HIFK:n peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 217 560
  • 3 958

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosittelen tässä jo kolmatta vuotta putkeen: laittakaa mutelle. Ihan hyvin sitä pystyy seuraa ilman kiekkoääniäkin.

Täällä pauhaa nyt Metallica vinyyliltä samalla kun seuraan peliä. Hyvä tunnelma.
Mua ei henkilökohtaisesti haittaa että onko puolella vai ei. Tunteella on mukana. Täällä tuntuu moni rakentavan selostajista valtavaa ongelmaa. Hymy.
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hyvä toinen erä jälleen. Kärsivällistä on meidän peli, ensimmäinen kohtuullista kuraa, mutta aina vaan tullaan erätauolta parempana askiin. Hienoa katsoa.
Joo on kyllä silmiinpistäny se, että nykyään voidaan kääntää peli-ilme kesken pelin. Viime tai toissakaudella sellanen ei tullut kuuloonkaan, paska alotus tarkoitti paskaa peliä.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Just vaimolle totesin, että selvästi selostaa kotijoukkueen perspektiivistä. Mutta on tuo kaukana Mertarannan Suomi-Ruotsi-selostuksista Pelsun matseissa.

Kuin omasta suustani jonka sanoin tolle naikkoselle vieressäni.

Ja jo aikaisemminkin maininnut, onneksi hän on IFKfani.

Ja tällä kaudella tuntuu että on hullumpi fani kuin minä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kuin omasta suustani jonka sanoin tolle naikkoselle vieressäni.

Ja jo aikaisemminkin maininnut, onneksi hän on IFKfani.

Ja tällä kaudella tuntuu että on hullumpi fani kuin minä.
Meillä menee toisenlaisia polkuja, kun vaimoa ei voisi vähempää kiinnostaa. Yleensä keksii matsien ajaksi jotain muuta, nyt lähti siskonsa kanssa ulos syömään.

Itse aiheesta sen verran, että tällä kaudella ei tarvitse olla paskat housussa huonon ensimmäisen erän jälkeen, kun jengi on osoittanut kykyä parantaa matsin edetessä. Viime kaudella eilinen ja tämänpäiväinen matsi olisi todennäköisesti hävitty. Jotain on ainakin opittu ja se näkyy myös sarjataulukossa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
IFK tuhlailut ja Kerho tekee tästä pelin
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nyt on paskaa. Paikkoja ollut vaikka muille jakaa, mutta ei maistu. Tänään tulee vielä turpaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tiukille menee taas Onneksi ei ole viime kauden joukkue kentällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös