Mun mielestä myös näyttää ihan ok-touhulta.
Hyvä startti takaiskua lukuunottamatta.
Mun mielestä myös näyttää ihan ok-touhulta.
Jäi näkemättä Tepsin maali. Olisiko Brodöör torjunut?Joo, ei sinänsä veskarin piikkiin maali, mutta kyllähän se veskari siellä on sitä varten, että paikkailee kenttäpelaajien mokat. No nyt ei siihen Tapsa pystynyt, ei ole kuitenkaan kiellettyä ottaa noita kiinni.
Olisi.Jäi näkemättä Tepsin maali. Olisiko Brodöör torjunut?
HelpostiJäi näkemättä Tepsin maali. Olisiko Brodöör torjunut?
Jep, parempi startti kuin keskiviikkona. Ei olla yhtä purjeessa. Vaikka maali puuttuu.Hyvä startti takaiskua lukuunottamatta.
Jäi näkemättä Tepsin maali. Olisiko Brodöör torjunut?
Ei tuo taida hirveästi muita kenttiä isompi enää olla? Tämä kuvakulma on tosin ihan perseestä.Omituisen näköstä jokakerta hunaja areenalla, kun jalkapallokentällä pelataan jääkiekkoa. Hiki tulee jo katsellessa
Joo kuva varmaan hämää nykypäivänä kyllä. Kameramies on ainakin kokoajan myöhässä kiekosta.Ei tuo taida hirveästi muita kenttiä isompi enää olla? Tämä kuvakulma on tosin ihan perseestä.
Ei ole ei, liigasta löytyy useampi isompi kaukalo. Kai se on tottumus kysymys, itse tykkään kun saa jotenkin paremman kuvan miten viisikko suorittaa. Sitten taas huonona puolena peli näyttää hitaammalta.Ei tuo taida hirveästi muita kenttiä isompi enää olla? Tämä kuvakulma on tosin ihan perseestä.
Ei taida muulla tänään pärjätä, ellei luistelu sitten lisäänny x2Möyrintä is back!
Joo, hyvin näkee mitä kentällä tapahtuu. Mutta meikäläistä meinaa huimaa pelkästään TV:n välityksellä, niin täytynee välillä tsiigata sivuun.Ei ole ei, liigasta löytyy useampi isompi kaukalo. Kai se on tottumus kysymys, itse tykkään kun saa jotenkin paremman kuvan miten viisikko suorittaa. Sitten taas huonona puolena peli näyttää hitaammalta.