PuukäsiPakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
Asiaa ei ainakaan auto tuo karmea sumu kentälläOn sielä yksittäisiä onnistumisia, mutta joukkuepeli on ollut tänään melko sekaisin. Siihen nähden hyvä tilanne taululla.
Asiaa ei ainakaan auto tuo karmea sumu kentälläOn sielä yksittäisiä onnistumisia, mutta joukkuepeli on ollut tänään melko sekaisin. Siihen nähden hyvä tilanne taululla.
En sano : heppoinen jäähy. Uusi linja.
Itse näin eri tavalla. Vapaassa paikassa missä maila pelattiin pois ns tuhannen taalan paikkaNo oli heppoinen kun rikettä ei ollut lainkaan. Uusi linja on ihan hyvä, mutta ei edes sen perusteella tuollaisia voi viheltää.
Ihme sekoilua nyt
Mä näen tässä positiivisen puolen. Pelaa rohkeasti. Välillä tulee hasseja, mutta esimerkiksi Pakarisen maalissa moni pakki olisi vaihtanut takaperin luisteluun kohti keskialuetta, mutta Knot pelasi eteenpäin ja iski irtokiekkoon, josta seurasi maali.Ihan hirveän hasardialtis toi Knot.
Mä näin samalla tavoin. Tuossa, jos jossakin, se jäähy piti ottaa.Itse näin eri tavalla. Vapaassa paikassa missä maila pelattiin pois ns tuhannen taalan paikka
Koko peli tuttua neppailua! Kontakteja pelätään.Klassista kolmannen erän peliä johtoasemassa.
Sähäkkä?Mäkkäri on hyvä keskinkertaisen jengin pelaaja.