HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 273 791
  • 5 186

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tehoerä HIFKlta. Paikat käytetään on hyvä pelikirja.

1. erän tähdet:

*** Lehterä. Kaikki on jo sanottu moneen kertaan.
** Knot. Valtrat jättivät 50 metriä tyhjää tilaa Knotin ja Vehviläisen väliin. Hieno syöttö suoraan Vessin lapaan.
* Taponen. Työn voi tehdä hyvin vaikkei se erityisen raskasta olisikaan.

Kodytekin suhteen olen edelleen sokea-Erkka ja jätänkin ylisanat asiantuntijoille.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
No, peli on vielä pahasti kesken. Nyt vaan rotsin napit kiinni ja uuteen erään
 

Averel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viivan alle on matkaa 11 pistettä. Erinomainen tilanne tässä kohtaa vaikka ottelumäärät vääristääkin sarjataulukkoa. Tänään pisteet matkaan ja huomenna Kalpalta nipistetään ainakin 1 piste niin sijoitus vain vankistuu. Miksi miettiä jotain turhia "pahimpia" skenarioita vaan nauti nyt matkasta kun kerrankin ollaan aloitettu kausi paremmin kuin kukaan uskoi.
Nyt nautitaankin :)
Noin sen minäkin lasken, että kuinka pitkä matka viivalle on, ja jopa niin, että kuinka paljon pisteitä runkosarjassa täytyy vielä saada, jotta ollaan kuivilla. Mutta nyt tärkeintä nautiskella tästä matkasta.
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on mun IFK. Vuoristorataa, ensin pussinokilta pataan ja tänään jykylässä lähes ennen näkemätön 0-4 vierasjohto. No, koska olen pessimisti, pysyttelen kaikesta huolimatta feikkiheikkien riveissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös