Mainos

HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 467 290
  • 8 519

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Ilmeisesti koko joukkueen voimin yrittävät saada Pesosen silmiä aukeamaan tähän vallitsevaan tilanteeseen.

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Rask taisi tuupata Lukko-pelaajan maalivahdin alueelle ja Vinni oli jo itsekin hieman sivussa tuossa vaiheessa. Ehkä.

No mutta, täytyy ihmetellä miten jengi ei vaan lähde menemään tuolta hallista. Kunnon masokisteja.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori mutta en oo missään vaiheessa ymmärtänyt Knotin hehkutusta enkä ymmärrä edelleenkään. Miksi tällaiseen kaveriin pitäisi käyttää isot rahat? Ihan liikaa sekoilua omissa eikä kiekollakaan mikään kovin kaksinen pelaaja.

Mikäli minun pitäisi valita Knot, Kodytek tai Marleau niin valintani olisi Knot. Kertooko sitten näiden ulkomaalaisten tasosta vai mistä?

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitää nyt muistaa se Tapparan pelirasitus eli vetivät neljän pelin viikon ja edellisenä päivänä oli heillä paikallispeli. HIFK tuli siihen peliin levänneenä ja lähti luistelemaan Tapparalta jalkoja alta. Kun katsoo tätä kuntopuntaria yleisesti, niin ihan jaloissahan tässä ollaan oltu viime pelit.

ja tosiaan ikävä faktahan tässä on se, että kokoonpanoon ei lähiviikkoina ole omista tulossa isoja apuja.

Juu, varmasti oli vaikutusta Tapparan peliruuhkalla.
Kuntopuntarista sen verran, että ei se nyt ihan kamala ole. Viiden ottelun puntarissa ollaan 3. ja kymmenen ottelun 5.

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Laukaukset yhdessä kohtaan 5-15. Just just. Kaikki hyvin.
Pessi is the King.
Kehtaako kaveri edes näyttää naamansa enään?
Minä en.
Jos on jonkun marionetti ni menis peilin eteen. Saatan pelle.

Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
En kyllä usko, että yhden pelaajan tippuminen voi näin radikaalisti muuttaa peliä. Kyllä tässä on pakko olla jotain muutakin.
Mä luulen että sillä on suurempi vaikutus, että siirrettiin se meidän toinen liigatason sentteri ykkösen laitaan, jolloin meillä oli käytännössä yksi sentteri kokoonpanossa.

Greffin

Jäsen
En kyllä usko, että yhden pelaajan tippuminen voi näin radikaalisti muuttaa peliä. Kyllä tässä on pakko olla jotain muutakin.

Alkaa tuo rosteri olla aika surkea. Sieltähän puuttuu vino pino pelaajia ja kun alunperinkin rosteri oli varsinkin hyökkäyksen osalta kapea, niin paskaltahan se alkaa näyttämään.

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
On kyllä varmasti ikimuistoinen debyyttimatsi Vanhasella. Tätä on hyvä muistella vanhoilla päivillä kiikkustuolissa.
Joo, todennäköisesti vieläpä jossain muussa jengissä jo vähän aikaisemmin, Peltosen tuntien.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy