Sonic Empire
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Saako Kotkis koskaan maalille saakka tuota vetoaan.
Sehän jo esiteltiin matsin allaKokoajan tuntuu siltä, että tuo Kuutio tämän homman ratkaisee.
Mulla samaKokoajan tuntuu siltä, että tuo Kuutio tämän homman ratkaisee.
Ei ollutkaan hetkeen juossu nyrkkiin.Jämsen kuoli. Yllättyneet.
Pelsut näytti siltä kuin olisi bensa lopussa.Tuon jatkoerän viimeinen 10 minuuttinen oli varmaan IFK:n paras jakso koko pelissä.
aika fifty-sixty menee Motinin kanssa.Kotkis on varmaan paskin näkemäni viivapelaaja. Joka kerta iskee hirvee paniikki kun saa kiekon, sitten vain nopea sutaisu jonnekin, ettei itse tarvitse olla kiekossa.
Pelicansin pakko paikata kassaa, kun kerrankin joku on valmis maksamaan hyvää hintaa lipuista. ”Otetaan hesalaisilta eurot pois -teemapeli”Pelsut selkeesti haluu ratkaisun lahteen, ifk ei vaa tajuu.
Kyllä, kauden päättävä maali tulee ajassa 167.45 Lehterän pohkeen kautta.Onko 23-24 IFK:n viimeinen kosto sotkea työssäkäyvän unirytmi?
Peltosen IFK on niin huono, että se ei voittaisi edes Peltosen IFK:taSormusen IFK voittais Peltosen IFK:n.
Yhden erän verran itse ainakin annan vielä tälle spetaakkelille, sitten kotiin nukkumaan ja 4:30 töihin :)Onko 23-24 IFK:n viimeinen kosto sotkea työssäkäyvän unirytmi?
No Bourque ei tahdo pysyä edes pystyssä.Kentän ylivoimaisesti huonoin pelaaja on Kotkansalo.
4:30! Ei oo totta.Yhden erän verran itse ainakin annan vielä tälle spetaakkelille, sitten kotiin nukkumaan ja 4:30 töihin :)
Mietin vähän samaa mutta mä luulen että niillä on myös varaa kytätä (Kokko hoitaa loput) sitä vastaiskua, odotella että Lasch käy vähän huilaamassa välillä. Ja voin luvata että se vastaisku tulee sieltä.Pelsut näytti siltä kuin olisi bensa lopussa.