Ikonen on Jekyll&Hyde pelaaja. Välillä saatanan hyvä ja välillä todella näkymätön.
Kyllä. Koivistoiselle kun pelaisi siihen etutolpalle välillä niin toisi aivan uuden ulottuvuuden tuohon yv:lle.Tämä. On muutenkin erikoista ettei tässä 1. yv:ssa ei käytetä maalinedustaa/päätypelaajaa lainkaan. Saisi vähän rikottua tuota av boksia.
Lisää kaasua, niin löpö loppuu kirveeltä.Kunhan ei nyt bensa loppuisi kun ollaan saatu jopa hieman huilata.
Merkittiinkö yhtään torjuntaa?Ei toi ny niin paskalta näytä. Kova yritys ja vauhti. Johdettaisiin jos Taponen olisi hoitanut ainoan maalivahdille kuuluvan homman.
Kyllä mä olin näkevinäni että yksi kiekko osui Tapsaan.Merkittiinkö yhtään torjuntaa?
Tilastojen mukaan kaksi torjuntaa.Kyllä mä olin näkevinäni että yksi kiekko osui Tapsaan.
Nimenomaan ja välillä voisi kokeilla myös legendaarista katson toisaalle, mutta vedänkin itse kikkaa.Liikaa Jori pakottaa tuota neliön läpi syöttöä. Martinille vain ja ykkösellä Marleulle ja siitä one timeria.
Torjunnat 2-16
Laukaukset 33-10
Maalit 1-1
Mä oon nähnyt tän joskus aikasemmin
Oli kyllä muuten pirun viihdyttävää erä.
Juuri näin. 3-0 pitäisi olla taululla. 1-1 siellä lukee kuitenkin.Se oli kyllä juuri sellainen erä, kun olettaa sopii. IFK veti all-in ekaan erään ja sai tulosta myös vähän. Tyypillisiä asioita IFK:lle oli se, että vain yksi maali ja toinen, että Tappara rokotti ensimmäisestä virheestä.
Suoraviivaisemmin IFK meni nyt maalille, kuin ennen. Nyt ei jääty kulmiin pyörimään. Kysymys kuuluu, että miksi näin ei pelata aina ja pelataanko näin jatkossa?
Tai neljänteen erään neljän maalin johto-asemassa.IFK voittaa tänään jos päästään kolmanteen erään kolmen maalin johtoasemassa.
Torjunnat 16-2. Tulee mieleen se peli jossa torjunnat oli lopuksi jotain 35-6 ja Tappara voitti silti 4-2. Normisettiä.