HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

• 329 986
  • 6 372

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan oikeastiko jengi ajattelee, että HIFK pelaa jostain kärkisijoista runkosarjassa? Säälien kautta maksimissaan puolivälieriin ja sieltä ulos. Joukkue on ihan paska.

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
en muuta eilistä veikkausta, 7-1. Härkösen puuttuminen tietää maalinteon puuttumista ja samalla kun ykkönen oli pihalla, on koko jengi pihalla.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä Manninen on kyllä ihan käsittämätön hankinta. Paska puolustamaan ja paska kiekollisena. Ymmärrän jos tämän profiilin pakki nousee omista junioreista, mutta että pitää vielä raahata jostain maakunnista. Luhanka itse asiassa on tällä hetkellä helvetin paljon parempi.

MattiPussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Telkkari kiinni ja palkitsevampien aktiviteettien pariin. Lähen penkomaan Etu-Töölön roskiksia, jos löytyis vaikka lunastamattomia arpoja. HIFK:n osalta arpa on tällä kaudella katsottu. Ei voittoa tälläkään kertaa.

Viimeksi muokattu:

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tulis ny turpaan iha huolella nii Pesonenki heräis todellisuuteen.
Kysymys on siitä, että onko UJn virka Pesoselle oikea jos hän näkee tilanteen viimeisenä. Ennakointi ja reagointi ovat meidän vastuuhenkilöille tuntemattomia käsitteitä.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kupla on puhkeamassa, ellei se jo ole puhjennut. 1/4 kaudesta oltiin ylivoimainen ykkönen, mutta nyt ollaan palaamassa keskikastin porukaksi.

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan oikeastiko jengi ajattelee, että HIFK pelaa jostain kärkisijoista runkosarjassa? Säälien kautta maksimissaan puolivälieriin ja sieltä ulos. Joukkue on ihan paska.
No jotkut varmaan ajattelee, mutta itse pysyn edelleen kannassani ennen kautta eli runkosarjassa sija 6 olisi hyvä onnistuminen ja 12 jo alakanttiin eli realistiset sijat 8-10. Voi olla, että alkukauden suonenveto ja sarjan tasaisuus voi tuoda jopa sen kuutossijan.

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vesalainen ja EHT:n jälkenen mahalasku. Kuka ois voinu ennustaa tämän?
Ei Vesalaista pliis koskaan enää EHT:lle, oli leijonapaidassakin mielestäni aika pihalla.

Katsotaan meneekö tässä sitten se kolme kuukautta hukkaan, vai peräti koko loppukausi.

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tää on kyllä just sitä peliä jota rakastan. IFK:lla paikat, vastustaja tekee maalit.

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Telkkari kiinni ja palkitsevampien aktiviteettien pariin. Lähen penkomaan Etu-Töölön roskiksia, jos löytyis vaikka lunastamattomia arpoja. HIFK:n osalta arpa on tällä kaudella katsottu. Ei voittoa tälläkään kertaa.
Jos törmäät Etu-Töölön kierroksellasi veikkoseen, joka tuijottaa puhelimen ruudulta peliä ja hokee vittua, se olen minä.

On tää taas tätä.

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Onneksi on yövuoro vielä edessä, niin pääsee pelin jälkeen tästä d-juniori tasoisesta ammattikiekkoilun aiheuttamasta epäuskosta pois. Täältäkin Pesoselle terveisiä.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ennen kuin joku Pelle Positiivari pahoittaa mielensä ja tulee kertomaan huonosta ilmapiiristä täällä niin sanottakoon se selkosuomella tänään todennäköisesti tuleva ja eilinen tappio eivät ole isossa kuvassa se ongelma. Ongelma on se, että tämä oli odotettavissa eli kaikki uhkakuvat nähtävissä ja silti urheilujohto istuu nyrkki perseessä tekemättä mitään.

MattiPussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos törmäät Etu-Töölön kierroksellasi veikkoseen, joka tuijottaa puhelimen ruudulta peliä ja hokee vittua, se olen minä.

On tää taas tätä.
Mietippä; jos törmättäis vahingossa molemmat naama kiinni näytössä toisiimme, niin siinäkin olis jo enemmän fyysisyyttä kun ton kissalauman peleissä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy