HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 115 747
  • 22 268

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Meni kyllä kokonaan nyt kiinnostus tähän matsiin. On tämä surullista katsottavaa. Tunne puuttuu kokonaan.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin tuntuu, että suurin jännityksen kohde on se, ottaako Peltonen aikalisän vai ei. Kolmatta menty jo pitkälti yli puolenvälin, mutta loppukiriä ei näy, ei kuulu.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kertoo Peltosen jengistä paljon, että puolivälierissä joudutaan sekoittamaan ketjuja.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Montako laukausta ollut nyt kolmannessa erässä?
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
HIFK on maksanut taas valtavan määrän rahaa kootakseen rosterin joilla on ykköskorin palkka ja suoritus kaukalossa on kolmoskentän surffailua ilman mitään mielenkiintoa.

Ensi oli 60 peliä runksarjaa ja tämä miljoonamiehistö päätti että viisi muuta jengiä on aivan ok päästää ohi. Kun HIFK on kevään jengi niin turha pelata runkosarjassa.

Nyt kun tämä kevään jengi elää sitä kevättään niin nämä miljoonamiehet päättivät että on aivan turha tehdä yhtään mtään siinä ekassa pleijarimatsissa. Onhan tässä aikaa.

Sellaisen salaisuuden voin paljastaa sinne HIFK valmennukseen ja pelaajille. Muut joukkueet ovat alkaneet pelaamaan jo kauan sitten. Ei mitään selittelyjä vaan suorittamista kaukalossa.
 

Hesari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen hiihto ja painimaajoukkue
Joukkue näyttää ihan päävalmentajaltansa. Ei tässä mitään sen kummempaa tai uutta ole, tätä Salmelainen tilasi. Itse jotenkin luulin, että oikeasti alettaisiin pelaamaan sitä samaa myskäyslätkää pudotuspeleissä mitä pelattiin parhaimmillaan runkosarjan lopussa joku muutama peli kärkijengejä vastaan. Mutta kyllähän vastustajatkin pleijareihin parantaa ja matchaa omaa pelaamistaan vastustajan peliin. Ei se peli sormia napsauttamalla vain ala toimimaan ja vielä pitkää pätkää. Jänne kestää sen 1-2 peliä jota seuraa ulospuhallus. Ollaan ihan aseettomia.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja miten vitussa noin kokenut ja ”kaiken voittanut” jengi voi JÄNNITTÄÄ???! Vittu Liigassa ja jotain vitun puolivälierää Pelicansia vastaan. Nyt mä oon kaiken kuullu..
Itse olen varma, että nimenomaan siellä jännitetään ja pelätään.

HIFKin menestyksen puute juontuu juurikin tuosta menestyksen pakosta ja siitä seuraavasta jännityksestä. Häviötä pelätään nin paljon, ettei peli kulje.

HIFKin perisynti, eikä sitä näemmä kestä edes kokeneet maailmanmestarit.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tyrväinen kyykytti tänään Lehterää täysin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös