Vois toki antaa, mutta tuo ei ole kyllä pelkästään HIFK:n "synti". Mikä lie sitten syynä, että halutaan jatkaa sitä siirrettyä.Voi sen kiekon silti pois antaa ja sitten katsotaan, kumpi yv tuli, 5-4 vai 5-3. Varsinkin tilanteessa, jossa on mahdollisuus saada juuri erän loppuun täysi kahden minuutin yv.
tää on varma tappio valitettavasti.Pessimisti sisälläni sanoo, että jos et itse tee niin kaveri tekee.
No katsotaan:)
Näin.Laukaukset 54-19, maaliodottama 3,48-1,22. Kaikki tietää, miten tällaiset matsit usein päättyvät.
Toisaalta jos voitot/pisteet on kolmesta pelaajasta kiinni niin tappioita on tulossa selkeesti lisää.tää on varma tappio valitettavasti.
tällainen tuhlailu päättyy aina huonosti.
Miten Peltosen olisi pitänyt tappaa tämä peli? Käydä itse tekemässä maalit noista paikoista?Peltonen ei haista verta ikinä näissä ja osaa tappaa peliä.
Miten Peltosen olisi pitänyt tappaa tämä peli? Käydä itse tekemässä maalit noista paikoista?
No vittu motivoida toi jengi pelaamaan täydet 60min eikä saatana lopettaa kesken niin kun esim Jyväskylässä. Tänään tosiaan riitti 1-0 johto et valuttiin vastustajan tasolle
Ai niinku tämän maalin? ;-)Tuliko kelleen mieleen, että Karhunen olisi ottanut?
Katso nyt vähän noita tialstoja ja esim. maaliodottamaa.