vastauksen mistä tahansa. Tsemppiä sinnekin! Ja sä sen itku-olkiukkoilun aloitit, joten turhaan kitiset vittuilusta. Kestä se, minkä aloitat ja OLE MIES!
Ei muuta kuin modeksi sitten vaan?Eiköhän näillä ole pieni pelikielto ansaittu.
Itse pelistä: pistekin on Nokialta kova suoritus, kun miettii, miltä peli näytti viime viikolla ja keitä kokoonpanosta puuttuu. Toisenkin pisteen saa ottaa!
Ja sit annettiin tapparalle kaksNyt saatiin kyllä selvä jäähy ihan anteeksi.
Jaa siellä oli toinenkin? Yhden bongasin siinä itse.Ja sit annettiin tapparalle kaks
Varsinaisella meni ihan vikalla minuutilla tai toka vikalla ohi korkea maila naamariinLehterä vedettiin hyökkäysalueella kaksin käsin kumoon, mutta ei jäähyä mistä Tapparan ylivoimahyökkäys. Voi luoja mitä paskaa.
Se oli ihan oma veikkaus perustuen siihen, miten kommunikoit tällä palstalla ja nähtävästi myös yksityisviestien puolella.Ei muuta kuin modeksi sitten vaan?
Tässä se ongelma on, linjattomuus vuodesta toiseen. Olipa muuten ero ensimmäisillä laukojilla. Toisen laukaus maailmanluokkaa, toisen taas ei...Lehterä vedettiin hyökkäysalueella kaksin käsin kumoon, mutta ei jäähyä mistä Tapparan ylivoimahyökkäys. Voi luoja mitä paskaa.