Kuulemma neiti, joku tiesi sanoa.Turunen on kyllä hieno pelaaja. Vartta ei pahemmin ole, mutta ei arkaile kontakteja.
Enemmän IFK:lla on ollut maalipaikkoja kuin Kärpillä, mutta peli on 2-0.Niin en minä Karhusta tässä moittinutkaan, vaan IFK:ta, joka ei ole kovin montaa vaarallista maalipaikkaa onnistunut luomaan.
Minä tiesin kertoa tämän tosiasian. Eiköhän joku kuoleva joutsen ja koiranpentuilme tuomariston suuntaan tänäänkin nähdä.Kuulemma neiti, joku tiesi sanoa.
Minä tiesin kertoa tämän tosiasian. Eiköhän joku kuoleva joutsen ja koiranpentuilme tuomariston suuntaan tänäänkin nähdä.
Minä tiesin kertoa tämän tosiasian. Eiköhän joku kuoleva joutsen ja koiranpentuilme tuomariston suuntaan tänäänkin nähdä.
Enemmän IFK:lla on ollut maalipaikkoja kuin Kärpillä, mutta peli on 2-0.
Onhan näitä nähty tällä kaudella vaikka kuinka paljon.Ei voisi uskoa, että näin kokeneelta ja laadukkaalta joukkueelta voi saada tälläistäkin roskaa näin usein.
Ei aktiivisuus kamppailupelaamisessa sulje pois neitimäistä jäähyjen kalastelua.Tuohan kamppailee tuolla oikeinkin rehdisti, eikä taitopelaajaksi edes pakittele tilanteista ulos.
Ei aktiivisuus kamppailupelaamisessa sulje pois neitimäistä jäähyjen kalastelua.
Kaskimäki ollut pelipäällä
Noh. Pellehypyt ja koiranpentuilmeet eivät ole mikään itseisarvoisen jatkumo sille jos joutuu rikkeen kohteeksi. Kyllä Vesalaistakin rikotaan aika paljon, mutta ei häneltä nähdä samanlaista kalastelua.Minusta ne jäähyjen hankinnat ovat tulosta rohkeasta haastamisesta. Kyllähän Turusta vedellään aika surutta, kun mies on kuin saippuaa.
Noh. Pellehypyt ja koiranpentuilmeet eivät ole mikään itseisarvoisen jatkumo sille jos joutuu rikkeen kohteeksi. Kyllä Vesalaistakin rikotaan aika paljon, mutta ei häneltä nähdä samanlaista kalastelua.