Miten tää kuulostaakin tutulta? Alkaako tästä taas 17 pelin maaliton putki?Vesalainen ja EHT:n jälkenen mahalasku. Kuka ois voinu ennustaa tämän?
Kysymys on siitä, että onko UJn virka Pesoselle oikea jos hän näkee tilanteen viimeisenä. Ennakointi ja reagointi ovat meidän vastuuhenkilöille tuntemattomia käsitteitä.Tulis ny turpaan iha huolella nii Pesonenki heräis todellisuuteen.
Mulla meni 1-0 maalin kohdalla.Juu TV meni kiinni. Kiitos HIFK ja Pesonen, ei tarvita vahvistuksia ei
No jotkut varmaan ajattelee, mutta itse pysyn edelleen kannassani ennen kautta eli runkosarjassa sija 6 olisi hyvä onnistuminen ja 12 jo alakanttiin eli realistiset sijat 8-10. Voi olla, että alkukauden suonenveto ja sarjan tasaisuus voi tuoda jopa sen kuutossijan.Ihan oikeastiko jengi ajattelee, että HIFK pelaa jostain kärkisijoista runkosarjassa? Säälien kautta maksimissaan puolivälieriin ja sieltä ulos. Joukkue on ihan paska.
Ei Vesalaista pliis koskaan enää EHT:lle, oli leijonapaidassakin mielestäni aika pihalla.Vesalainen ja EHT:n jälkenen mahalasku. Kuka ois voinu ennustaa tämän?
Jos törmäät Etu-Töölön kierroksellasi veikkoseen, joka tuijottaa puhelimen ruudulta peliä ja hokee vittua, se olen minä.Telkkari kiinni ja palkitsevampien aktiviteettien pariin. Lähen penkomaan Etu-Töölön roskiksia, jos löytyis vaikka lunastamattomia arpoja. HIFK:n osalta arpa on tällä kaudella katsottu. Ei voittoa tälläkään kertaa.
Kun muistelee HIFK:n historiaa, niin milloin viimeksi seurassa oikeasti ollut hyvä Ujn. Kekäläinen 1997-1998?Kysymys on siitä, että onko UJn virka Pesoselle oikea jos hän näkee tilanteen viimeisenä. Ennakointi ja reagointi ovat meidän vastuuhenkilöille tuntemattomia käsitteitä.
Mietippä; jos törmättäis vahingossa molemmat naama kiinni näytössä toisiimme, niin siinäkin olis jo enemmän fyysisyyttä kun ton kissalauman peleissä.Jos törmäät Etu-Töölön kierroksellasi veikkoseen, joka tuijottaa puhelimen ruudulta peliä ja hokee vittua, se olen minä.
On tää taas tätä.