Kyllä mä hyväksyisin sen, jos myönnettäis mogat ja mentäis avoimesti junnu porukalla. Mutta, kun esitetään että tämä paska olisi jotenkin hyväksyttävää eikä tehdä mitään.Mulle toi Vesalaisen loukki katkaisi selkärangan. En mennyt enkä mene jatkossakaan ennenkuin pelaajapuolella tapahtuu jotain muutakin kuin jatkuvia lisäpoissaoloja.
Tiedote ”Janne Pesoselle onnea uusiin haasteisiin” voisi myös saada mut pyörtämään pääni.
Jalastilla ei pitäisi olla mitään asiaa vielä Liigaan. Ei vain riitä alkuunkaan.
Jos ei lauo on vaikeampi voittaa.Laukaukset 17-50. Sarjakärki kotona.
Lampaita, hyödyllisiä lampaitaVittu, ettö vituttaa toi fanikulmaus. Pitäisi pistää painetta toimiston väelle ja siellä vaan vittu tanssitaan ja hymyillään...
Tämä!!! 100%Lampaita, hyödyllisiä lampaita
Totta, nyt peräti 4 HIFK-hyökkääjää, joilla 0 laukausta. Noista Rask ja Marleau kakkosen ”tuloksentekijöitä”.Jos ei lauo on vaikeampi voittaa.
Joo on kyllä synkkä tilanne.Vinnin prosentit 57.14%. Siitä jatketaan, mihin jäätiin pari vuotta sitten Nokialla.
No kuka muu olisi pitänyt palkita? Hänellä oli sentään yksi avojään taklaus tänään. Parempi toki jos ei olisi valittu ketään.Siis kuulinko mä oikein, että Rask palkittiin HIFK:n parhaana pelaajana tänään? :D
Faija on vetänyt. Mitä? En tiedä.Mitä pojat on vetänyt että 1-7 seisoo taululla?
Kai sieltä surkeista vaihtoehdoista joku oli pakko valita :DSiis kuulinko mä oikein, että Rask palkittiin HIFK:n parhaana pelaajana tänään? :D
Faija on vetänyt. Mitä? En tiedä.
Hieman vaan koomista kun tehotilasto näyttää -3, eikä ole edes laukauksia maalia kohti. Iiro teki sentään maalin.No kuka muu olisi pitänyt palkita? Hänellä oli sentään yksi avojään taklaus tänään. Parempi toki jos ei olisi valittu ketään.
No joo. Koko joukkue oli niin paska, että tuon ”vähiten paska”-tittelin olisi voinut vetää vaikka jollain arpajaiskoneella.Hieman vaan koomista kun tehotilasto näyttää -3, eikä ole edes laukauksia maalia kohti. Iiro teki sentään maalin.
Itse pistän täysin valmennuksen piikkiin. Ei tuolla tänään edes tarvinnut pelata tosisaan. Tämä on myös tämän kauden KOLMAS murskatappio. Jotain se kertoo joukkueesta. Eikä siis mitään hyvää. Oma nahka pitäisi olla kunnia-asia varsinkin himassa, mutta sillä ei tunnu olevan mitään arvoa ja tällaiset totaaliset luovuttamisetkin on ok.Tämän illan perusteella ei kyllä riitä kellään muullakaan. Ihan käsittämätöntä miten ykskään äijä ei ehdi helvetti yhtään mihinkään. Oikeasti, joko siellä on joku helvetin korona tai sitten koko jengi on ollut eilen päätyyn asti ryyppäämässä. Ei voi yhtäkkiä muuttua jokainen pelaaja näin sysipaskaksi ilman jotain selitystä.
Eiköhän siihen riitä joku joka pääsee +/- ok tasolleSiis kuulinko mä oikein, että Rask palkittiin HIFK:n parhaana pelaajana tänään? :D
Se oli tilastojenkin valossa meidän paskin pelaaja tänään. Ois nyt sit edes Vanhaselle antanu vähän tunnustusta.Eiköhän siihen riitä joku joka pääsee +/- ok tasolle
Itse pistän täysin valmennuksen piikkiin. Ei tuolla tänään edes tarvinnut pelata tosisaan. Tämä on myös tämän kauden KOLMAS murskatappio. Jotain se kertoo joukkueesta. Eikä siis mitään hyvää. Oma nahka pitäisi olla kunnia-asia varsinkin himassa, mutta sillä ei tunnu olevan mitään arvoa ja tällaiset totaaliset luovuttamisetkin on ok.